Wat lopen ze toch voorop qua technologiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:13 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Ons huis in Kayseri heeft al sinds een paar jaar(!!!!) aardgasTurkse technologie de gekste!
Dit dus.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:02 schreef BlackLining het volgende:
Ja. En jij kent Willem van Oranje niet. Kun je nu weg? Dank. Zeikstraal.
- hij werd maar 57, maar verder heb je het helemaal goed.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:57 schreef outtayourleague het volgende:
zo uit het hoofd:
- hij heeft de armeense genocide volgens mij niet uitgevoerd dat was eerder.
- hij heeft turkije geseculariseerd
- hij stierf op 59 jarige leeftijd aan levercirrhose omdat ie van raki hield
- hij heeft het latijnse schrift geintroduceerd.
Hoi Mariskaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:31 schreef mariska87 het volgende:
Wat is nou erger?
A) Een Nederlander die Ataturk niet kent
B) Een Turk die 6 miljoen joden niet kent
lolquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:38 schreef Brigada_Proletariata het volgende:
Fuck Ataturk. Er is maar één Turk baas en dat is Onur.
[ afbeelding ]
Hoax.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:32 schreef Capi het volgende:
[..]
lol
Ataturk was trouwens niet eens helemaal Turks, hij had Grieks en Joods bloed
Je vergeet Cherokeequote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:41 schreef Capi het volgende:
[..]
hij was ook kwart senegalees, wat een baas he
De term is 'epische verheerlijking'.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:50 schreef Kandijfijn het volgende:
Het is alleen grappig dat veel Turken hem als een soort van Jezus aka Mohammed zien
Maar we wonen hier in Nederland, niet in Turkije. Al willen sommige mensen je anders doen geloven.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:11 schreef amenth het volgende:
de belangrijkste turk ooit, grondlegger van het modern Turkije en nog zijn er zo veel mensen die geen idee hebben wie het is en wat die allemaal betekent heeft voor de mensheid daar.
Ontwetende
Ik wilde het net zelf zeggenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:51 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
De term is 'epische verheerlijking'.
Als je maar lang genoeg wacht wordt het zo een religie.
Ken mij 't brommen, ik ben voor Ajaxquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:53 schreef Capi het volgende:
[..]
Besiktas doet het anders wel slecht dit seizoen met al hun wereldsterrenQUARESSMAAAAAAAA
Daarentegen heb je ook uit de conservatieve hoek verhalen dat ie de Koran verbrandde enzoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:50 schreef Kandijfijn het volgende:
Het is alleen grappig dat veel Turken hem als een soort van Jezus aka Mohammed zien
Daarom ben je ook een baas, Ajax 020quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Ken mij 't brommen, ik ben voor Ajax![]()
en een beetje voor de nr 10, GS S.K.![]()
Tuurlijk ken ik Willem van Oranje, hij was moslimquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:29 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Dit dus.
En tegenwoordig zijn er genoeg Nederlanders die niet meer weten wie dat was, maar dat kon ok komen omdat het onderwijs niveau van bedroevend niveau is.
Misschien wel de grootste Nederlander ooit
[..]
- hij werd maar 57, maar verder heb je het helemaal goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |