Ik beweer niet dat er niet aan nuttige dingen aandacht besteed werd. Ik zeg alleen maar dat er aan nuttigere dingen dan Ataturk aandacht werd gegeven. Ik vind zelf WO II belangrijker dan Ataturk, evenals de Koude Oorlog. Dat zat jij ongetwijfeld ook hebben gehad, want het lijkt me vrij onlogisch dat je dat niet hebt gehad, maar Ataturk? Dat zal me echt geen zak kunnen schelen, evenals dat de oermannetjes mij geen reet konden boeien.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:24 schreef Igen het volgende:
[..]
Aha. Noem dan eens een paar dingen waar jouw school wel, en mijn school geen aandacht aan heeft besteed?
Klopt, dat hebben we natuurlijk ook gehad.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik beweer niet dat er niet aan nuttige dingen aandacht besteed werd. Ik zeg alleen maar dat er aan nuttigere dingen dan Ataturk aandacht werd gegeven. Ik vind zelf WO II belangrijker dan Ataturk, evenals de Koude Oorlog. Dat zat jij ongetwijfeld ook hebben gehad, want het lijkt me vrij onlogisch dat je dat niet hebt gehad,
Wat jou persoonlijk een reet boeit heeft natuurlijk niks met deze hele discussie te maken.quote:maar Ataturk? Dat zal me echt geen zak kunnen schelen, evenals dat de oermannetjes mij geen reet konden boeien.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:48 schreef helldeskr het volgende:
Als je Turkije zo belangrijk vind..ga dan lekker daar wonen ?
Denk eens buiten het doosje, doosje. De wereld bestaat niet alleen uit Europa en de godvergeten tweede Wereldoorlog. Lees eens een boek, zou je goed doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik beweer niet dat er niet aan nuttige dingen aandacht besteed werd. Ik zeg alleen maar dat er aan nuttigere dingen dan Ataturk aandacht werd gegeven. Ik vind zelf WO II belangrijker dan Ataturk, evenals de Koude Oorlog. Dat zat jij ongetwijfeld ook hebben gehad, want het lijkt me vrij onlogisch dat je dat niet hebt gehad, maar Ataturk? Dat zal me echt geen zak kunnen schelen, evenals dat de oermannetjes mij geen reet konden boeien.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:12 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik wil maar 1 Turk kennen en dat is de shoarmaboer hier op de hoek.
quote:
Gefikst.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:05 schreef Id_do_her het volgende:
Hij werd geboren in Selanik, onderdeel van het Ottomaanse Rijk.
Dat klinkt zo'n beetje als elk vakantieland ouwequote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:43 schreef Levolution het volgende:
Turkije![]()
![]()
Er mankeert veel aan dat land, maar man, wat is dat land prachtig! En dan heb ik het niet over een zonvakantie naar Alanya via een of ander vaag reisbureau.
Ik heb het over de ijskoude bergwateren die je met je handen drinkt. Over de ongerepte naaldbossen vol beren en wolven. Over de frisse, onvervuilde lucht die je opsnuift terwijl de zon op je huid brandt, maar ondertussen een zacht briesje voor verkoeling zorgt. Elke avond een uitgebreide feestmaal onder het genot van een raki.
Ik herhaal: Turkije
Moet natuurlijk zijn:quote:de belangrijkste turk ooit, grondlegger van het modern Turkije en nog zijn er zo veel mensen die geen idee hebben wie het is en wat die allemaal betekent heeft voor de mensheid daar.
Ontwetende
Je bent in de war met een aantal sultans, maar dat geeft niet, weet je het nuquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:39 schreef EAH5450 het volgende:
Ataturk was een achterlijk pedofiel die het hele rijk opgaf voor een klein miezerig oord dat smeekt om in de EU te komen omdat de Britten dat wilden, hoe triest kan je als Turk zijn om hem te aanbidden
Je zou het toch nooit begrijpen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:12 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Dat klinkt zo'n beetje als elk vakantieland ouwe
Idem.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:56 schreef Herr_Munk het volgende:
Ik ken genoeg Turken die nog nooit gehoord hebben van de slag bij Lepanto. Maar dat is iets typisch Turks, hoogtepunten, hoe klein dan ook, ophemelen en dieptepunten zoals Lepanto en de Armeense genocide doodzwijgen.
Je bedoelt Öcalan? Leider van de PKK? Die wordt door vrijwel alle Turken uitgekotstquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:44 schreef Muscle.N3rd het volgende:
[..]
Idem.
Wordt Euchalan (typefouten voorbehouden) ook niet als held gezien door vele Turken terwijl het gewoon een misdadiger is?
Ik ken scholen waar ze je alles leren over de Tweede Wereldoorlog, maar helemaal niets over de politionele acties.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:56 schreef Herr_Munk het volgende:
Ik ken genoeg Turken die nog nooit gehoord hebben van de slag bij Lepanto. Maar dat is iets typisch Turks, hoogtepunten, hoe klein dan ook, ophemelen en dieptepunten zoals Lepanto en de Armeense genocide doodzwijgen.
Waren de jonge vrouwen meerderjarig? Dan zie ik het probleem niet als je een voorkeur voor jonge vrouwen en drank hebt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:54 schreef EAH5450 het volgende:
Zal ik hem dan maar onderbouwen? Ataturk heeft een 1 partij stelsel opgericht, en iedereen in Turkije gedwongen om naar zijn opvattingen te leven, aardig fascistisch toch?
Verder is het een pubiek geheim dat de vrijgezel Ataturk niet van de jonge vrouwen en drank kon afblijven, hij was Bi! Lees de memoranda van de lijfarts van Ataturk maar eens.
Daarin staan onthullende feitjes over deze er-op-los-neukende-rasfascist a la Hitler.![]()
![]()
Die scholen worden dan ook gerund door jodenknuffelaarsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ken scholen waar ze je alles leren over de Tweede Wereldoorlog, maar helemaal niets over de politionele acties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |