bang? Hoezo?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Ik ben bang dat het wel goed zit
.
Welke telefoon?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:13 schreef JJH het volgende:
Wat heb ik een mooie en goed leesbare lay out op mijn nieuwe telefoon!
Klopt, met toetsenbordquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nice!
Dat is die met het toetsenbord toch? Of dat de HD?
Joahquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:32 schreef Bos81 het volgende:
Dat is toch meer een computer met belfunctie dan een telefoon of wat..?
Interessante telefoonquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:33 schreef JJH het volgende:
Het schijnt dat je er inderdaad ook mee kunt bellen, maar dat heb ik nog niet gedaan.
[ afbeelding ]
Deze.
South Park?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:33 schreef JJH het volgende:
Het schijnt dat je er inderdaad ook mee kunt bellen, maar dat heb ik nog niet gedaan.
[ afbeelding ]
Deze.
Die is tof jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Whehe.
Die zat nog onder ctrl+v blijkbaar.
[ afbeelding ]
Ze hebben zo gegooid met dagen en uitgaansgelegenheden dat ik nu geen enkele dag mee kan, ik kan zelfs niet mee naar een optocht!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wuut? Hoezo?
Gister had je er nog zin in
Ohw, dat is kutquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze hebben zo gegooid met dagen en uitgaansgelegenheden dat ik nu geen enkele dag mee kan, ik kan zelfs niet mee naar een optocht!!!
En maar de hele dag over hoeveel zin ze erin hebben, en elke zin van mij over wat dan ook werd na twee woorden afgekapt en dan ging het weer over hoeveel zin ze in vanavond hadden.
Ron is vanavond ook al naar Vudel, mama is weg... Grr!
Het gaat niet zozeer daarom... Maar het kan me ook de 76e (niet overdreven: zesde) keer geen hol schelen wat ze de komende vijf dagen eten en waar ze slapen en ik had de eerste vijf keer al geluisterd, wat ik best een prestatie vind.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dat is kut
Maar dan maak je het voor jezelf zo leuk en gezellig mogelijk vanavond
Ik begrijp het.. maar blijkbaar vinden hun het wel bijzonder genoeg om het (ook voor de 6de keer) te vertellen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer daarom... Maar het kan me ook de 76e (niet overdreven: zesde) keer geen hol schelen wat ze de komende vijf dagen eten en waar ze slapen en ik had de eerste vijf keer al geluisterd, wat ik best een prestatie vind.
Da mag heul niet!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Omg van 0745 tot 1445 gewerkt met maar 15 min pauze
Wuut?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Omg van 0745 tot 1445 gewerkt met maar 15 min pauze
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Carnaval is sowieso een stom feest. Het enige leuke zijn kinderen die verkleed gaan, maar zodra ze boven de 12 zijn moet het afgelopen zijn.
Daar denkt 90% van de mensen onder de grote rivieren heel anders over.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Carnaval is sowieso een stom feest. Het enige leuke zijn kinderen die verkleed gaan, maar zodra ze boven de 12 zijn moet het afgelopen zijn.
klopt.. Maar ik ben sexy dus kan dat! Collega was ziek.. Dus vanmorgen maar met zn 2en.. 2 afdelingen tegelijk doen.. Heftigquote:
achja.. Krijg t gewoon uitbetaald.. Dusquote:
Jouw baas is best tof.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
achja.. Krijg t gewoon uitbetaald.. Dusen m'n baas had het erover dat ie me de week van de meet vrij wil geven, helemaal!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
klopt.. Maar ik ben sexy dus kan dat! Collega was ziek.. Dus vanmorgen maar met zn 2en.. 2 afdelingen tegelijk doen.. Heftig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |