Ik duim voor je.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:10 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik ben zenuwachtig.. Straks tandarts.. controle of de bacterie weg is.. Ik hoop het zo! Dan kunnen ze de boel open breken enzo
Dan doen ze dat maar mooi tegen elkaar!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik begrijp het.. maar blijkbaar vinden hun het wel bijzonder genoeg om het (ook voor de 6de keer) te vertellen.
is ie ook!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Jouw baas is best tof.
Ik moet die donderdag nog gewoon werken.
Zooneen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat is een saab 9-5 hans? Rijd die alleen tussen 9 en 5?
Sommige mensen hebben dat niet doorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan doen ze dat maar mooi tegen elkaar!
Kijk, je moet naar elkaar luisteren enzulks, maar als het maar van één kant komt houdt het op.
Want het is áltijd dat met name één persoon iedereen na vijf seconden onderbreekt en over haarzelf begint te vertellen, daardoor niks meekrijgt, maar later wel boos wordt als ze iets niet weet. Want dat hebben wij, huillie huillie, niet verteld. DAT HEBBEN WE TOCH GEPROBEERD.
Wat een narciste.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan doen ze dat maar mooi tegen elkaar!
Kijk, je moet naar elkaar luisteren enzulks, maar als het maar van één kant komt houdt het op.
Want het is áltijd dat met name één persoon iedereen na vijf seconden onderbreekt en over haarzelf begint te vertellen, daardoor niks meekrijgt, maar later wel boos wordt als ze iets niet weet. Want dat hebben wij, huillie huillie, niet verteld. DAT HEBBEN WE TOCH GEPROBEERD.
I know, carnaval was altijd een heel eenzame tijd voor mequote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar denkt 90% van de mensen onder de grote rivieren heel anders over.
Echt vreselijk.quote:
Ohw, Anne?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt vreselijk.Benny heeft haar gezien, maar denk ik niet genoeg mee gepraat om een oordeel te vellen?
Ik vraag me nog steeds af wie haar eerder wurgt, Lieve of ik. Ze noemt Lieves vriendje lelijk, terwijl zij daar nou niet bepaald iets over mag zeggen, dus ik dacht Lieve, maar ik ga toch voor mij na vandaag.
Lieve moet nog met haar op vakantie naar Portugal voor een week, dat wordt echt vuurwerk.
Jups.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, Anne?
Hoe denkt Lieve dan over haar?
Echt? Als ik het zo zag dacht ik wel dat het goed zatquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jups.
Eeuhm... Ik weet niet hoe je dat netjes kunt zeggen, maar 'een hekel hebben aan' is hier op zijn plaats.
Preciesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind sowieso niet dat je iemands vriendje lelijk moet noem. het gaat om
liefde
.
Dat was voor ze helemaal uit haar plaat ging over Lieves vriendjes, en Lieve goedbedoelde adviezen in de vorm van 'je moeehoeet' ging geven, met zo'n jankstemmetje, en zelfs doorging toen Lieve zei dat ze er koppijn van kreeg.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt? Als ik het zo zag dacht ik wel dat het goed zat
Ohwquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat was voor ze helemaal uit haar plaat ging over Lieves vriendjes, en Lieve goedbedoelde adviezen in de vorm van 'je moeehoeet' ging geven, met zo'n jankstemmetje, en zelfs doorging toen Lieve zei dat ze er koppijn van kreeg.
Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weet Anne niet. Terwijl haar enige exvriendje ook niet bepaald een Brad Pitt is en zijzelf verre van een Angelina Jolie, ook al denkt ze daar zelf anders over.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind sowieso niet dat je iemands vriendje lelijk moet noem. het gaat om
liefde
.
Ik gebruik dat sowieso niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:25 schreef JJH het volgende:
Waarom faal ik [ [url=altijd]afbeelding[/url] ] met het opplakken van screenprotectors?
Ik kan dat 10tje de volgende keer net zo goed door de wc spoelen, scheelt nog een boel frustratie ook.
Ik heb gewoon een plastic hoesje, niks plakken, je haalt pasta enzo er makkelijk van af, en het werkt nog steeds gewoon goed.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:25 schreef JJH het volgende:
Waarom faal ik [ [url=altijd]afbeelding[/url] ] met het opplakken van screenprotectors?
Ik kan dat 10tje de volgende keer net zo goed door de wc spoelen, scheelt nog een boel frustratie ook.
Maar dan moet je hem er altijd uithalen als je hem nodig hebt, en ik ken mezelf een beetje en dat werkt niet bij mij.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik gebruik dat sowieso niet.
Je hebt zo'n caseding voor er omheen, die is ook wel tof
Ohw okequote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dan moet je hem er altijd uithalen als je hem nodig hebt, en ik ken mezelf een beetje en dat werkt niet bij mij.
Laat Anne dat stickertje en dat hoesje ergens stoppen waar de zon niet schijnt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een plastic hoesje, niks plakken, je haalt pasta enzo er makkelijk van af, en het werkt nog steeds gewoon goed.
Al moet ik van Anne een stickertje en zo'n hard hoesje.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ron en jij zouden het echt prima kunnen vinden.
Van harte!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Whiehoe.. Waarschijnlijk hebben ik en vriendin een huis in lwd vanaf 1 juli
Wat leeuk! Je woont nu nog thuis toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Leuk!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:30 schreef PatriQue89 het volgende:
NEUS!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Laat Anne dat stickertje en dat hoesje ergens stoppen waar de zon niet schijnt.
Lieffie, ik hou ook van jou, jij hete haanquote:
Ik hou van tijgersquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Vanacht zo raar gedroomd.. Over slangen.. Naja was eerder een nachtmerriemaar t was eng..
![]()
Ik droom vaker over dieren.. Ook over ontsnapte leeuwen/tijgers..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |