Daar kun je ook mee bellen hoor Sym, ik althans wel met m'n 9110quote:
precies dat is ook zo'n beetje het enige dat dat ding kanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar kun je ook mee bellen hoor Sym, ik althans wel met m'n 9110
Nee ik ben al vliefd, op een zekere haaiquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die is flieft geworden op de zeepaardjes
Hungry Eyes is ook een favo, en meer van DDquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet alleen Bon Jovi en George Michael
Dan is die telefoon van Fles nog geavanceerder!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies dat is ook zo'n beetje het enige dat dat ding kan
ja die is echt helemaal superquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is die telefoon van Fles nog geavanceerder!
quote:
Oja, dat is waar ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hungry Eyes is ook een favo, en meer van DD![]()
![]()
En oude liedjes, en metal en en en...
Ho stop wacht, dat wordt te moeilijk voor mequote:
Dumbophone ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is die telefoon van Fles nog geavanceerder!
Ne joh die komen van 1 land verderop.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat zo'n damesmodel met opgevoerde trilfunctie?
Dan ga ik het niet uitleggen... dan heb je nog een kans om onder de vergoeding uit te komenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ho stop wacht, dat wordt te moeilijk voor me![]()
![]()
Ik bel en sms ook alleen maar met mijn Nokia hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies dat is ook zo'n beetje het enige dat dat ding kan
slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:47 schreef friemelaar het volgende:
Jongens, wel terusten![]()
Meisjes , welterusten![]()
![]()
Poesjes, weltrusten![]()
![]()
![]()
Kerel, begin je hier ook alquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:47 schreef Ivo1986 het volgende:
Boh, veel bier carnaval... (Koe-rennen in Hoensbroek) en morgen werken, geen goede combo als je om je om 7 op moet haha
veul beer
Truste Friemelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:47 schreef friemelaar het volgende:
Jongens, wel terusten![]()
Meisjes , welterusten![]()
![]()
Poesjes, weltrusten![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |