Nee, maar toen ik klein was heb ik eens de pilstrip van mijn moeder opgegeten. Misschien zwerven er nog wat hormonen in mijn lichaam rond.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:00 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Jij wast je lange haar dus met wijven shampoo
Manboobsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, maar toen ik klein was heb ik eens de pilstrip van mijn moeder opgegeten. Misschien zwerven er nog wat hormonen in mijn lichaam rond.
Ik ga denk ik als het Doppler effectquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:01 schreef rival het volgende:
[..]
Zo wilden mijn maten gaan, allemaal als andere superheld...
tot ik zei wat voor broekje we dan allemaal zouden moeten dragen
ik vond het erg leuk. En de muziek was dus stukken prettiger om naar te luisteren dan t gemiddelde carnavalsnummer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar zou ik dus al helemaal nooit heengaan.
Nergens last van hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:03 schreef PeuRac het volgende:
Ben weer op aardeDie Whiskey hakte dr wel in gisteren
Na die TBBT aflevering zou dat wel moetenquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Als je graag je foto geplastificeerd wilt zien worden, en dan als rukmateriaal aan een muur komt te hangen dan zeg ik DOEN!
Zie je Ang3l ben best aardig voor jou
Had net ff teveel en vooral teveel door elkaar gedronkenquote:
Ja vind ik ook, maar geef je weinig kansquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Na die TBBT aflevering zou dat wel moeten
Heb zelf ook altijd zo'n nare ervaring van Whiskeyquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:03 schreef PeuRac het volgende:
Ben weer op aardeDie Whiskey hakte dr wel in gisteren
Gelukkig was ik niet heel serieusquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, maar geef je weinig kans
das wel wat minder ja, de muziekquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:03 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik vond het erg leuk. En de muziek was dus stukken prettiger om naar te luisteren dan t gemiddelde carnavalsnummer.
Ik denk ik herhaal hem maar even, de regels.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Precies.
En volgens de regels moet je dan een foto in:
• Casual kleding
• Avondkleding
• Zwemkleding
• Naakt maar volgens fr fok regels
• Naakt maar dan in KPD
• Plus een foto naar keuze waarop jij staat met je favoriete hobby/bezigheid
Zo hoort dat. En nee, we buigen de regels niet een beetje voor je. This is the law! Kunnen wij ook niets aan doen. Don;t shoot the messenger.
Zolang ik met pijl en boog mensen kan neerschieten doe ik het met liefde...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He Wicky, wat fijn toch dat je met me meedenkt!
Normaal kan ik t prima handelen, maar dan drink ik t niet tussen glazen port, wijn en bier doorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:04 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Heb zelf ook altijd zo'n nare ervaring van Whiskey
Nou je ondertitel is ook Geek CHIC, dus ik ben ff van de waps afquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, maar toen ik klein was heb ik eens de pilstrip van mijn moeder opgegeten. Misschien zwerven er nog wat hormonen in mijn lichaam rond.
Ik had alleen bier op en zat met hetzelfde probleem! stomme wekker om 6 uurquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had net ff teveel en vooral teveel door elkaar gedronken
Was niet heel erg, maar voelde em gisteren avond wel en vanochtend wat moeite met wakker worden.
quote:
Nou alleen whiskey trek ik ook wel, maar heb een nare ervaring gehad op die dag dat ik op die boot stond (fobo). Wijn, bier en dan whiskey... niet echt een handige combinatiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Normaal kan ik t prima handelen, maar dan drink ik t niet tussen glazen port, wijn en bier door
Thanks, ik zal mijn avondjurk even opzoeken...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk ik herhaal hem maar even, de regels.
Dat zijn op het moment zelf altijd geweldige plannen, achteraf wat minderquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:06 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nou alleen whiskey trek ik ook wel, maar heb een nare ervaring gehad op die dag dat ik op die boot stond (fobo). Wijn, bier en dan whiskey... niet echt een handige combinatie
*just came to say, HELLO*quote:
dat is een van de redenen dat ik carnaval niet leuk vind en ik vind het niet leuk dat je bezopen huisvrouwen ziet die eens in het jaar een weekend gek doen en hun avonden verder doorbrengen met haken of kruiswoordpuzzels op de bank...quote:
Aww, my little Cupid!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:05 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zolang ik met pijl en boog mensen kan neerschieten doe ik het met liefde...
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aww, my little Cupid!
Dat is trouwens 1 van mijn favouriete beelden. Een beeld van Eros/Amor/Cupido van Falconet genaamd 'L'Amour Menaçant'. Staat in Amsterdam, Rijksmuseum. Met de tekst: 'Qui que tu sois, voicy ton Maitre - Il l'est, le fut, ou le doit être'
Ofwel:
De dreigende liefde
Wie je ook bent, dit is je meester - Hij is, hij was of hij zal zijn.
Niet te veel pailletjes hequote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Thanks, ik zal mijn avondjurk even opzoeken...
Bedankt voor de vertaling want mijn Frans is ronduit baggerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aww, my little Cupid!
Dat is trouwens 1 van mijn favouriete beelden. Een beeld van Eros/Amor/Cupido van Falconet genaamd 'L'Amour Menaçant'. Staat in Amsterdam, Rijksmuseum. Met de tekst: 'Qui que tu sois, voicy ton Maitre - Il l'est, le fut, ou le doit être'
Ofwel:
De dreigende liefde
Wie je ook bent, dit is je meester - Hij is, hij was of hij zal zijn.
quote:
ik hoef me niet met iedereen te vermaken tochquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:08 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dat is een van de redenen dat ik carnaval niet leuk vind en ik vind het niet leuk dat je bezopen huisvrouwen ziet die eens in het jaar een weekend gek doen en hun avonden verder doorbrengen met haken of kruiswoordpuzzels op de bank...
Ik weet niet, ook genoeg mensen die wel wat gewend zijn, mart sommige types moeten gewoon thuis blijven...
Voordat ik een één of ander mytisch wezen word: ik ben 1m95 en slechts 78 kilo. Volgens de huisarts kon het eten van de pilstrip geen kwaad.quote:
Ik vind dat wel leuk, die degelijke moeders van je vrienden, die in eens met jongens 15 jaar jongen gaan staan zoenenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:08 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dat is een van de redenen dat ik carnaval niet leuk vind en ik vind het niet leuk dat je bezopen huisvrouwen ziet die eens in het jaar een weekend gek doen en hun avonden verder doorbrengen met haken of kruiswoordpuzzels op de bank...
Ik weet niet, ook genoeg mensen die wel wat gewend zijn, mart sommige types moeten gewoon thuis blijven...
Ik ben erge engelen-freak (goh, zou je denken?) maar ik hou helemaal niet van Cherubijnen (die lelijke dikke baby-engeltjes). Maar deze vind ik heel mooi. Is een kleine Eros/Amor/Cupido op een steen die bijna boosaardig kijkt, met een vinger voor z'n mond alsof ie "shhhhhht" zegt. En heel stiekem pakt hij een pijl uit de koker bij z'n voeten.quote:
ik vind het al vervelend als ik het ZIE. Dat ligt aan mij, dat weet ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:10 schreef rival het volgende:
[..]
ik hoef me niet met iedereen te vermaken toch
Het idee dat liefde grootser is dan wij vind ik erg mooi.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben erge engelen-freak (goh, zou je denken?) maar ik hou helemaal niet van Cherubijnen (die lelijke dikke baby-engeltjes). Maar deze vind ik heel mooi. Is een kleine Eros/Amor/Cupido op een steen die bijna boosaardig kijkt, met een vinger voor z'n mond alsof ie "shhhhhht" zegt. En heel stiekem pakt hij een pijl uit de koker bij z'n voeten.
Met die tekst erbij is het dus alsof je echt geen keuze heeft in de liefde. De meester bepaalt wie het is, was of zal zijn. De dreigende liefde, en zo kijkt de engel ook heel erg.
Heb ik ook hoor. Net als Koninginnedag in Amsterdam, kan daar zó slecht tegen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:12 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik vind het al vervelend als ik het ZIE. Dat ligt aan mij, dat weet ik.
De MI wordt er zo echt niet beter opquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voordat ik een één of ander mytisch wezen word: ik ben 1m95 en slechts 78 kilo. Volgens de huisarts kon het eten van de pilstrip geen kwaad.
Daarom moet je ook vrij nemenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:12 schreef J0ycie88 het volgende:
Carnavallen is leuk, alleen niet als je er de volgende dag om 6 uur uit moet en niet kan drinken![]()
*Zit te gapen op het werk*
Heb even gekeken, en tja dat beeld is wel grappig! Sjjttt ik ga je neerschieten!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben erge engelen-freak (goh, zou je denken?) maar ik hou helemaal niet van Cherubijnen (die lelijke dikke baby-engeltjes). Maar deze vind ik heel mooi. Is een kleine Eros/Amor/Cupido op een steen die bijna boosaardig kijkt, met een vinger voor z'n mond alsof ie "shhhhhht" zegt. En heel stiekem pakt hij een pijl uit de koker bij z'n voeten.
Met die tekst erbij is het dus alsof je echt geen keuze heeft in de liefde. De meester bepaalt wie het is, was of zal zijn. De dreigende liefde, en zo kijkt de engel ook heel erg.
Ja iddquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:12 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik vind het al vervelend als ik het ZIE. Dat ligt aan mij, dat weet ik.
Zolang je zelf ook dronken bent merk je dat meestal nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Dronken mensen zijn in de regel eerder vervelend dan gezellig te noemen.
Het mijne ook, dus ik vond 't fijn dat de vertaling erbij stondquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:09 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Bedankt voor de vertaling want mijn Frans is ronduit bagger
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind dat wel leuk, die degelijke moeders van je vrienden, die in eens met jongens 15 jaar jongen gaan staan zoenen
Ik weet niet wat ik erger vind... Lallende huisvrouwen of bontkraagjesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:13 schreef Kluts het volgende:
Ik was gister in de kroeg waar de helft verkleed was als marokkaan met bontkraagjas.
Oh wacht, dat was echt.
Zonder D-cup dus. Tenzij je van chubby houdt kan het er wat mij betreft alleen maar beter op worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De MI wordt er zo echt niet beter op
Wat een eerlijkheid, ik vond je net zo wijs overkomenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het mijne ook, dus ik vond 't fijn dat de vertaling erbij stond
Ik word nooit dronken. Ik ben resistent.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:14 schreef Royco1 het volgende:
Zolang je zelf ook dronken bent merk je dat meestal niet
Ik ben 1.83m en slechts 60 kiloquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voordat ik een één of ander mytisch wezen word: ik ben 1m95 en slechts 78 kilo. Volgens de huisarts kon het eten van de pilstrip geen kwaad.
Ik moet zeggen dat ik me erg vermaakt heb, zittend op een bankje, drankje erbij, en een groep bontkraagjes met haantjesgedrag voor onze neus. Mensen kijken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind... Lallende huisvrouwen of bontkraagjes
Dude, dan weeg je net zo veel (weinig) als ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben 1.83m en slechts 60 kilo
Ik win.
Gelul!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik word nooit dronken. Ik ben resistent.
Hee, een soortgenootquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Mensen kijken is inderdaad leukquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik me erg vermaakt heb, zittend op een bankje, drankje erbij, en een groep bontkraagjes met haantjesgedrag voor onze neus. Mensen kijken.
Ja, zonder die D-cup scheelt het al een hoop. En ik van chubby houdenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zonder D-cup dus. Tenzij je van chubby houdt kan het er wat mij betreft alleen maar beter op worden.
Ik ben helaas zo collegiaal dat ik mijn andere collega's laat uitslapenquote:
Damn, ik weeg nog meer, en beschouw mezelf echt wel als slank.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik win.
Skinny Mofoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik win.
Ik heb de tiefus aan dronken boeren. *krijgt Dieka-flashbacks*quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mensen kijken is inderdaad leukDaarom vind ik carnaval zo mooi.
Men noemt mij soms al mager...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik win.
Je moet de leuke er gewoon tussenuit pikkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Dronken mensen zijn in de regel eerder vervelend dan gezellig te noemen.
Ja ik dus ook. Grootser en soms zelfs meedogenloos. Hij is de baas, de meester. We hebben echt niets te kiezen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Het idee dat liefde grootser is dan wij vind ik erg mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:16 schreef L-E het volgende:
MissTosti, ik ben nog steeds niet gebeld door mijn Tut.
Diekaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb de tiefus aan dronken boeren. *krijgt Dieka-flashbacks*
Markelo! Eén keer geweest. Was voldoende.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik dus ook. Grootser en soms zelfs meedogenloos. Hij is de baas, de meester. We hebben echt niets te kiezen.Wauw, wat een geweldig beeld, de blik op dat gezichtje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan drink je te weinigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Waarom al die moeite doen als het niet hoeft?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:17 schreef rival het volgende:
Je moet de leuke er gewoon tussenuit pikken
Mrensen die uitgaan en in een hoekje gaan zittenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik me erg vermaakt heb, zittend op een bankje, drankje erbij, en een groep bontkraagjes met haantjesgedrag voor onze neus. Mensen kijken.
Ik kan me nog wel herinneren dat als je daar heel hard JOOOVIIIIIIIIIIIINK! riep, je altijd bier in je handen gedrukt kreeg van die boeren. Ik vind ze irritant en heb dus ook menig boer afgezeken daar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Diekagingen we vroeger heen om die gasten uit te lachen. Lui bleven drinken tot ze moesten kruipen
Ja dat beeld vond ik ook wel mooi... verwoord wel heel mooi hoe liefde is (en hoe cupido dus medogenloos te werk gaat!)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Wauw, wat een geweldig beeld, de blik op dat gezichtje!
Ik vind het niet normaal hoor. Ik zit er flink mee in mijn maag en je "mag altijd contact opnemen voor advies". Ja, dat mág wel, je kan ze dan alleen niet bereiken. Leuk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel verdomme, het is een complot zeg ik je! Mijn tut is vandaag ineens vrij, maandag weer...
Ik ben een muurbloempje rival.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:18 schreef rival het volgende:
[..]
Mrensen die uitgaan en in een hoekje gaan zitten
Dus je houd niet van me?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, zonder die D-cup scheelt het al een hoop. En ik van chubby houden
Oh door dat probleem heb ik dit jaar geen zomervakantie, dus die paar dagen met carnaval zijn voor mijquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:16 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik ben helaas zo collegiaal dat ik mijn andere collega's laat uitslapen
Whehe Diekaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Diekagingen we vroeger heen om die gasten uit te lachen. Lui bleven drinken tot ze moesten kruipen
Meedogenloos idd..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja dat beeld vond ik ook wel mooi... verwoord wel heel mooi hoe liefde is (en hoe cupido dus medogenloos te werk gaat!)
Ja het is echt niet leuk meer, viel mij ook vies tegen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het niet normaal hoor. Ik zit er flink mee in mijn maag en je "mag altijd contact opnemen voor advies". Ja, dat mág wel, je kan ze dan alleen niet bereiken. Leuk.
Maar ik ben een engel. Mijn botten zijn holquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Dude, dan weeg je net zo veel (weinig) als ik.
De wattus?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:20 schreef Kluts het volgende:
Mijn vrienden gingen altijd op zondag naar Boode in Bathmen. Ik heb altijd geweigerd.
Nee, dan is het goed.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik ben een engel. Mijn botten zijn hol
Ik nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Cupido is een gefrustreede valse nicht die iedereen naar de klote maakt met z'n pijlenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja dat beeld vond ik ook wel mooi... verwoord wel heel mooi hoe liefde is (en hoe cupido dus medogenloos te werk gaat!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |