ja sosm kan je nisk anders dandoor de pech en ellende heenbijten (niet te hard hoor) EN RUSTIG WACHTEN OP LEUEKRE TIJDENquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik weet![]()
ik vind het zelf ook heul heul stom![]()
steeds als ik net een beetje vrolijk durf te doen dan gaat er weer iets heul erg mis![]()
dat was heel tof ja, want jeuj![]()
hoeraaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
ECHT?? Ik heb het wel gezien hoor en ik dacht echt dat ik jou ook gequote had (als 1 vd eersten zelfs)!!
Sorry dan![]()
, ik stel het echt heel erg op prijs
Je bent een schat Stuquote:
je blijft van stu afquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
omg.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja sosm kan je nisk anders dandoor de pech en ellende heenbijten (niet te hard hoor) EN RUSTIG WACHTEN OP LEUEKRE TIJDEN
ja met boleletje oppesekkekwiskwie
oh jee wat deed ik nu weerquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omg.
ik hou van jou![]()
opskwekkeskwie![]()
![]()
en ik maar denken dat je lastig was, ene koekje en het is weer goedquote:
niet zomaar een koekje hequote:Op donderdag 3 maart 2011 23:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je lastig was, ene koekje en het is weer goed
zing je ook nog even mee dan?quote:
Die is mooiquote:
jaaaaaaaaaaaaaaaquote:
z'n kop doet me op het eerste gezicht denken Aan Sting.quote:
dat pgoe is die dreun of klank van de hoorn di eje nadoet zekerquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
ce matin, un lapin, a tué un chasseur *pgoe
c'était un lapin qui avait un fusil *pgoe
zat ik laatst nog te doen met babyslofjes als oren![]()
Ja, maar deze is NOG beterquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die is mooi
Alleen Broken Wings ken ik nog van hem
Gelukkig, want ik dacht ECHT dat ik je gequote had,quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
No worries, ik vat het niet persoonlijk op
En je bent er weerquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:42 schreef Koen66 het volgende:
ben ik weer, was maar ff gaan tandenpoetsen etc, Fok was toch stoek
Jah, het werd wel heel rustig hierquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:42 schreef Koen66 het volgende:
ben ik weer, was maar ff gaan tandenpoetsen etc, Fok was toch stoek
Ja, en beantwoordquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:40 schreef TheFamousMan het volgende:
Heb je 'm ontvangen, Whis? Want er kwam een melding van onderhoud toen ik 'm net had verzonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |