ja...quote:
goedemorgen, maak het zelfquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:38 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Goedemorgen
Ik wil een lekker gekookt eitje
Tja, ik luister inmiddels al wel even naar de naam MaleDuck hier op het forum, dus vandaar de jaquote:
aawh koetsjie koetsjiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, ik luister inmiddels al wel even naar de naam MaleDuck hier op het forum, dus vandaar de ja
goed afgerichtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:41 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Nee cc mn vriend maakt het wel voor me
niet te hard poetsen... dan ga ik glimmen...quote:
ik poets je niet?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed afgericht![]()
[..]
niet te hard poetsen... dan ga ik glimmen...
wat is dat koetsjie koetsjie dan?quote:
quote:
Hahaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed afgericht![]()
[..]
niet te hard poetsen... dan ga ik glimmen...
het? hihi... je zei 'het'quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik doe het zachtjesik ben lief
kloptquote:
ik niet...quote:
quote:
ik wil carnaval en seks.quote:
klinkt verleidelijk...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil carnaval en seks.
in willekeurige volgorde
van het weekend weer?? of moet je langer wachten?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:55 schreef QuincydeKoster het volgende:
Een potje keiharde seks kan ik ook wel gebruiken...
ik gooi 6!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:55 schreef QuincydeKoster het volgende:
Een potje keiharde seks kan ik ook wel gebruiken...
Langer :\ ZOu eigenlijk vorig weekend zijn maar vriendin was ongesteld :\ Wacht nu al een maand en is niet fijn :\quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:56 schreef tripack het volgende:
[..]
van het weekend weer?? of moet je langer wachten?
aawh koetsjie koetsjiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:57 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Langer :\ ZOu eigenlijk vorig weekend zijn maar vriendin was ongesteld :\ Wacht nu al een maand en is niet fijn :\
gekke jos ook altijd...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:00 schreef gianni61 het volgende:
ik moet mn lach inhouden.
jos het debiele ei is te grappig..
quote:
nu heb ik wel zin in vanavondquote:
Ik heb net al gehadquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:04 schreef tripack het volgende:
[..]
[..]
nu heb ik wel zin in vanavondalleen wachten tot bezoek weg is
pics or it didn't happenquote:
lekker heaquote:
door al die \ tekens heb ik het idee dat ik een oud dos script zit te lezenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:57 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Langer :\ ZOu eigenlijk vorig weekend zijn maar vriendin was ongesteld :\ Wacht nu al een maand en is niet fijn :\
morguuh Wlquote:
Zachte veren, jep die zijn aaibaarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hmm MaleDuck met je lekkere zagte lichaam jong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |