ja...quote:
goedemorgen, maak het zelfquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:38 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Goedemorgen
Ik wil een lekker gekookt eitje
Tja, ik luister inmiddels al wel even naar de naam MaleDuck hier op het forum, dus vandaar de jaquote:
aawh koetsjie koetsjiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, ik luister inmiddels al wel even naar de naam MaleDuck hier op het forum, dus vandaar de ja
goed afgerichtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:41 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Nee cc mn vriend maakt het wel voor me
niet te hard poetsen... dan ga ik glimmen...quote:
ik poets je niet?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed afgericht![]()
[..]
niet te hard poetsen... dan ga ik glimmen...
wat is dat koetsjie koetsjie dan?quote:
quote:
Hahaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed afgericht![]()
[..]
niet te hard poetsen... dan ga ik glimmen...
het? hihi... je zei 'het'quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik doe het zachtjesik ben lief
kloptquote:
ik niet...quote:
quote:
ik wil carnaval en seks.quote:
klinkt verleidelijk...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil carnaval en seks.
in willekeurige volgorde
van het weekend weer?? of moet je langer wachten?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:55 schreef QuincydeKoster het volgende:
Een potje keiharde seks kan ik ook wel gebruiken...
ik gooi 6!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:55 schreef QuincydeKoster het volgende:
Een potje keiharde seks kan ik ook wel gebruiken...
Langer :\ ZOu eigenlijk vorig weekend zijn maar vriendin was ongesteld :\ Wacht nu al een maand en is niet fijn :\quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:56 schreef tripack het volgende:
[..]
van het weekend weer?? of moet je langer wachten?
aawh koetsjie koetsjiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:57 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Langer :\ ZOu eigenlijk vorig weekend zijn maar vriendin was ongesteld :\ Wacht nu al een maand en is niet fijn :\
gekke jos ook altijd...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:00 schreef gianni61 het volgende:
ik moet mn lach inhouden.
jos het debiele ei is te grappig..
quote:
nu heb ik wel zin in vanavondquote:
Ik heb net al gehadquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:04 schreef tripack het volgende:
[..]
[..]
nu heb ik wel zin in vanavondalleen wachten tot bezoek weg is
pics or it didn't happenquote:
lekker heaquote:
door al die \ tekens heb ik het idee dat ik een oud dos script zit te lezenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:57 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Langer :\ ZOu eigenlijk vorig weekend zijn maar vriendin was ongesteld :\ Wacht nu al een maand en is niet fijn :\
morguuh Wlquote:
Zachte veren, jep die zijn aaibaarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hmm MaleDuck met je lekkere zagte lichaam jong
wie komt er bij jou binnen dan?quote:
quote:
Tja, dat is een beetje het middeleeuwse wat er bij hem zit ingeslepen...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hij is alleen een beetje ruw
ja nou hij beukt zo hard als een stormramquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, dat is een beetje het middeleeuwse wat er bij hem zit ingeslepen...
En al dat blik werkt ook niet echt positief denk ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja nou hij beukt zo hard als een stormram
gewoon goed smerenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En al dat blik werkt ook niet echt positief denk ik
nee, ik wil niet meer met Andriesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En al dat blik werkt ook niet echt positief denk ik
Okay... zeg maar tegen m dat ie van mij weer naar Zwijndrecht moet komen, want zonder onze ridder breekt inmiddels de pleuris uitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee, ik wil niet meer met Andrieshij mishandeld me
hij holt nu al naar de bus dus het werktquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Okay... zeg maar tegen m dat ie van mij weer naar Zwijndrecht moet komen, want zonder onze ridder breekt inmiddels de pleuris uit
Mooiquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hij holt nu al naar de bus dus het werkt
ja doe maarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:33 schreef QuincydeKoster het volgende:
Zal ik efffe gauw een pica schieten?
Van Andries? of van CC?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:33 schreef QuincydeKoster het volgende:
Zal ik efffe gauw een pica schieten?
Doe dan cc maarquote:
dat weet je nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Doe dan cc maar![]()
stukken beter dan andries
![]()
tja dan moet je komenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:39 schreef gianni61 het volgende:
ik ken andries niet, maar denk dat ik liever cc zie
ik lig in bed op jou te wachtenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:43 schreef gianni61 het volgende:
ik werk, weet je nog?
jij ligt maar wat in bed, luie donder
Geil hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik lig in bed op jou te wachten
naais hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:45 schreef QuincydeKoster het volgende:
En de beloofde pica [ afbeelding ]
Niet echt duidelijk maar mijn goede telefoon/camera ligt in stukjes te wachten op een onderdeel.
lig je weer met je poes te spelen..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik lig in bed op jou te wachten
die tijgertje is echt om zum kotsenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:55 schreef gianni61 het volgende:
nadat ik gisteravond oh oh tirol heb gekeken ben ik eigenlijk niet meer geyl..
ik vind ze allemaal maar goor. elize is nog enigszins knap, maar als ik barbie zie dan kruipt mn piele helemaal naar binnenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die tijgertje is echt om zum kotsen
hahahaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind ze allemaal maar goor. elize is nog enigszins knap, maar als ik barbie zie dan kruipt mn piele helemaal naar binnen
onder mannen is matsoe matsoe de enige baasquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hahahaik vind Jokertje wel oke
hij is baas maar Jokertje is knapquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
onder mannen is matsoe matsoe de enige baas
dit is toch wel een beetje een afknapper..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hij is baas maar Jokertje is knap
hoezo?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit is toch wel een beetje een afknapper..
als die kleren uit zijn merk je er toch weinig vanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:04 schreef gianni61 het volgende:
omdat paupers met piercings en een nickelson jas
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:06 schreef QuincydeKoster het volgende:
Okee ik gaat een biertje pakken XD
jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:06 schreef tripack het volgende:
ik kom ook uit den haag ben ik nu dom en lelijk
geen idee... ik ken ook wel knappe hagenezinnenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:06 schreef tripack het volgende:
ik dacht hetzelfdequote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
op dit tijdstip... jij liever dan ik...
Alcoholist in lever en nieren?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
op dit tijdstip... jij liever dan ik...
niet iedere hagenees is toch als hun, of wel?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:06 schreef tripack het volgende:
Ach ik heb al zo vaak bezopen op school gezetenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik dacht hetzelfdeniet voor vieren
als henquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet iedere hagenees is toch als hun, of wel?
nou stoer hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:08 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ach ik heb al zo vaak bezopen op school gezetenNIet dat ik van een biertje bezopen ben, dan gaat er ook wel iets meer doorheen
jep, je hebt er wel de kenmerken van...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:08 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Alcoholist in lever en nieren?
Kijk, gaat goed met de jeugd van tegenwoordigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:08 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ach ik heb al zo vaak bezopen op school gezetenNIet dat ik van een biertje bezopen ben, dan gaat er ook wel iets meer doorheen
heuj!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jep, je hebt er wel de kenmerken van...
[..]
Kijk, gaat goed met de jeugd van tegenwoordig
En dat valt in principe wel mee, als ik doordeweeks wat drink, 1 biertje, 2 op zn meest en dat komt ook niet heel vaak voorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jep, je hebt er wel de kenmerken van...
[..]
Kijk, gaat goed met de jeugd van tegenwoordig
als ik mn school had willen verneuken had ik het vast en zeker ook gedaanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:11 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het stoer is, leuk is het welDansende cijfertjes
Verneuken? Ik heb dit jaar nog geen enkele onvoldoende gehaald, en drinken doe ik al langer dan dit schooljaar uwrquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als ik mn school had willen verneuken had ik het vast en zeker ook gedaan
ik denk dat je moet uitkijken voor verslavingquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:15 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Verneuken? Ik heb dit jaar nog geen enkele onvoldoende gehaald, en drinken doe ik al langer dan dit schooljaar uwr
breng m op ideeen johquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:16 schreef gianni61 het volgende:
aah, school.
goeie herinneringen..
stoned in de klas zitten, of na een avondje eindhoven zonder te slapen meteen door..
je bent niet de enige hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:17 schreef MaleDuck het volgende:
als ik dat zo lees, was ik echt een brave hendrik op school
dit waren ook maar incidenten, normaal was ik best een goeie leerling. alleen heb ik na 4 vwo nooit meer huiswerk gemaaktquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:17 schreef MaleDuck het volgende:
als ik dat zo lees, was ik echt een brave hendrik op school
Inderdaad.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:16 schreef gianni61 het volgende:
aah, school.
goeie herinneringen..
stoned in de klas zitten, of na een avondje eindhoven zonder te slapen meteen door..
tering, boefjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit waren ook maar incidenten, normaal was ik best een goeie leerling. alleen heb ik na 4 vwo nooit meer huiswerk gemaakt
goed idee, het is geen pretje als je gesnapt wordtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:21 schreef QuincydeKoster het volgende:
Stoned in de klas zitten is geen nieuwe voor me, maar dat doe ik sowieso niet meer op schooldagen.
Huiswerk maken heb ik nooit gedaanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit waren ook maar incidenten, normaal was ik best een goeie leerling. alleen heb ik na 4 vwo nooit meer huiswerk gemaakt
Jij zit continu te fokken op school...quote:
Meneer koenquote:
quote:
ja dus? Ik zit niet dronken in de klas...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Huiswerk maken heb ik nooit gedaanDaarom ook 6 jaar over de havo gedaan en 4,5 jaar over het HBO...
[..]
Jij zit continu te fokken op school...
ja, misschien als ik heel fanatiek huiswerk had gemaakt was ik misschien ook wel op de uni gebleven. nu vond ik hbo goed genoegquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Huiswerk maken heb ik nooit gedaanDaarom ook 6 jaar over de havo gedaan en 4,5 jaar over het HBO...
mogguh koenquote:
Tja, heb nooit het nut van de uni gezien... veel teveel theoretisch gezeur... dus dan maar met 2 vingers in de neus HBOquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, misschien als ik heel fanatiek huiswerk had gemaakt was ik misschien ook wel op de uni gebleven. nu vond ik hbo goed genoeg
Toch maar je best doen om zo'n foto te makenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die vraag heb ik al 4x gekregenhet zou kunnen maar nee
moet zeker te doen zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Toch maar je best doen om zo'n foto te maken
'quote:
dat lukt me nooitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Toch maar je best doen om zo'n foto te maken
nu wel geluktquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:28 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
'
In het topic, steeds geen reactie
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:28 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
'
In het topic, steeds geen reactie
Laat andries het dan doen, of is ie al weg?quote:
andriesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Laat andries het dan doen, of is ie al weg?
dan rent ie weg met de fotoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Laat andries het dan doen, of is ie al weg?
quote:
Ik stuurde 2 grotere stukjes textquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu wel gelukt
of stelde je een vraag waar niemand op antwoordde?
Een knuffel doet me goedquote:
maar waarom mag je vriend er niet in eigenlijk? is ie zo erg?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:31 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ik stuurde 2 grotere stukjes text
[..]
Een knuffel doet me goed
neem nog een pilsje zou ik zeggenquote:
zie even je DM dan moet je even nog het opzoekenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar waarom mag je vriend er niet in eigenlijk? is ie zo erg?
waarom zeg je net dat je er een gaat pakken terwijl je het uiteindelijk niet doet? VERWARRINGGGG aaaaahquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:36 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Neuh, heb er net ook geen gepakt.. Niet slim op een niet gevulde maag
boefje!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:39 schreef gianni61 het volgende:
morgen om deze tijd heb ik er gegarandeert al ene te pakken
ik kan niet wachtenquote:
Morgen om deze tijd lig ik nog lang en breed in mn nestquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:39 schreef gianni61 het volgende:
morgen om deze tijd heb ik er gegarandeert al ene te pakken
9 uur opstaan, spek en ei bakken, douchen, aankleden en naar de carnavalswagenquote:
Nee dat gaat primaquote:
quote:
Hellooquote:
Tjik!quote:
Spannend!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
Als NBT binnenkomt is het eerste wat ik denk: spannend
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:48 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Waarom willen mijn ouders school benaderen over wanneer ik de afrondingsgesprekken heb
Wat gaat hun daar aan, willen ze het gaan verzieken ofzo![]()
Nieuwe UIquote:
Wat maakt dat uit dan ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:48 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Waarom willen mijn ouders school benaderen over wanneer ik de afrondingsgesprekken heb
Wat gaat hun daar aan, willen ze het gaan verzieken ofzo![]()
jawel alleen spannend!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:49 schreef NBT het volgende:
[..]
Spannend!!!ik zei dat afgelopen meet ook best vaak, heb ik überhaupt wel iets anders gezegd?
jaa heb zin in het weekendquote:
Tja, hoe kan het ook anders, iedereen houd van het weekend!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:51 schreef tripack het volgende:
[..]
jaa heb zin in het weekend
niet echt plannen ofzo, maar heb er gewoon zin in
quote:
Achjohhhhhhhhhhhhhquote:
ik hou alleen van zondagquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:51 schreef NBT het volgende:
[..]
Tja, hoe kan het ook anders, iedereen houd van het weekend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |