In het interview had hij het serieus over 200 of 300quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:16 schreef yavanna het volgende:
[..]
Volgens hem zijn er maar een paar duizend anti's.
Schaamteloos.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:15 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
"We have no money outside"
Die gast kan liegen man
It's a joke, come on.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:16 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
In het interview had hij het serieus over 200 of 300
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:12 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Als ik het goed heb begrepen is Ras Lanuf vandaag ingenomen door rebellen? Gister was het nog in handen van Gadaffi?
Als je genoeg mensen neerschiet buiten Tripoli dan word het percentage inwoners in Tripoli natuurlijk vanzelf hoger.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:12 schreef yavanna het volgende:
[..]
Rekenen is duidelijk niet zijn ding. Tijdje terug zei hij trouwens nog 50%.
Volgens de staats tv houd iedereen in het land van Ghaddafi en demonstreert iedereen voor hem omdat hij zo goede president is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:05 schreef Nibb-it het volgende:
Volgens de staatstelevisie is er een leidinggevende van de rebellen omgekomen in Al Zawiyah
Daarom ook met een grote schep zout nemenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:17 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Volgens de staats tv houd iedereen in het land van Ghaddafi en demonstreert iedereen voor hem omdat hij zo goede president is.
Dat snap ik. Daar zei ik dat ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:19 schreef Nibb-it het volgende:
Jamahiriya TV (Libische staatstelevisie)
[..]
Daarom ook met een grote schep zout nemen
Apart, vanmiddag deed hij het gewoon.. misschien overbelastquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:23 schreef shomila het volgende:
[..]
Hij doet het bij mij niet blijft laden.
Aanrader. Ze stelde erg goede vragen en lulde Saif al-Islam helemaal eruitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:22 schreef Dance99Vv het volgende:
7:13pm Al Jazeera's Anita McNaught interviews Gaddafi's Saif al-Islam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |