quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:14 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb een keer moeilijk veel op verschillende Ataturk kadesi's staan kotsen en hosselen.
rascistquote:
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:14 schreef Arriviste het volgende:
We zijn in Nederland niet in Turkije.
alleen de donurturken zijn okequote:
Ja drama.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:11 schreef amenth het volgende:
de belangrijkste turk ooit, grondlegger van het modern Turkije en nog zijn er zo veel mensen die geen idee hebben wie het is en wat die allemaal betekent heeft voor de mensheid daar.
Ontwetende
Mubarak is een vriend van de Jodenquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:23 schreef RM-rf het volgende:
genoeg nederlanders die nauwelijks wat weten van Thorbecke, Abraham Kuyper of Colijn en Troelstra...
zulke onwetenden in nederland vind ik nog een stapje erger dan wanneer ze misschien wat minder weten water in verre negerlanden plaatsvond..
of onder welke figuren daar Genocides op Armenen gepleegd werden.
Precies, de rest is niet belangrijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:12 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik wil maar 1 Turk kennen en dat is de shoarmaboer hier op de hoek.
Nou nou, het gaat wel om een van de belangrijkere dingen uit de nasleep van de Eerste Wereldoorlog hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:23 schreef RM-rf het volgende:
genoeg nederlanders die nauwelijks wat weten van Thorbecke, Abraham Kuyper of Colijn en Troelstra...
zulke onwetenden in nederland vind ik nog een stapje erger dan wanneer ze misschien wat minder weten water in verre negerlanden plaatsvond..
of onder welke figuren daar Genocides op Armenen gepleegd werden.
In het kort:quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:57 schreef outtayourleague het volgende:
zo uit het hoofd:
- hij heeft de armeense genocide volgens mij niet uitgevoerd dat was eerder.
- hij heeft turkije geseculariseerd
- hij stierf op 59 jarige leeftijd aan levercirrhose omdat ie van raki hield
- hij heeft het latijnse schrift geintroduceerd.
Zo, nu jij over de grootste nederlanders allertijden, dat is nu toch je thuisland denk ik.
Erasmus, Huijgens of Antoni v Leeuwenhoek
wisely spokenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:11 schreef waj1 het volgende:
[..]
In het kort:
Hij wilde Turkije moderniseren
(volgens mij ook nog volgens Amerikaans model)
Frans.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:11 schreef waj1 het volgende:
[..]
In het kort:
Dat zou eerder een bedreiging zijn danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:11 schreef waj1 het volgende:
[..]
In het kort:
alsof je dit op school krijgtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:10 schreef Igen het volgende:
Nou wees er maar trots op dat je op school nooit oplet/hebt opgelet.
ca$henquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:12 schreef mymoodfentje het volgende:
Turken die niet in Turkije wonendat land is toch zo modern en lekker weer? wtf doe je hier dan?
Wij kregen het in de 4e klas met geschiedenis 1. En nee, ik zat niet op een zwarte school ofzo.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:14 schreef ramakandra het volgende:
[..]
alsof je dit op school krijgtanyway ataturk was de stichter van het moderne turkije, hij heeft de democratie ingevoerd en ik meen ook conflicten met bijv. griekenland en de koerden verminderd.
Je wilt niet weten hoe verder ze zijn qua invoering van technologie in de normale maatschappij als je het vergelijkt met Nederland. Daar loopt Nederland echt 5 jaar achter.quote:
Denken dat modern betrekking heeft op technologiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:17 schreef Deckard het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe verder ze zijn qua invoering van technologie in de normale maatschappij als je het vergelijkt met Nederland. Daar loopt Nederland echt 5 jaar achter.
Ik vind Turken welke geen Nederlands kunnen erger...quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:11 schreef amenth het volgende:
de belangrijkste turk ooit, grondlegger van het modern Turkije en nog zijn er zo veel mensen die geen idee hebben wie het is en wat die allemaal betekent heeft voor de mensheid daar.
Ontwetende
de belangrijkste turk is de turkste pizza bakkert hier om de hoek. De rest mag opbokken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:11 schreef amenth het volgende:
Ontwetende
hitler¿quote:
iets met Armeense Genocidequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |