Denken dat modern betrekking heeft op technologiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:17 schreef Deckard het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe verder ze zijn qua invoering van technologie in de normale maatschappij als je het vergelijkt met Nederland. Daar loopt Nederland echt 5 jaar achter.
Ik vind Turken welke geen Nederlands kunnen erger...quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:11 schreef amenth het volgende:
de belangrijkste turk ooit, grondlegger van het modern Turkije en nog zijn er zo veel mensen die geen idee hebben wie het is en wat die allemaal betekent heeft voor de mensheid daar.
Ontwetende
de belangrijkste turk is de turkste pizza bakkert hier om de hoek. De rest mag opbokken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:11 schreef amenth het volgende:
de belangrijkste turk ooit, grondlegger van het modern Turkije en nog zijn er zo veel mensen die geen idee hebben wie het is en wat die allemaal betekent heeft voor de mensheid daar.
Ontwetende
hitler¿quote:
iets met Armeense Genocidequote:
quote:
En dat is een Marokkaan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:12 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik wil maar 1 Turk kennen en dat is de shoarmaboer hier op de hoek.
Qua beschaving lopen ze ook sterk vooruit. Qua secularisatie lopen we daar ook ver op achteruit.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:33 schreef OEM het volgende:
[..]
Denken dat modern betrekking heeft op technologie
In sommige steden misschien.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:17 schreef Deckard het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe verder ze zijn qua invoering van technologie in de normale maatschappij als je het vergelijkt met Nederland. Daar loopt Nederland echt 5 jaar achter.
Ataturk boeit mij net zoveel als Dzjengis Khan dus.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:11 schreef amenth het volgende:
Ontwetende
Nou.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:08 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dat was inderdaad mijn gedachte toen je dat zei. Wat een treurnis dit.
quote:
Ons huis in Kayseri heeft al sinds een paar jaar(!!!!) aardgasquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:08 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dat was inderdaad mijn gedachte toen je dat zei. Wat een treurnis dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |