Omdat de mobiel van RN er niet mee kan omgaan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een grapje mag ik hopen. Anders ben je wel een waardeloze kutmod
FaceBookZelfstandigNaamwoord?quote:
Symphquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:33 schreef Symphonic het volgende:
Kom net uit Scheveningen.
Naar Mary Poppins geweest, damn wat is dat gaaf
Nou, met sommige die hier gepost worden heeft mijn computer ook moeitequote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat de mobiel van RN er niet mee kan omgaan?
Wat voor super mobiel heb jij dan eigenlijk DMquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat de mobiel van RN er niet mee kan omgaan?
Ja?quote:
Nee, fluitbekzeenaald 2.0quote:
Een HTC Wildfire... en ja, soms wordt die wat trager door een groter plaatje, maar toch echt niet onoverkomelijk of zo.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat voor super mobiel heb jij dan eigenlijk DM![]()
Vast een dikke HTC of BB ofzo, whehequote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat voor super mobiel heb jij dan eigenlijk DM![]()
quote:
quote:
Okayquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een HTC Wildfire... en ja, soms wordt die wat trager door een groter plaatje, maar toch echt niet onoverkomelijk of zo.
Je hebt geluk dat ik MPG niet ben, want dan had je een week zakgeld mogen overmakenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vast een dikke HTC of BB ofzo, whehe![]()
die heeft Android toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een HTC Wildfire... en ja, soms wordt die wat trager door een groter plaatje, maar toch echt niet onoverkomelijk of zo.
IDem hier met een SE Xperia X10. Nergens last vanne.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet alleen Bon Jovi en George Michaelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar Whisk heeft veel smaken hoor![]()
Iphone kan het ook aanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:42 schreef MPG het volgende:
[..]
IDem hier met een SE Xperia X10. Nergens last vanne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |