Ik zou hier natuurlijk een hele verhandeling kunnen houden over fotografie en zo, maar laten we nou heel eerlijk zijn...daar zit toch niemand op te wachten?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:11 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers die naar Professional Imaging gaan begin maart: een van mijn favoriete fotografen geeft daar presentaties. Die gast is goedHij is er zondag en maandag en doet zijn verhaaltje drie keer per dag bij de Canon stand.
Dan niet!!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga trouwens geen mensen in dat Flickr topic zetten die al een half jaar niet op FOK! gepost hebben
Slaap lekkerquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:15 schreef kanovinnie het volgende:
Godverdomme, halve topic overgenomen, klik ik naast het edit field, edit ding weg
Poging 2 komt morgen wel, nu naar bed. Wat een kutfunctie van FOK!
Vet! De kleurtint van de brug is echt mooi!quote:
Eerst ff wakker worden op mijn vrije dag hoorquote:
Ben al sinds half 8 wakker op m'n vrije dag om me weer zenuwachtig te maken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Eerst ff wakker worden op mijn vrije dag hoorEn dan laptop starten om iemand te helpen die me net wakker belde
Tandarts?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:05 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ben al sinds half 8 wakker op m'n vrije dag om me weer zenuwachtig te maken.
yup..quote:
Sterkte. Ik vind het een goeie stap van jequote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:09 schreef taxibabe het volgende:
[..]
yup... Vorige week was het een grote schoonmaak met allerlei haakjes, hele week last gehad dat alles wat ik at en dronk pijn deed
. Nu gaat ze beginnen met tand voor tand repareren enzo..
Tandarts doet bij mij ook altijd zeer als ik terugkom. Zittie ook altijd met een haak waar kapiteins jaloers op zouden zijn tussen mijn tanden te wroetenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:09 schreef taxibabe het volgende:
[..]
yup... Vorige week was het een grote schoonmaak met allerlei haakjes, hele week last gehad dat alles wat ik at en dronk pijn deed
. Nu gaat ze beginnen met tand voor tand repareren enzo..
Merk je nu wel verbetering?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:14 schreef taxibabe het volgende:
Zo, ben ik weer met een kwijlbek door de verdoving.Op naar 25 maart voor de volgende.
Met de angst, of mijn gebit?quote:
Alleen jammer dat de foto er niet echt heel goed uitziet daar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Niet mijn meest bijzondere werk, maar de foto's die ik met twee bouwlampen had genomen hebben de poster toch gehaald
[ afbeelding ]
Neuh hij is bij mij beter, maar goed ze wilde deze filter erover heen voor de posters, primaaa.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de foto er niet echt heel goed uitziet daar.
Klopt, ik ga weg naar een trainingskamp. Camera gaat mee, dus misschien schiet ik nog iets.quote:
Have fun!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt, ik ga weg naar een trainingskamp. Camera gaat mee, dus misschien schiet ik nog iets.
Tot zondagavond!
MTB, zwemmen, bodypump en body attack, klimmen. Moet goedkomenquote:
Met kinderen, toch? Veel plezier!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
MTB, zwemmen, bodypump en body attack, klimmen. Moet goedkomen
Vet Wiebel,... mooi lijnenspel!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:58 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb de kubus woningen vanmiddag eens anders op de foto gezet:
[ afbeelding ]
Breek je geen kaak dit keer?quote:
Thnxquote:
Zal m'n best doen.. ga er al met een kapotte rug (fuck dat, zo oud ben ik nog nietquote:
Veel plezier, maestro. Probeer nog een beetje te genietenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Thnx.
[..]
Zal m'n best doen.. ga er al met een kapotte rug (fuck dat, zo oud ben ik nog niet) naar toe dus ik geef geen garanties. Moet toegeven dat ik er eigenlijk niet zo veel zin in heb (zenuw verpest m'n humeur) maar ik ga er maar 't beste van maken hè.
Heel goedquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:29 schreef Timmos het volgende:
Ruggen.. Knieën.. Been there done that.. Maar we gaan vrolijk door met sporten, vanmiddag 17 kilometer in een halfuur, woei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |