Ik zou hier natuurlijk een hele verhandeling kunnen houden over fotografie en zo, maar laten we nou heel eerlijk zijn...daar zit toch niemand op te wachten?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:11 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers die naar Professional Imaging gaan begin maart: een van mijn favoriete fotografen geeft daar presentaties. Die gast is goedHij is er zondag en maandag en doet zijn verhaaltje drie keer per dag bij de Canon stand.
Dan niet!!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga trouwens geen mensen in dat Flickr topic zetten die al een half jaar niet op FOK! gepost hebben
Slaap lekkerquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:15 schreef kanovinnie het volgende:
Godverdomme, halve topic overgenomen, klik ik naast het edit field, edit ding weg
Poging 2 komt morgen wel, nu naar bed. Wat een kutfunctie van FOK!
Vet! De kleurtint van de brug is echt mooi!quote:
Eerst ff wakker worden op mijn vrije dag hoorquote:
Ben al sinds half 8 wakker op m'n vrije dag om me weer zenuwachtig te maken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Eerst ff wakker worden op mijn vrije dag hoorEn dan laptop starten om iemand te helpen die me net wakker belde
Tandarts?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:05 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ben al sinds half 8 wakker op m'n vrije dag om me weer zenuwachtig te maken.
yup..quote:
Sterkte. Ik vind het een goeie stap van jequote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:09 schreef taxibabe het volgende:
[..]
yup... Vorige week was het een grote schoonmaak met allerlei haakjes, hele week last gehad dat alles wat ik at en dronk pijn deed
. Nu gaat ze beginnen met tand voor tand repareren enzo..
Tandarts doet bij mij ook altijd zeer als ik terugkom. Zittie ook altijd met een haak waar kapiteins jaloers op zouden zijn tussen mijn tanden te wroetenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:09 schreef taxibabe het volgende:
[..]
yup... Vorige week was het een grote schoonmaak met allerlei haakjes, hele week last gehad dat alles wat ik at en dronk pijn deed
. Nu gaat ze beginnen met tand voor tand repareren enzo..
Merk je nu wel verbetering?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:14 schreef taxibabe het volgende:
Zo, ben ik weer met een kwijlbek door de verdoving.Op naar 25 maart voor de volgende.
Met de angst, of mijn gebit?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |