Dat is om de streamers op een dwaalspoor te brengen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:29 schreef gniffie het volgende:
apart dat nu de onderste 2 SL zijn. das ook voor het eerst
andere links mogelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:30 schreef Kwaliteit het volgende:
als spixtv uit de lucht moet is het voor mij afgelopen met dit programma
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:30 schreef Kwaliteit het volgende:
ja Cos is het enige wat sst nog een beeetje juicy maaktquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:30 schreef Kwaliteit het volgende:
Laten we hem dan maar weer hier verwijderenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:30 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Die gaat het vast en zeker ook dan niet lang meer redden
Juist, daarom... vind het allemaal wel handig al die website's...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:30 schreef toxikon het volgende:
[..]
ja Cos is het enige wat sst nog een beeetje juicy maakt
en van gerard als ik dat zo begreepquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:33 schreef Mita het volgende:
Aafke is helemaal moe van Mo, kan ik helemaal begrijpen
nice capquote:
Platgespoten met 100mg valium.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:36 schreef Papiergeld het volgende:
Hebben we nou alleen Monique nog niet op de streams gezien / gehoord het laatste uur?
Die ligt met flip te krikken ....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:36 schreef Papiergeld het volgende:
Hebben we nou alleen Monique nog niet op de streams gezien / gehoord het laatste uur?
als je alles voor waarheid aanneemtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:40 schreef Banjerkanjer het volgende:
Aafke tegen Joanna: "Guido weet echt alles, hij weet echt fokking alles!"
Ze vermoeden dat hij hoogbegaafd is.
Mocht hij het niet meer weten meldt dat ding zich vanzelf af en toequote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:40 schreef Mita het volgende:
Guido weet waar z'n pik zit meer niet, de meeloper
ik ben een voyeur aan het voyeurenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:38 schreef Kwaliteit het volgende:
nou hier leeft het ook niet echt
http://www.spixtv.nl:8080/live
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:40 schreef Mita het volgende:
Guido weet waar z'n pik zit meer niet, de meeloper
Ik vroeg het me ook al af.. wtf is er gebeurd? Eerder ging 't ook al over Karim..quote:
ja maar dat hebben we toch allemaal nog kunnen zien dat was voor de SLquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:43 schreef 0oGhosto0 het volgende:
Ze hebben het over dat Karim overduidelijk ergens mee zat & dat ze hem even alleen hebben gelaten... denk dat ze het gewoon over hem hebben doordat hij raar deed als gevolg van zijn missie
Mannenpap van Flip.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:43 schreef henk.jansen het volgende:
Ze heeft slagroom gehad
[ afbeelding ]
Is spix eigenlijk bedoeld als verbastering van spics?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:45 schreef Kwaliteit het volgende:
dan maar videoclips op http://www.spixfm.nl:8080/live
Misschien heeft ie die valse pisbakkennicht een kaakslag verkochtquote:
Laat me raden, ze jankt nog steeds?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:50 schreef bb2 het volgende:
streams bij de vrouwen is gelocked, zal dan toch iets met Mo zijn
laat je je kennen zegquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:51 schreef Mita het volgende:
Oh die nicht ligt in de vrouwenkamer, durft niet bij de mannen
Nee ligt nu onder de zware medicijnen in een dwangbuisquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:51 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Laat me raden, ze jankt nog steeds?
Als ik mij niet vergis zag ik Mo net even snel voorbij flitsen op de stream 1quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:50 schreef bb2 het volgende:
streams bij de vrouwen is gelocked, zal dan toch iets met Mo zijn
Ze vroeg zich toch af waarom ze nou nooit een goeie vent vind?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:51 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Laat me raden, ze jankt nog steeds?
Nachtje gedwongen opname, zou niet eens een gek idee zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:52 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee ligt nu onder de zware medicijnen in een dwangbuis
haha nee, ooit jaren geleden gekozen als naam voor internet-radio, later piratenzender op FM band. Naam betekend niets, maar vind het wel een leuke naam, dus behoud de naam in mijn bezit.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:47 schreef NotYou het volgende:
[..]
Is spix eigenlijk bedoeld als verbastering van spics?Een niet zo aardige benaming voor latino's in de VS..
Nee, dit is volgens mij de mannenkamer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:51 schreef Mita het volgende:
Oh die nicht ligt in de vrouwenkamer, durft niet bij de mannen
ja daar maak je weinig vrienden mee met zulke opmerkingenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:54 schreef Mita het volgende:
Nou Servio wilde of wou Alex met een nekschot uit zijn lijden verlossen
nu je het zegt leek het wel zo 2 bewegingen op beide streamsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, dit is volgens mij de mannenkamer.
Servio ligt in Maik zijn bed, zo te zien.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha.. we willen complottheorieën en anders verzinnen we ze zelf!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:53 schreef 0oGhosto0 het volgende:
Waarschijnlijk was er gewoon technische storing/onderhoud..
Ziet er niet naar uit dat er echt iets is gebeurd in het huis
gepest want dat vrouwelijke zie je direkt (no offence)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:56 schreef bb2 het volgende:
Servio heeft gewoon aandacht te kort gehad in z'n jeugd (gepest?).
Dat moet nu gecompenseerd worden.
Dat vond ik al helemaal een vage beredenering.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:58 schreef Kliertje41 het volgende:
en volgens hem was het alex schuld dat maik weg was
En dan drama drama en zeggen dat nederland niet alles op tv zietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:59 schreef bb2 het volgende:
[..]
Dat vond ik al helemaal een vage beredenering.
Ik vind het wel grappig.
Zij willen Alex weg, de kijkers niet
wel als je publieksgeil bentquote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:01 schreef Mita het volgende:
Servio is toch dramaqueen of bingoqueen, daar wil je toch niet mee op TV
Daarmee impliceert hij dus zelf ook al dat hij daar niet goed mee omgaat.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:00 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
En dan drama drama en zeggen dat nederland niet alles op tv ziet
Inderdaad die vieze vlekken op de muur zag je gister ook bij guido en lauraquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
gisteren had je gelijk vandaag was ie apart cooolquote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:02 schreef Jweetje het volgende:
Ik vind Alex eigenlijk de 'rugridder' van Geeeeeeeerard
de zwakste ja maar als de BAAS hem aanvalt stotterd ie ook maar een beetjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:06 schreef Mita het volgende:
Hij weet hoe die mensen moet intimideren, met grote muil
Ik heb het idee dat hij nog steeds problemen heeft met z'n geaardheid en dat dus doorgeslagen is naar de andere kant.quote:
Wat je zegt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:07 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
de zwakste ja maar als de BAAS hem aanvalt stotterd die ook maar een beetje
Servio bedoel je neem ik aan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:09 schreef Mita het volgende:
Maar dan hoeft die toch niet mensen te mobben, dat hij dan toch als best weten
Ik denk dat lexie nu gaat komenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:12 schreef Jweetje het volgende:
Ik vind m erg irri maar toch meer dan alex....
vooral als je alleen maar de zwakkere bashedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:13 schreef Mita het volgende:
Mensen die andere mensen bashen, zijn zielig
Ja, nóu... enorm!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:07 schreef PC eend het volgende:
Vinden jullie het ook zo fijn dat servio er nog is?
Flikker toch een end op met je flauwekulquote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:13 schreef Mita het volgende:
Mensen die andere mensen bashen, zijn zielig
Vooral als het enkel gaat om het bashen en zonder argumenten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:13 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
vooral als je alleen maar de zwakkere bashed
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Flikker toch een end op met je flauwekul
Maakt toch niet welk gat bij haarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:16 schreef Jweetje het volgende:
[..]
hij weet niet eens waar ie zn lans moet steken....
lolquote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:17 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Maakt toch niet welk gat bij haar
*oeps gaat zich een tel schamen
Niets is wat het lijkt hequote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:18 schreef Jweetje het volgende:
[..]
lol
Hij Kan ook bij Mo in bed komen....
Nou dat is precies wat ik bedoel te zeggen,quote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:19 schreef Mita het volgende:
Homo's zijn aardig en leuk die ik ken. Maar dit is een misselijk akelig misselijk ventje
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:20 schreef PC eend het volgende:
Jullie praten een soort geheimtaal
Ik word helemaal para
Ik zeg altijd maar zo, je kan je beter daar aan ergeren, dan aan saaie streamsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:20 schreef bb2 het volgende:
[..]
Nou dat is precies wat ik bedoel te zeggen,
Ik heb absoluut niks tegen homo's, maar wel tegen mensen die zelf nog in de knoop zitten n dat gaan afreageren.
absoluutquote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo, je kan je beter daar aan ergeren, dan aan saaie streams
hahahquote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo, je kan je beter daar aan ergeren, dan aan saaie streams
Ja, dat bedoelde ik net hierboven duidelijk te makenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:23 schreef Mita het volgende:
Het heeft ook niks met homo's te maken, maar Servio wil daar zijn voordeel uit halen
Nee hoor zit ook knop opquote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:23 schreef bb2 het volgende:
[..]
hahah
Nou, dat is ook maar relatief.
Zulk soort "vervelende" mensen (niet homo's specifiek overigens) kom ik (helaas) vaker tegen dan saaie streams.
Een stream kun je namelijk ook gewoon uitzetten.
Mensen ook wel, maar dat is strafbaar en beland je in de bak
Bij baby's bedoel je?quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:24 schreef bb2 het volgende:
[..]
Bij baby's bedoel je?
(die is wel heel erg gemeen heh?)
Zijn homo's geen echte mensen dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:27 schreef Mita het volgende:
De echte mensen worden afgemaakt door een homo
Hoelaat?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:27 schreef Mita het volgende:
De echte mensen worden afgemaakt door een homo
Naar mijn idee heeft (idd) het met intelligentie te maken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:37 schreef Mita het volgende:
Maar dombo Servio kan daar niet tegen gaat tie mensen een pootje lappen
sjees, we bedoelen wel steeds hetzelfde.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:39 schreef Mita het volgende:
Dat bedoel ik dus, hij Servio kan het daar niet van halen
Dat je het steeds eens bent?quote:
Servio is niet dom. Hij heeft alleen een beroerd karakter. En van karakter moet je het vooral hebben in een RLS. Niet per sé om te winnen, maar wel om lang overeind te blijven. Al is het maar omdat je populair (genoeg) bent bij de kijkers.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:39 schreef Mita het volgende:
Dat bedoel ik dus, hij Servio kan het daar niet van halen
Leer quoten of zo. Aan al die losse zinnetjes die je iedere minuut het topic in vuurt is geen touw vast te knopen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:43 schreef Mita het volgende:
En dat werkt ook niet altijd ben ik ook al achter
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:49 schreef bb2 het volgende:
door op dit knopje te drukken: (rechtsboven bericht van de ander)
[ afbeelding ]
Zo dusquote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:49 schreef bb2 het volgende:
door op dit knopje te drukken: (rechtsboven bericht van de ander)
[ afbeelding ]
Ik heb het je al eens uitgebreid uitgelegd, niet dat je ook maar de moeite hebt genomen om het zelfs maar te proberen... Maar jouw manier van posten is wel enorm irritant voor alle andere medeforummers.quote:
Cynthia heeft zich nog weinig kunnen bewijzen, net als Jurien.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:50 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik beweer niet dat hij heel intelligent zou zijnMaar dom, is hij ook niet
Het is gewoon een ordinaire blaaskaak die zichzelf héél wat vindt.
Cynthia, werd ook afgezeken in het huis. Maar tevens in de publieke opinie. Het gaat dus niet altijd op. Alleen wanneer de grenzen van waarden en normen worden overschreden, en er daarom een gevoel van onrecht ontstaat, gaat die vlieger op.
Doen we nog een pogingkjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:52 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik heb het je al eens uitgebreid uitgelegd, niet dat je ook maar de moeite hebt genomen om het zelfs maar te proberen... Maar jouw manier van posten is wel enorm irritant voor alle andere medeforummers.
Een volbrachte quote. Je ontvangt 500 bingoballen uit de kluis van Banjerkanjer.quote:
Jurien heeft gewoon een valse start gehad. Hij moest aangeven waarom hij zogenaamd het huis wilde verlaten, en gaf daarbij (meerdere malen) als reden naar de groep toe, dat hij ze gewoon niet moest. Dan is het niet vreemd, dat je wordt genomineerd. Als je dan ook nog 24 uur uit beeld bent geweest in die korte tijd, moet je je wel heel extreem weten te profileren in die korte tijd om er door het publiek nog ingehouden te worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:52 schreef bb2 het volgende:
[..]
Cynthia heeft zich nog weinig kunnen bewijzen, net als Jurien.
Je ziet dat nu pas het programma helemaal los komt.
Alex is nu ook enkel bijzonder vanwege zijn positie (met Servio).
Cynthia en Jurien hadden beiden niet echt een uitgesproken persoonlijkheid en boeiende situatie waar ze inzaten.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:55 schreef Mita het volgende:
Maar ik ga nou slapen en ben een heel weekend weg
Niet je password vergeten in de tussentijd hè!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:55 schreef Mita het volgende:
Slaap lekker en geniet van je weekend!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:55 schreef Mita het volgende:
Het gaat weg voor een weekend, dus dat gaat weer van voor af aan volgende weekquote:
Dat is waar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:55 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Jurien heeft gewoon een valse start gehad. Hij moest aangeven waarom hij zogenaamd het huis wilde verlaten, en gaf daarbij (meerdere malen) als reden naar de groep toe, dat hij ze gewoon niet moest. Dan is het niet vreemd, dat je wordt genomineerd. Als je dan ook nog 24 uur uit beeld bent geweest in die korte tijd, moet je je wel heel extreem weten te profileren in die korte tijd om er door het publiek nog ingehouden te worden.
U heeft de edit toets niet benutstquote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:56 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Niet je password vergeten in de tussentijd hè!
Stel je voor dat die in het huis zatquote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Het gaat weg voor een weekend, dus dat gaat weer van voor af aan volgende week
WTFquote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:55 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Een volbrachte quote. Je ontvangt 500 bingoballen uit de kluis van Banjerkanjer.
Nu nog leren hele zinnen te formuleren.
En de week erop ook. Zullen we vast een rooster maken? Dan kunnen we toerbeurten draaienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Het gaat weg voor een weekend, dus dat gaat weer van voor af aan volgende week
Ja, dit was niet een erg sympathieke actie naar Jurrien toe. Het had enkel eerlijk geweest, wanneer hij tevens een vrijstelling voor de eerste nominatie ronde had gekregen. Want deze missie, was meteen een garantie om genomineerd te worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:58 schreef bb2 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ik vond het ook een erg domme actie van de regie om zoiets te doen.
Dat is veel boeiender na een week ofzo.
die dan soms ook nog net iets aan het vertellen is waar hij wat aan zou hebben als hij zou luisteren.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:04 schreef bb2 het volgende:
Ik heb ook veel momenten dat ik me afvraag van welke planeet Alex komt.
Je moet bv eens opletten hoe hij gewoon iemand in de rede valt en dan doorpraat zonder het door te hebben dat hij door iemand heen praat.
haha ik weet hetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:02 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Ik moest iets zeggen, je naam is gewoon zo 'catchy'
Ja preciesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:06 schreef Ifa het volgende:
[..]
die dan soms ook nog net iets aan het vertellen is waar hij wat aan zou hebben als hij zou luisteren.
Huh... wat?!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:07 schreef Mita het volgende:
Heb ik allang Alex is fatsoenlijk en Servio niet en welterusten allemaal tot maamdag weer. Niet te zwaar heffen wat ik zeg, maar meestal wel waar, over gevoel gesproken
Van de andere kant, als je een keer het spoor bijster bent en je geen grond meer onder je voeten voelt, is de kans groot dat je alleen maar domme dingen doet en het alleen maar erger maakt.quote:
Bij de laatste BB eb DGK was er zo een, die is toen ook meegegaan naar VOLquote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:08 schreef Papiergeld het volgende:
Zullen we dit weekend snel een nieuw geheim forum starten?
Deze moet je ook wat nader verklaren hoor.....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:11 schreef Ifa het volgende:
[..]
Van de andere kant, als je een keer het spoor bijster bent en je geen grond meer onder je voeten voelt, is de kans groot dat je alleen maar domme dingen doet en het alleen maar erger maakt.
Dat kan ja, hangt een beetje van de situatie en persoon af.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:14 schreef Ifa het volgende:
Als je onzeker bent, is de kans groot dat je domme dingen doet en je nog onzekerder wordt.
Alex weet dat tenminste nogquote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:16 schreef bb2 het volgende:
[..]
Servio en Alex zijn namelijk beiden heel erg onzeker over zichzelf.
Dat is wel de eerste stap om er iets aan te doen inderdaadquote:
Servio is niet onzeker over zichzelf, integendeel. Gisteren zat hij in de tuin te vertellen wat zijn motivatie was om mee te doen aan SST: Hij ziet dit als opstapje naar een eigen televisieprogramma, liefst een eigen talkshow.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:16 schreef bb2 het volgende:
[..]
Servio en Alex zijn namelijk beiden heel erg onzeker over zichzelf.
Precies!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:30 schreef callie59 het volgende:
[..]
dan heb je hoogmoedswaanzin en de grip op realiteit volkomen kwijt
Hoezo, zo'n uitspraak zegt toch niet over zekerheid of onzekerheid?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:25 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Servio is niet onzeker over zichzelf, integendeel. Gisteren zat hij in de tuin te vertellen wat zijn motivatie was om mee te doen aan SST: Hij ziet dit als opstapje naar een eigen televisieprogramma, liefst een eigen talkshow.
Met zulke uitspraken, ben je van alles, behalve onzeker over jezelf.
Ik kan je verzekeren, dat iemand die onzeker is, beslist geen tv programma kan presenteren (maar iemand die onzeker is, wil dat niet eens).quote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:31 schreef bb2 het volgende:
[..]
Hoezo, zo'n uitspraak zegt toch niet over zekerheid of onzekerheid?
Dat zijn gewoon doelen die je wilt stellen.
Je kunt prima onzeker zijn en een televisieprogramma hebben.
Ik noem iemand onzeker als hij niet tegen een spiegel kan die wordt voorgehouden.
Dat je er dus niet tegen kunt als anderen je gebreken noemen.
Steeds weer schiet Servio dan direct in de aanval (op een vervelende manier)
Daarom is Servio daar ook nog helemaal niet aan toe.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:32 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren, dat iemand die onzeker is, beslist geen tv programma kan presenteren (maar iemand die onzeker is, wil dat niet eens).
Hij mist gewoon het vermogen om te kunnen relativeren.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:37 schreef callie59 het volgende:
[..]
het probleem is dat hij zichzelf helemaal geweldig vindt en vele malen beter dan iemand als alex
Ik denk, dat hij daar nooit "aan toe" zal zijn. Hij mist gewoon de meest basale vaardigheden daarvoor. Op de eerste plaats een sympathiek voorkomen. Op de 2e plaats, vindt hij zichzelf veel te belangrijk. Als presentator, moet je namelijk in staat zijn om vooral interesse in je gast(en) of onderwerp te tonen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:36 schreef bb2 het volgende:
[..]
Daarom is Servio daar ook nog helemaal niet aan toe.
Ik vind hem behoorlijk labiel op dit moment als persoon.
Zoals daar zijn J.Pauw en M. van Nieuwehuizenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:42 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik denk, dat hij daar nooit "aan toe" zal zijn. Hij mist gewoon de meest basale vaardigheden daarvoor. Op de eerste plaats een sympathiek voorkomen. Op de 2e plaats, vindt hij zichzelf veel te belangrijk. Als presentator, moet je namelijk in staat zijn om vooral interesse in je gast(en) of onderwerp te tonen.
Paul de Leeuw is een heel ander verhaal. Dat is geen talkshow. Wat Paul de Leeuw doet, is meer interactief cabaret. En de cabaretier staat dan vanzelfsprekend in het middelpunt. Maar niemand zit te wachten op een 2e Paul de Leeuw.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:46 schreef bb2 het volgende:
@Banjerkanjer
Kijk eens naar Paul de Leeuw.
Is in principe ook best wel aanwezig (*kuch*) en serieus interesse tonen zit er vaak ook niet echt in.
Hij doet het alleen veel genuanceerder. (noem het maar op een meer volwassen manier).
Dat is nu net het verschil. (dus die spiegel).
Je kunt best nog wel de gekke tikje arrogante homo zijn die (sommige) mensen leuk vinden.
Jeroen Pauw doet het goed in een setje met Witteman. Maar solo, zou het een heel ander verhaal zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:47 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zoals daar zijn J.Pauw en M. van Nieuwehuizen![]()
Die twee mag ik dus echt niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:52 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Jeroen Pauw doet het goed in een setje met Witteman. Maar solo, zou het een heel ander verhaal zijn.
Dat lijkt mij ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:51 schreef bb2 het volgende:
Eigenlijk mist Paul de Leeuw gewoon een rooie neus en grote schoenen.
Niemand zit idd te wachten op een 2e (laat staan 1)
Maar het ging net over een eigen televisieprogramma, liefst een eigen talkshow.
Talkshow lijkt me sowieso volkomen onhaalbaar.
Het zijn ook de meer extravagante mensen, die zich aanmeldenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:58 schreef bb2 het volgende:
Ik vind het trouwens wel grappig hoe ze bepaalde stereotypes bij elkaar hebben gevonden.
Ik loop hier nu al wat jaartjes rond op fok en nuance is altijd ver te zoeken. Dit is een verademing.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:04 schreef bb2 het volgende:
Overigens snap ik wel Servio een klein beetje over Alex hoor, met z'n bord voor z'n kop.
En ook de mening van Johanna over Alex.
Ik heb ook veel momenten dat ik me afvraag van welke planeet Alex komt.
Je moet bv eens opletten hoe hij gewoon iemand in de rede valt en dan doorpraat zonder het door te hebben dat hij door iemand heen praat.
Maar goed dat is helemaal geen reden om zo lomp op Alex te gaan reageren.
Ik vind guido echt valser dan Gerard, zo die is ongenuanceerd. Ik mag Gerard wel, die speelt openlijk (de drie musketiers)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:28 schreef marky het volgende:
[..]
Ik loop hier nu al wat jaartjes rond op fok en nuance is altijd ver te zoeken. Dit is een verademing.
Wil er nog bij aantekenen dat Gerard ook niet vies is van het onderuit halen van andere. Dit wordt hier dan gelijk recht geluld met ja maar Gerard speelt het spel... Gerard mag inimddels alles. Zuivere matenaaiakties worden als Baas akties neergezet want dat is het spel. Maar dat Gerard gewoon een net zo erge vervelende kwal is als Servio wordt even niet gezien. Gerard heeft gisteren van Guido al een waarschuwing gehad dat zijn positie in de groep door zijn akties is verzwakt. Er is voor Gerard nog heel wat damagecontrol te doen.
Overigens is Servio ook niet mijn favoriet.
Guido, Philip mogen wat mij betreft doorstoten naar de finale. Jongens zijn beide erg opmerkzaam hebben dingen best vlot in de gaten en roepen vaak de geheimen van andere zonder dat ze het in de gaten hebben. Daarbij is Guido ook nog niet te beroerd om zijn mening over een ander te geven face to face. Gerard vergist zich in deze twee.
Als ik er nu nog in had gezeten gingen mijn kaken op elkaar tegen het trio en zou erg sterk mijn eigen plan gaan trekken.
Enne de aanval op het geheim van gerard mag ook wel worden ingezet.
Is het overigens zeker dat het mannen en vrouwen stemmen eruit gaat?
Filmpjes van een interventie om Monique in een dwangbuis te hijsen kan niemand leveren, verder staat er iets op Secret Story, ben niet zo bedreven om te linkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik kon gisteravond geen streams kijken, hoop dat er nog ergens filmpjes zijn nadat Maik het huis is uitgegeaan. Las hier dat het er roerig aan toe ging. En nee, geen filmpjes van een jankende labiele 31 jarige vrouw.
Heb daar een uurtje geleden wel al gekeken, maar dat van Karim vind ik niet zo interessant. Gezeur tussen Geer, Alex en Servio wil ik zien.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:53 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Filmpjes van een interventie om Monique in een dwangbuis te hijsen kan niemand leveren, verder staat er iets op Secret Story, ben niet zo bedreven om te linken
Hij heeft zijn favoriete positie ingenomen en ging naar bedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:33 schreef Anneloortje het volgende:
Heeft guidje nog iets bijzonders gedaan?
Ik kon gisteren het gejank van Mootje niet meer aanzien en ben afgetaaid.
Moggel
Openlijk???? laat me niet lachen, die speelt niets openlijk, die heeft zijn eigen plan en twee lopers en dat zijn Karim en Alex. Karim en Alex hebben hem niet eens door. Prik daar vrij makkelijk doorheen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:49 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ik vind guido echt valser dan Gerard, zo die is ongenuanceerd. Ik mag Gerard wel, die speelt openlijk (de drie musketiers)
Gerard doet dat slim ja, hij is vanaf het begin bezig met tactiek. Zijn eerste week viel niet in goede aarde en toen is hij zich gaan beraden, hoe dan wel. Net als Servio, wil hij zorgen voor vriendjes, zodat hij misschien niet genomineerd gaat worden en vrienden om het spel uiteen te rafelen. Niks mis mee, Servio doet het op zijn manier, wat velen ook niet kunnen waarderen. Achter iemands rug stoken, om die eruit te krijgen is een manier, maar het levert geen echt spel op, want zijn vriendinnetjes drukken niet eens. (Sofia en Aafke bv)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:25 schreef Pablolaatje het volgende:
'Niet met het spel bezig zijn' betekent voor Gerard geen clues interpreteren, niet drukken etc. maar gewoon even relaxen met z'n allen. Maar iedereen houdt zelf de verantwoordelijkheid om niet zoveel te drinken dat ie per ongeluk zijn of haar geheim verklapt. Die opmerking over spraakcocktails van Gerard vind ik dan ook niet vals. Blijkbaar is niet alleen Servio maar zijn ook de programmakers te dom om dit onderscheid te zien. Servio schildert Gerard verkeerd af en zet een stooksessie in samen met maatje Guido. Erg schijnheilig omdat Servio zelf tegen Guido die avond iets riep van: bij jou moet er ook nog wat drank in mannetje (of woorden van gelijke strekking) daar maakte DGK-Eric toen ook nog een opmerking over op de cos. Natuurlijk blijft het een spel en weet je niet hoe de heren normaal zijn maar Gerard speelt wat mij betreft slim!
Ik denk dat we ons erbij neer moeten leggen, dat er op een valse manier gespeeld gaat worden en mensen gekwetst kunnen raken. Het is denk ik part of the game, waarschijnlijk gaat de minst valse met de buit lopen, maar in liefde en oorlog is alles geoorloofd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:32 schreef bb2 het volgende:
Sja, vals, onredelijk of slim?
Het is een afweging die je moet maken in zo'n spel tussen "eerlijkheid" en gewoon zakelijk spelen.
Een verwijt dat iemand niet eerlijk is kun je eigenlijk per definitie dus al niet maken.
Het is een vorm van spelen waar je dan voorkeur aangeeft.
Een verwijt wat je wel kunt maken is dat iemand dus na trapt en -min of meer- (on)bewust een rot sfeer loopt te zaaien.
Dat was ook waar Philippe Servio op aansprak dat hij dat niet moest doen.
Er zijn echter wel dingen die een beetje tegenstrijdig vind bij wat Gerard doet hoor.
Hij vind bepaalde hypocriete dingen niet kunnen zegt hij.
Echter maakt hij er zelf ook even goed gebruik van.
Nu ben je echt aan het recht praten wat krom is. Eerst zeggen spraakwater cocktails en later zeggen we gaan een feetje maken en iet met spel bezig zijn. Dat is gewoon een klote streek en niet recht te praten. Foutje van Gerard. Ja Gerard kan ook een foutje maken. Hij is inmiddels alweer bijna heilig hier maar dat ben ik na al die jaren wel gewend inmiddels hier.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:25 schreef Pablolaatje het volgende:
'Niet met het spel bezig zijn' betekent voor Gerard geen clues interpreteren, niet drukken etc. maar gewoon even relaxen met z'n allen. Maar iedereen houdt zelf de verantwoordelijkheid om niet zoveel te drinken dat ie per ongeluk zijn of haar geheim verklapt. Die opmerking over spraakcocktails van Gerard vind ik dan ook niet vals. Blijkbaar is niet alleen Servio maar zijn ook de programmakers te dom om dit onderscheid te zien.
Servio heeft Gerard over deze opmerking meteen aangesproken. Later heeft hij het er met Guido die het ook gehoord had en Sofia over gehad die had het niet gehoord. Uiteindelijk werd Gerard boos toen Guido hem te slim af was door meteen door te hebben dat Gerard een missie had. Gerard betichte Guido toen van matenaaiereij (Guido is zijn maatje niet en het spel is ook om elkaar het halen van missies onmogelijk te maken) Daarop sprak Guido hem direct aan op zijn eigen matenaaiaktie dus in de trant van beschuldig mij niet van wat je zelf ook doet. Maargoed Gerard mag dat want dan is het spel. Bij Guido en Servio is het vals natuurlijk.quote:Servio schildert Gerard verkeerd af en zet een stooksessie in samen met maatje Guido. Erg schijnheilig omdat Servio zelf tegen Guido die avond iets riep van: bij jou moet er ook nog wat drank in mannetje (of woorden van gelijke strekking) daar maakte DGK-Eric toen ook nog een opmerking over op de cos. Natuurlijk blijft het een spel en weet je niet hoe de heren normaal zijn maar Gerard speelt wat mij betreft slim!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |