Misschien niet, maar als hij dan weer wat heeft is hij meteen het bokje, wie gaat trouwens ineens Bollywood film raden? Niemand toch? Dat zal eerst wel een paar keer mis zijn, zendeling in India of hoofd van een weeshuis daar oid.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:55 schreef afca_oc het volgende:
Het enige voordeel voor Karim is dat niemand op hem gaat drukken met 200 eurie
Ze gaan allemaal nadenken over Alex die de meeste stemmen kreeg. En dus twijfelen of ze er goed aan doen om op S. in tge zettenquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:55 schreef mYsca het volgende:
ik zie het blok met die vrouwen mislukken. Aafke gaat niet tegen Servio, Mootje gaat niet tegen Flip
2500 euro riskeren om 200 te winnen, die dat echt is gewoon fcking domquote:Best groot voordeel, maar ik denk dat het ze eerder gaat om het raden
dat was van de week toch al toen ze zo over de zeik raakte toen Maik vertelde bi te zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:56 schreef mootie het volgende:
Als ik Echt verdriet heb wil ik alleen zijn, op z'n hoogst 1 echt supervertrouwd persoon in de buurt. Mo leurt met haar tranen.
Binnen no-time heb je 5k te pakkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:58 schreef Stranger het volgende:
Trouwens dit wilde ik nog even kwijt: als karim slim is laat ie nu zijn geheim raden, 200 e kwijt lekker boeiend
trustequote:Op donderdag 3 maart 2011 23:59 schreef Nune het volgende:
Ik vind het wel weer geslaagd deze avond, fijne nacht allemaal en welterusten alvast.
Inderdaad en dan kan die lekker opbouwenquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:58 schreef Stranger het volgende:
Trouwens dit wilde ik nog even kwijt: als karim slim is laat ie nu zijn geheim raden, 200 e kwijt lekker boeiend
trustequote:Op donderdag 3 maart 2011 23:59 schreef Nune het volgende:
Ik vind het wel weer geslaagd deze avond, fijne nacht allemaal en welterusten alvast.
LOL! Zie je Mo al Bollywood dansen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:00 schreef mYsca het volgende:
Guido is gewoon hoogbegaafd, zeker foutje gemaakt en Mootje en Guido eerste avond omgewisselt
Hij is niet hoogbegaafd. Hij heeft het hoog in de bol.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:00 schreef mYsca het volgende:
Guido is gewoon hoogbegaafd, zeker foutje gemaakt en Mootje en Guido eerste avond omgewisselt
Zou Philip niet hoogbegaafd zijn en heeft Monique geen relatie gehad met olympisch goud??quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:00 schreef mYsca het volgende:
Relatie mo en laura was ook leuker geweestquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:00 schreef mYsca het volgende:
in zijn hol zekerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:01 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Hij is niet hoogbegaafd. Hij heeft het hoog in de bol.
Ik ken types als hem.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:02 schreef meneertje1972 het volgende:
Lijkt wel of er iemand is overleden zegt Gerard. GET REAL
Hey, dat zijn relatie geen geheim is hier? Maar dat Mo haar ex ook Olympisch goud heeft gehaald? Hebben we gouden plak winnaars die Pim heten?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:01 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Zou Philip niet hoogbegaafd zijn en heeft Monique geen relatie gehad met olympisch goud??
Oh het valt me tegen van karimquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Valt je best mee bedoel je?
idd!! Weer die spijker, sloeg hij 'm maar bovenop serpentio's kopquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:02 schreef charmed_angel het volgende:
Whahahaha Gerard
Get real men.... het lijkt wel of er iemand is overleden
Karim is van slag dat er na 3 weken een clue van hem is terwijl er al 30 anderen zijn geweest van de anderen.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:02 schreef meneertje1972 het volgende:
Lijkt wel of er iemand is overleden zegt Gerard. GET REAL
Ik krijg maar ineens zo een ingeving hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey, dat zijn relatie geen geheim is hier? Maar dat Mo haar ex ook Olympisch goud heeft gehaald? Hebben we gouden plak winnaars die Pim heten?
Was te verwachten. Hij was veels te zenuwachtig.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:04 schreef Day het volgende:
[..]
Was te verwachten. Hij was veels te zenuwachtig.
Nouja niet echt de makkelijkste missie he ..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:04 schreef Day het volgende:
[..]
Was te verwachten. Hij was veels te zenuwachtig.
Op het juist moment Monique troosten, vertellen dat ze langs kan komen voor een knuffel. En hij heeft het geheim van Alex ontrafeld, vanaf het begin met de blauwe bloempot.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ga me bed opzoekenWeltrusten en tot morgen
Die heeft bij mij vanavond ook punten gescoord, ja.quote:
ja, maar in limburg zit meteen het hele dorp aan je bed medelijden te hebben, minimaal 3 dagen langquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:06 schreef Coos het volgende:
Jezus!!!!Die Mo ligt nog de zielepiet uit te hangen.
Huilt ze nog :| ik hoor niks..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:06 schreef Coos het volgende:
Net zo lang tot ze eindelijk dat huis uit gegooid gaat wordenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:06 schreef Coos het volgende:
Voor de zekerheid een spuitje dan maar??quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ga me bed opzoekenWeltrusten en tot morgen
In dat huis lijk je al snel hoogbegaafd denk ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:00 schreef mYsca het volgende:
Ja, hij kan zo meespelen in GTST....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:06 schreef Mylene het volgende:
[..]
Op het juist moment Monique troosten, vertellen dat ze langs kan komen voor een knuffel. En hij heeft het geheim van Alex ontrafeld, vanaf het begin met de blauwe bloempot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |