Ik zou hier natuurlijk een hele verhandeling kunnen houden over fotografie en zo, maar laten we nou heel eerlijk zijn...daar zit toch niemand op te wachten?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:11 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers die naar Professional Imaging gaan begin maart: een van mijn favoriete fotografen geeft daar presentaties. Die gast is goedHij is er zondag en maandag en doet zijn verhaaltje drie keer per dag bij de Canon stand.
Dan niet!!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga trouwens geen mensen in dat Flickr topic zetten die al een half jaar niet op FOK! gepost hebben
Slaap lekkerquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:15 schreef kanovinnie het volgende:
Godverdomme, halve topic overgenomen, klik ik naast het edit field, edit ding weg
Poging 2 komt morgen wel, nu naar bed. Wat een kutfunctie van FOK!
Vet! De kleurtint van de brug is echt mooi!quote:
Eerst ff wakker worden op mijn vrije dag hoorquote:
Ben al sinds half 8 wakker op m'n vrije dag om me weer zenuwachtig te maken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Eerst ff wakker worden op mijn vrije dag hoorEn dan laptop starten om iemand te helpen die me net wakker belde
Tandarts?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:05 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ben al sinds half 8 wakker op m'n vrije dag om me weer zenuwachtig te maken.
yup..quote:
Sterkte. Ik vind het een goeie stap van jequote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:09 schreef taxibabe het volgende:
[..]
yup... Vorige week was het een grote schoonmaak met allerlei haakjes, hele week last gehad dat alles wat ik at en dronk pijn deed
. Nu gaat ze beginnen met tand voor tand repareren enzo..
Tandarts doet bij mij ook altijd zeer als ik terugkom. Zittie ook altijd met een haak waar kapiteins jaloers op zouden zijn tussen mijn tanden te wroetenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:09 schreef taxibabe het volgende:
[..]
yup... Vorige week was het een grote schoonmaak met allerlei haakjes, hele week last gehad dat alles wat ik at en dronk pijn deed
. Nu gaat ze beginnen met tand voor tand repareren enzo..
Merk je nu wel verbetering?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:14 schreef taxibabe het volgende:
Zo, ben ik weer met een kwijlbek door de verdoving.Op naar 25 maart voor de volgende.
Met de angst, of mijn gebit?quote:
Alleen jammer dat de foto er niet echt heel goed uitziet daar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Niet mijn meest bijzondere werk, maar de foto's die ik met twee bouwlampen had genomen hebben de poster toch gehaald
[ afbeelding ]
Neuh hij is bij mij beter, maar goed ze wilde deze filter erover heen voor de posters, primaaa.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de foto er niet echt heel goed uitziet daar.
Klopt, ik ga weg naar een trainingskamp. Camera gaat mee, dus misschien schiet ik nog iets.quote:
Have fun!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt, ik ga weg naar een trainingskamp. Camera gaat mee, dus misschien schiet ik nog iets.
Tot zondagavond!
MTB, zwemmen, bodypump en body attack, klimmen. Moet goedkomenquote:
Met kinderen, toch? Veel plezier!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
MTB, zwemmen, bodypump en body attack, klimmen. Moet goedkomen
Vet Wiebel,... mooi lijnenspel!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:58 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb de kubus woningen vanmiddag eens anders op de foto gezet:
[ afbeelding ]
Breek je geen kaak dit keer?quote:
Thnxquote:
Zal m'n best doen.. ga er al met een kapotte rug (fuck dat, zo oud ben ik nog nietquote:
Veel plezier, maestro. Probeer nog een beetje te genietenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Thnx.
[..]
Zal m'n best doen.. ga er al met een kapotte rug (fuck dat, zo oud ben ik nog niet) naar toe dus ik geef geen garanties. Moet toegeven dat ik er eigenlijk niet zo veel zin in heb (zenuw verpest m'n humeur) maar ik ga er maar 't beste van maken hè.
Heel goedquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:29 schreef Timmos het volgende:
Ruggen.. Knieën.. Been there done that.. Maar we gaan vrolijk door met sporten, vanmiddag 17 kilometer in een halfuur, woei
Ook!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:25 schreef freud het volgende:
Aloha allen! Magere eerste post van mij in een SC die aan de vooravond staat van een historisch numerieke aanduiding, maar ik ben wat gaar.
Nog steeds nietquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:34 schreef Doodkapje het volgende:
Jeuh... 70-200 erbijFf kijken of het leuk is om carnavalsmensjes te portretteren
Gefeliquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:34 schreef Doodkapje het volgende:
Jeuh... 70-200 erbijFf kijken of het leuk is om carnavalsmensjes te portretteren
IS versie?quote:
Dat bedoel ikquote:
Idd, *proest*quote:
Heel tof inderdaad, deze is geniaal.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:05 schreef problematiQue het volgende:
Echt een geweldige fotoserie: http://irinawerning.com/back-to-the-fut/back-to-the-future/
[ afbeelding ]
Gewoon rustig avondje een keerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:27 schreef taxibabe het volgende:
Leuke site zeg! Wat een idee, hoe kom je erop!
Maar wat is het rustig hier.. Of is iedereen carnaval aan het vieren?
Da's waar, gelijk heb je!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Gewoon rustig avondje een keer
ook wel eens lekker!
NiceBabequote:
VRII jaquote:
waar is dat dan?quote:Op zondag 6 maart 2011 08:38 schreef taxibabe het volgende:
Mogguh!
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw... FOTtertjes .. kom maar gauw!
In den mooie Achterhoek! Je moet gewoon een zonnebril op als je naar buiten gaat! Vogeltjes fluiten, t'is nog wel frisjes. Lente!!!quote:Op zondag 6 maart 2011 09:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]
waar is dat dan?
In Den Haag is het grauw!
Als je richting het oosten gaat rijden dan rij je de zon tegemoet!quote:Op zondag 6 maart 2011 09:41 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhIk ga zo richting Ede om een 10 km te gaan wandelen maar die zon komt nog niet echt door
Veel plezier! Ik word vanmiddag ook opgehaald om foto's te maken. Ik mag foto's van een band maken voor de site, posters en misschien zelfs voor de cd-hoes. Voor mij ook nieuw, ben benieuwd.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:44 schreef Wiebeldak het volgende:
Goede morgen.
Het zonnetje komt hier nu ook langzaam door. Ik word zo op gehaald om foto's te gaan maken van een baby voor iemand. Dat is nieuw voor mij dus ik heb er zin in.
Jij ook zeg. Lijkt mij ook leuk.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:47 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Veel plezier! Ik word vanmiddag ook opgehaald om foto's te maken. Ik mag foto's van een band maken voor de site, posters en misschien zelfs voor de cd-hoes. Voor mij ook nieuw, ben benieuwd.
Ben heel benieuwdquote:Op zondag 6 maart 2011 09:47 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Veel plezier! Ik word vanmiddag ook opgehaald om foto's te maken. Ik mag foto's van een band maken voor de site, posters en misschien zelfs voor de cd-hoes. Voor mij ook nieuw, ben benieuwd.
Je bent niet de enige..quote:Op zondag 6 maart 2011 09:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben heel benieuwdOok naar de bewerkingen
Hier is net besloten dat we gaan lopen met volledige bepakkingquote:Op zondag 6 maart 2011 09:52 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Je bent niet de enige..Ik ben best een beetje zenuwachtig.. lol
Hehe, rugzak om en gaanquote:Op zondag 6 maart 2011 10:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier is net besloten dat we gaan lopen met volledige bepakkingKortom... Vertex 200 met 70-200, 24-70, 17-40 en een 5D
Dat wordt buffelen
Wel een goeie training.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier is net besloten dat we gaan lopen met volledige bepakkingKortom... Vertex 200 met 70-200, 24-70, 17-40 en een 5D
Dat wordt buffelen
Gebruik je die 24-70 in het gezelschap van die andere twee lenzen ook echt?quote:Op zondag 6 maart 2011 10:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat wordt buffelen
Morgen gelijk naar de Fysiotherapeutquote:Op zondag 6 maart 2011 10:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat wordt buffelen
Ja. Uiteindelijk toch alleen de 24-70 gewordenquote:
In ieder geval ook prima weer gehad!quote:Op zondag 6 maart 2011 16:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Uiteindelijk toch alleen de 24-70 geworden
Yupquote:
Die bewerkingen willen nog niet echt lukken..quote:Op zondag 6 maart 2011 09:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben heel benieuwdOok naar de bewerkingen
Hangt van de opdracht af, als het puur website werk is kan je denk ik een leuk bedragje van ¤200 / ¤250 afspreken. De foto's puur maken, bewerken en aanleveren. Mocht er meer gebruik van worden gemaakt qua visitekaartjes ed. kan je de prijs opvoerenquote:Op zondag 6 maart 2011 17:33 schreef RonaldV het volgende:
En nog eens hello!
Jongens, ik heb een uitdaginkje. Iemand wil mij gebruiken om fotos te maken van haar bedrijf voor een website. Geen probleem, lijkt me leuk, maar ze wil me betalen. En ik heb dus geen flauw idee wat ik er voor moet vragen.
Of vraag een bedrag waar je je lekker bij voeltquote:Op zondag 6 maart 2011 18:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hangt van de opdracht af, als het puur website werk is kan je denk ik een leuk bedragje van ¤200 / ¤250 afspreken. De foto's puur maken, bewerken en aanleveren. Mocht er meer gebruik van worden gemaakt qua visitekaartjes ed. kan je de prijs opvoeren
De vorige keer was dat twee flessen (heel lekkerequote:Op zondag 6 maart 2011 19:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of vraag een bedrag waar je je lekker bij voelt
Reken een uurtarief en doe het benodigde aantal uren schieten * 2 zodat je je nabewerking hebt. Twee uur schieten = twee uur nabewerken en uitzoeken (give or take). Beetje marktconform tarief slingert tussen 60 en 75 EUR ex BTW volgens mij. En BTW hoef je niet te rekenen.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De vorige keer was dat twee flessen (heel lekkere) wijn. Maar da's niet hetzelfde, toen schoot ik voor een goede bekende van me. Dit keer gaat het om een vraag die via-via bij me is gekomen.
Iets meer details: het gaat om het fotograferen van de faciliteiten, en een paar portretfotos van medewerkers. Ik denk een uurtje of twee werk qua schieten, en dan nog het nabewerken.
Ja. Komt aardig in de buurt dan. Maar goed...vaak hoor je dat men het tarief te hoog vind om te vragen. Daarom ook mijn opmerking: vraag wat je zelf prettig vind.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:25 schreef RonaldV het volgende:
Kortom: het tarief dat D_A ook al voorstelde. Dan ga ik daarmee aan het werk
Gelukt allemaal?quote:
Ja, maar dat is ervaren pro tarief (kvk boekje). Ik zou meer rond de 40 inc gaan zitten. Kijk naar de benodigde tijd, en maak er een mooi rond getal vanquote:Op zondag 6 maart 2011 20:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Reken een uurtarief en doe het benodigde aantal uren schieten * 2 zodat je je nabewerking hebt. Twee uur schieten = twee uur nabewerken en uitzoeken (give or take). Beetje marktconform tarief slingert tussen 60 en 75 EUR ex BTW volgens mij. En BTW hoef je niet te rekenen.
Ja hoor, trainingsweekend.quote:
Waarom zou je minder moeten gaan rekenen als een semi-proquote:Op zondag 6 maart 2011 21:14 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ervaren pro tarief (kvk boekje). Ik zou meer rond de 40 inc gaan zitten. Kijk naar de benodigde tijd, en maak er een mooi rond getal van
Hmmmm...te actief voor mijquote:Op zondag 6 maart 2011 21:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja hoor, trainingsweekend.
Hardlopen, mountainbiken, klimmen, volgende dag hardlopen, bodypump en body attack, en chillen in het bubbelbad.
En de badmeester pesten.
Wel tof. Mountainbike vind ik sowieso stoer om te doen. Bij mij in de buurt is het helaas wat te plat.quote:
SLoop die bovenkant er eens voor een gedeelte vanaf? Die is storend. Dat trekt de aandacht van die beweging onderin. Crop hem eens als een pano...denk dat dat mooier wordt.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:10 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Niets aan gedaan, afgezien van omzetten naar JPEG.
Zijn er dingen die jullie hier aan zouden doen?
Had ik al naar gekeken ja. Maar dan gaat de bokeh weg, en die vond ik wel weer mooi.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SLoop die bovenkant er eens voor een gedeelte vanaf? Die is storend. Dat trekt de aandacht van die beweging onderin. Crop hem eens als een pano...denk dat dat mooier wordt.
Je dof is raar. Ligt nu niet op een logisch onderwerp. Gecropt is het idd beter.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:10 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Yupquote:
HOI!quote:Op zondag 6 maart 2011 22:55 schreef freud het volgende:
[..]
Je dof is raar. Ligt nu niet op een logisch onderwerp. Gecropt is het idd beter.
Wilde 't nog niet op Flickr zetten, en was vergeten dat tinypic niet zo'n handige auto resize heeftquote:
Ja wanneer koop je nou eens een nieuwe? Kan ik deze overnemen.quote:
Aparte focus, zo op de bal die half buiten het beeld valt.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:10 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Nog niks gehoord. Ik ga zo zelf ff contact zoeken. Ik hoorde wel wat verontrustende verhalen vanuit het ziekenhuis. Die ga ik afkappen denk ik.quote:
Hmm, jammer! Fingers crossed voor de interne functie dan!quote:Op maandag 7 maart 2011 10:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog niks gehoord. Ik ga zo zelf ff contact zoeken. Ik hoorde wel wat verontrustende verhalen vanuit het ziekenhuis. Die ga ik afkappen denk ik.
Ja. Ben benieuwdquote:Op maandag 7 maart 2011 11:11 schreef freud het volgende:
[..]
Hmm, jammer! Fingers crossed voor de interne functie dan!
Wat voor type zoek je?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Ben benieuwd
Weet jij nog een leuke binnenlokatie in Delft btw? Iets wat zonder problemen te gebruiken is voor een leuke shoot?
Ook een wat minder dag?quote:
Ik wil weekend... verdomme... heb je een nieuwe lens, is het mooi weer,... en wanneer je foto's kunt maken is het weer donker! Maar ja, gister bij de carnavalsoptocht nog ff wat geprobeerdquote:
Ben jij al uitgebrakt van je actieve weekend weg dan?quote:
Was 't altijd maar lekker weer en weekendquote:Op maandag 7 maart 2011 12:34 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik wil weekend... verdomme... heb je een nieuwe lens, is het mooi weer,... en wanneer je foto's kunt maken is het weer donker! Maar ja, gister bij de carnavalsoptocht nog ff wat geprobeerd
Afgezien van gigantische spierpijn in mijn benen, schouders, armen en rug gaat het prima. Ik zit nu alleen te simpel werk te doen omdat mijn collega bij 20/30 tekeningen constant 1 ding fout heeft gedaan wat simpel fout te doen is, maar tijdrovend om te herstellenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:35 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ben jij al uitgebrakt van je actieve weekend weg dan?
Ahh ja,... dag 2 is altijd het ergst qua spierpijn... de hele dag stil zitten helpt ook niet, want dan wordt alles weer zo stijfquote:Op maandag 7 maart 2011 12:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Was 't altijd maar lekker weer en weekend![]()
[..]
Afgezien van gigantische spierpijn in mijn benen, schouders, armen en rug gaat het prima. Ik zit nu alleen te simpel werk te doen omdat mijn collega bij 20/30 tekeningen constant 1 ding fout heeft gedaan wat simpel fout te doen is, maar tijdrovend om te herstellen
Inderdaad, vanmorgen vanaf 't station naar werk lopen ging prima, net naar de printer was een helquote:Op maandag 7 maart 2011 12:41 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ahh ja,... dag 2 is altijd het ergst qua spierpijn... de hele dag stil zitten helpt ook niet, want dan wordt alles weer zo stijf
Niet al te oubolligquote:
Hmmm, kan niet zo 1-2-3 iets binnen verzinnen. Wel genoeg tunnels, maar dat is niet binnen genoeg denk ik.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet al te oubolligBeetje industrieel mag.
Ik weet niet wat voor industrie je wilt, maar kan je niet bij een staalconstructiebedrijf terrecht? Sommige zijn op zaterdag open voor kleine klusjes/onderhoudswerk, en dan kan je vast wel even gebruik maken van de werkplaats.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet al te oubolligBeetje industrieel mag.
Nou ja....wel droog vermoed ikquote:Op maandag 7 maart 2011 13:02 schreef freud het volgende:
[..]
Hmmm, kan niet zo 1-2-3 iets binnen verzinnen. Wel genoeg tunnels, maar dat is niet binnen genoeg denk ik.
Da's niet handig denk ik. Ben wel ff bezig. En ik hou niet zo van mensen die toe staan te kijken. Die kans is bij zoiets groter dan op een stille plek bij een tunnel oid.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor industrie je wilt, maar kan je niet bij een staalconstructiebedrijf terrecht? Sommige zijn op zaterdag open voor kleine klusjes/onderhoudswerk, en dan kan je vast wel even gebruik maken van de werkplaats.
Dat is waar, die meekijkers is denk ik erg irritant. Misschien heb je nog een bekende die in zo'n bedrijf werkt. Kan je mooi op zaterdag/'s avonds erin zonder gluurdersquote:Op maandag 7 maart 2011 13:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou ja....wel droog vermoed ik
[..]
Da's niet handig denk ik. Ben wel ff bezig. En ik hou niet zo van mensen die toe staan te kijken. Die kans is bij zoiets groter dan op een stille plek bij een tunnel oid.
Helaasquote:Op maandag 7 maart 2011 13:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is waar, die meekijkers is denk ik erg irritant. Misschien heb je nog een bekende die in zo'n bedrijf werkt. Kan je mooi op zaterdag/'s avonds erin zonder gluurders
Wat bedoel je daar precies mee... gewoon sjablonen waar je je eigen foto-portfolio mee kunt maken?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:48 schreef Timmos het volgende:
Is er hier toevallig iemand die weet of er kant en klare - liefst gratiesj - beeldbank sites/scripts/whatever bestaan?
Van deze twee zou ik zeggen kleur, maar met een betere omzetting zou de BW misschien nog wel sterker kunnen zijn.quote:
Ik ben niet helemaal een BW pro, hoe zou je 'm willen zien dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:51 schreef Omniej het volgende:
[..]
Van deze twee zou ik zeggen kleur, maar met een betere omzetting zou de BW misschien nog wel sterker kunnen zijn.
Komt dat niet doordat het een groot huis is met veel ruimte is? Waarschijnlijk denk je automatisch, zoiets groots en dan zo klein? Dat kan niet goed zijn!quote:Op maandag 7 maart 2011 15:01 schreef Timmos het volgende:
Zoiets?
Ik vind zulke foto's er verkleind trouwens altijd minder goed uit zien dan fullsize, of ligt dat aan mij
Speel ff wat met de roodschuif en maak dat huis iets lichter. Blauw gebruik je dan om de lucht goed donker te houdenquote:Op maandag 7 maart 2011 14:56 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal een BW pro, hoe zou je 'm willen zien dan?
Wat meer highlights zou ik zeggen. In de kleurenversie zitten best wat lichte vlakken, de z/w is over het algemeen behoorlijk donker en door het gebrek aan highlights ook wat contrastloos.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:56 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal een BW pro, hoe zou je 'm willen zien dan?
jaaaa een keer niet zo bleek bewerktquote:Op zondag 6 maart 2011 23:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Eliza Doolittle - Bitterzoet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grappig om te merken, veel mensen geven me kritiek omdat ik niet zoals vele anderen de witbalans altijd trek naar haar standaard kleur. Ik hou wel van een beetje donkere tint.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
jaaaa een keer niet zo bleek bewerkt
Ik snap niet zo goed wat je bedoelt?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Grappig om te merken, veel mensen geven me kritiek omdat ik niet zoals vele anderen de witbalans altijd trek naar haar standaard kleur. Ik hou wel van een beetje donkere tint.
Nou kijk bijvoorbeeld naar deze totaal andere camera met instellingen natuurlijk maar heel natuurlijke kleur. Ik krijg dat gewoon niet uit mijn camera in dit soort donkere zaaltjes dus ik probeer een beetje mijn eigen kleurbalans wat voor mij lekker aanvoeltquote:Op maandag 7 maart 2011 17:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat je bedoelt?
Hehe, men probeert wel eens wat natuurlijk. Enorme foton00b die ik nog benquote:Op maandag 7 maart 2011 17:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ach so. Maar wat ik vaak bij jou foto's zie is dat je ze heel contrastrijk bewerkt zoals hier
http://www.flickr.com/photos/dark_angelus/5471756471/lightbox/
waardoor de gezichten heel bleek worden (wat soms werkt, maar ik persoonlijk 7/10 keer zonde vind). En dat is bij die van Eliza Doolittle niet.
ik toch ook mannnquote:Op maandag 7 maart 2011 17:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, men probeert wel eens wat natuurlijk. Enorme foton00b die ik nog ben
Ach zo leren we weer wat bij tochquote:Op maandag 7 maart 2011 17:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb de views van mijn foto's bij elkaar opgeteld en het waren er 9000nogwat![]()
feestje.
[..]
ik toch ook mannn
preciesquote:Op maandag 7 maart 2011 17:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach zo leren we weer wat bij toch
IS komt er waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:06 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik zie liever een f/2.8L IS USM dan een f/2.8L II USM eerlijk gezegd.
Denk het ook niet nee, maar dat wil niet zeggen dat ik 'm niet liever zou zien.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
IS komt er waarschijnlijk niet.
Hehe, check. Ach ik twijfel om te wachten maar aan de andere kant. Waarom niet de versie 1 aanschaffen aangezien dat ook een prima lens isquote:Op maandag 7 maart 2011 18:07 schreef Omniej het volgende:
[..]
Denk het ook niet nee, maar dat wil niet zeggen dat ik 'm niet liever zou zien.
Wat betekent datttttquote:Op maandag 7 maart 2011 18:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
IS komt er waarschijnlijk niet.
Indoor fotoveSt. Dus de pro profversie van de lens. Te herkenen aan een haakje waarmee je hem aan je fotovest kan hangen. Dan ziet iedereen dat je de echte hebt.quote:
Image Stabilizer.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Indoor fotoveSt. Dus de pro profversie van de lens. Te herkenen aan een haakje waarmee je hem aan je fotovest kan hangen. Dan ziet iedereen dat je de echte hebt.
Daarom schiet ik zonder IS. Ik schaam me voor mijn fotovestquote:
Sigma 24-70 kopeuh?quote:Op maandag 7 maart 2011 18:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daarom schiet ik zonder IS. Ik schaam me voor mijn fotovest
In mijn geval omdat ik de 24-105 heb en ik de extra millimeters op dit moment prefereer boven die ene stop lichtsterkte.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, check. Ach ik twijfel om te wachten maar aan de andere kant. Waarom niet de versie 1 aanschaffen aangezien dat ook een prima lens is
Ben je niet wijs? Het is alweer bijna weekend!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:25 schreef Xilantof het volgende:
Goedenavond!![]()
Wat een heerlijke werkdag zeg!
Pfff, Applequote:Op maandag 7 maart 2011 22:56 schreef freud het volgende:
Weer een leuk geintje van dat digitale kutfruit. Synchronisatie van tijd naar iPad klopt voor geen meter. Oh, schijnt alleen te gebeuren als je een PC gebruikt. Ligt verder niet aan Apple. Neuh, daarom gaat het alleen fout bij de iPad.
Goed dat ik er alsnog niet eentje gehaald hebquote:Op maandag 7 maart 2011 22:56 schreef freud het volgende:
Weer een leuk geintje van dat digitale kutfruit. Synchronisatie van tijd naar iPad klopt voor geen meter. Oh, schijnt alleen te gebeuren als je een PC gebruikt. Ligt verder niet aan Apple. Neuh, daarom gaat het alleen fout bij de iPad.
En heb je de reviews daarvan gezien?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pfff, Apple
Heb je trouwens die nieuwe laptop van Dell gezien? Roteerbaar scherm met volgens mij een touchscreen waardoor het ook een soort tablet is!
Nee, alleen een reclame. En toen vond ik hem er tof uitzien. Hoezo?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 05:46 schreef Xilantof het volgende:
[..]
En heb je de reviews daarvan gezien?
Dat goede mag je van mij weg laten...quote:
Ja. Laat maarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 05:46 schreef Xilantof het volgende:
[..]
En heb je de reviews daarvan gezien?
Idd,... en Flash!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Laat maar't Is jammer dat Apple niet wat opener is en wat meer mogelijkheden biedt om USB aan te sluiten en zo. Verder vind ik het echt een mooi apparaat
Niet interessant, dat Flashquote:
Ieuwwwww.....quote:
Ik flash heul nietquote:
Mijn idee iddquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:37 schreef Timmos het volgende:
[..]
Houden zo.. Liever een leuke dame die dat doet
Mja, leuke twijfelgadget.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pfff, Apple
Heb je trouwens die nieuwe laptop van Dell gezien? Roteerbaar scherm met volgens mij een touchscreen waardoor het ook een soort tablet is!
Dell is niks.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pfff, Apple
Da's een cool ding!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dell is niks.
http://tweakers.net/revie(...)creen-dubbelaar.html
[ afbeelding ]
Dit is pas
fucking vervelend lijkt me datquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dell is niks.
[ afbeelding ]
Dit is pas
Met zo'n ding moet je "out of the box" denken. Niet traditioneel toetsenbord/scherm combi.quote:
Mij ook, al zal zoiets wel ontzettend wennen zijn, ik denk dat je in het begin regelmatig de muis wilt pakken enzo.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Met zo'n ding moet je "out of the box" denken. Niet traditioneel toetsenbord/scherm combi.
Mij lijkt het echt geweldig
Ja toch.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dell is niks.
[ afbeelding ]
Dit is pas
Geniaal toch?quote:
Mag ik dat ook?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maar op die site staat ook zo'n touchscreen toetsenbord. Lijkt me een hel. Bij een iPad ook trouwens, ik wil gewoon mijn fucking knopjes kunnen voelen!
wel helemaal compleet hoop ik toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:54 schreef kanovinnie het volgende:
Laten we het dan nu weer over stoere mannendingen hebben. Ik ga even de strijd aan met een "paar" stammen hout. Ik laat de veldslag niet al te lang duren, dus jullie zien mij vanzelf weer verschijnen.
Moet dat?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:56 schreef taxibabe het volgende:
[..]
wel helemaal compleet hoop ik toch?
Huh he wat?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:56 schreef taxibabe het volgende:
[..]
wel helemaal compleet hoop ik toch?
lol.quote:
Ik had er serieus niet bij stilgestaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:52 schreef Timmos het volgende:
[..]
He, ik dacht hetzelfde toen ik 't las maar hij was al geplaatst
Dat wel. Ik mag niet met de kettingzaagquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:01 schreef taxibabe het volgende:
[..]
lol.
Je zegt de strijd aan te gaan met een paar stammen hout en je verwacht een veldslag. Dus dat je niet gewond maar compleet (met al je ledematen) terugkomt.
Ook met een handzaag kun je je goed bezeren hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat wel. Ik mag niet met de kettingzaag
Maargoed, de trouwe zaag heeft een nieuw blad, dus die zal 't ook wel doen. Tot straks
Stoere mannendingen.. Mn rug heeft gister bij het bankdrukken weer een klap gehad denk ikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:54 schreef kanovinnie het volgende:
Laten we het dan nu weer over stoere mannendingen hebben. Ik ga even de strijd aan met een "paar" stammen hout. Ik laat de veldslag niet al te lang duren, dus jullie zien mij vanzelf weer verschijnen.
Dat is mans eigenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik had er serieus niet bij stilgestaan.
Toedels.quote:
En of. daar weet ik alles van, jaren geleden. Mooi litteken is het geworden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:06 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ook met een handzaag kun je je goed bezeren hoor.![]()
Maar veel plezier!
Huh, bankdrukken is toch niet belastend voor je rug? Ik zit trouwens weer onder de blauwe plekken, met als uitsmijter een tand door mijn lip van mijn trainingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:06 schreef Timmos het volgende:
[..]
Stoere mannendingen.. Mn rug heeft gister bij het bankdrukken weer een klap gehad denk ik
Oh oh oh, wat was het een plezier. Mijn moeder had een zaagbok gekocht. Natuurlijk zo goedkoop mogelijk. Dus veels te klein en slap. Leg ik er een stam op die ik van 5/10 cm er op liet vallen, zakt meteen een poot doorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:06 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ook met een handzaag kun je je goed bezeren hoor.![]()
Maar veel plezier!
Dat onderste veels te lichte deel eraf man!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:35 schreef Wiebeldak het volgende:
Nu wel. Ik had hem opnieuw opgeslagen vandaar.
Nee joh, dat compenseert dat donkere rechts bovenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat onderste veels te lichte deel eraf man!
Oeh das idd wel een beetje doorgedraaid, weet nog niet zeker of ik het wat vind ..:Pquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:35 schreef Wiebeldak het volgende:
Nu wel. Ik had hem opnieuw opgeslagen vandaar.
Hij is een beetje paarsgroen.......quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:14 schreef Wiebeldak het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje doorgedraaid tijdens het bewerken maar ik vind hem vet
Komt ook omdat je veel actiever bent de laatste dagen (weken).quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb ineens in 2 dagen 200 views op flickr, normaal gesproken heb ik er 20 per dag.
[..]
Hij is een beetje paarsgroen.......
Op Flickr denken ze er ook zo over. 6 views en maar 1 reactiequote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:36 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Oeh das idd wel een beetje doorgedraaid, weet nog niet zeker of ik het wat vind ..:P
Goed toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb ineens in 2 dagen 200 views op flickr, normaal gesproken heb ik er 20 per dag.
Hehe, ik krijg net jouw reactie binnen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:40 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Op Flickr denken ze er ook zo over. 6 views en maar 1 reactie
Ja maar dan nog. Zet mijn foto's nauweljiks meer in groups (niet meer zo erg als ik eerst deed althans) en ehh ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:39 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Komt ook omdat je veel actiever bent de laatste dagen (weken).
Het origineel is ook aardig paars groen, heel vreemde kleuren die dag.
Ja dat wel, ben er stiekem best trots op haha. Maar wel gek om te zien.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:40 schreef Omniej het volgende:
[..]
Goed toch?Mijn Flickr views zijn de afgelopen 4 dagen voor het eerst in tijden weer een beetje gestabiliseerd... Het grafiekje in m'n stats ziet eruit alsof ik de Himalaya heb getekend.
@Wiebeldak: hmm nee, mij heb je er niet zo mee eerlijk gezegd.Beetje te absurde bewerking.
Bij mij zouden ze niet blij zijn in een ziekenhuis als mijn stats daar op de hart monitor te zien waren:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:40 schreef Omniej het volgende:
[..]
Goed toch?Mijn Flickr views zijn de afgelopen 4 dagen voor het eerst in tijden weer een beetje gestabiliseerd... Het grafiekje in m'n stats ziet eruit alsof ik de Himalaya heb getekend.
@Wiebeldak: hmm nee, mij heb je er niet zo mee eerlijk gezegd.Beetje te absurde bewerking.
Jezus, wat een views!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:44 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Bij mij zouden ze niet blij zijn in een ziekenhuis als mijn stats daar op de hart monitor te zien waren:
[ afbeelding ]
Doe 2 keer meer je best tijdens het rijden, hoef je 1 les niet te nemen. Kablam!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Als ik weer werk heb neem ik ook een pro-account.
Met mij zouden ze ook niet blij zijn:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:44 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Bij mij zouden ze niet blij zijn in een ziekenhuis als mijn stats daar op de hart monitor te zien waren:
[ afbeelding ]
kablammmmmquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe 2 keer meer je best tijdens het rijden, hoef je 1 les niet te nemen. Kablam!
Haha geweldig. Je pikt direct die 2 explore's eruit. Bij mij ook 1quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:49 schreef Omniej het volgende:
[..]
Met mij zouden ze ook niet blij zijn:
[ afbeelding ]
Lol! Het lijkt wel of ze met zo'n defribillator aan het werk zijn geweestquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:49 schreef Omniej het volgende:
[..]
Met mij zouden ze ook niet blij zijn:
[ afbeelding ]
haha ik wou het ook net zeggen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:50 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Lol! Het lijkt wel of ze met zo'n defribillator aan het werk zijn geweest
Haha.. nananana .. (meestal ben ik degene die te laat ben)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
haha ik wou het ook net zeggen.
"Juist wel, eerst geen hartslag en dan ineens wel".
MAAR JE WAS ME VOOR
Idd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:50 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Lol! Het lijkt wel of ze met zo'n defribillator aan het werk zijn geweest
Als je er 10 kilo aan hangt vast niet.. Maar ik voelde mn rug tochquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Huh, bankdrukken is toch niet belastend voor je rug? Ik zit trouwens weer onder de blauwe plekken, met als uitsmijter een tand door mijn lip van mijn training![]()
Ik weet niet waar jij mee drukt, maar ik voel mijn rug echt nooit, terwijl ik toch een zwakke rug heb. En er ligt bij mij wel wat meer op dan 10 kgquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:52 schreef Timmos het volgende:
[..]
Als je er 10 kilo aan hangt vast niet.. Maar ik voelde mn rug toch.. En daarna doorgegaan met de rest dus zal er ook wel mee te maken hebben
Lekker random.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:52 schreef Wiebeldak het volgende:
Dit is trouwens een leuke group vind ik. Je eerste foto die je uploaden op FlickR.
http://www.flickr.com/groups/1240674@N24/
Leuk ook dat er best wat foute foto's tussen te vinden zijn. Als je dan in sommige pofielen kijkt naar de recentere foto's zijn die vaak veel beter.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:54 schreef Omniej het volgende:
[..]
Lekker random.Mijn eerste upload heb ik niet eens meer.
Ik wel.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:54 schreef Omniej het volgende:
[..]
Lekker random.Mijn eerste upload heb ik niet eens meer.
Tof!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ link | afbeelding ]
Engine.
Mijn eerste. Ook maar gelijk in die groep gegooid hehe.
Dat idd, en dan haal ik het 'by blablabla' weg want ik wil mijn naam niet op FOK!.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:01 schreef Omniej het volgende:
De sharefunctie van Flickr zelf denk ik. De flickr-tag van FOK! ziet er iets anders uit.
Ik dacht dat het Bløf was.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:01 schreef taxibabe het volgende:
Volgens de 'batch and organize' is dit mijn eerste foto.
[ link | afbeelding ]
Triggerfinger @ Zwarte Cross 2010 by Manon Roest, on Flickr
Ja, hier ook, 100 max atm.. Is ook echt alleen maar mn onderrug, niet de rest ofzo.. En die gebruik ik wel wat heb ik het idee als ik kracht zetquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij mee drukt, maar ik voel mijn rug echt nooit, terwijl ik toch een zwakke rug heb. En er ligt bij mij wel wat meer op dan 10 kg
Met hoeveel reps? Ik zat laatst op 82 kg max. Maar ik heb dit jaar bijna geen krachttraining gedaan. In plaats daarvan 1 keer per week training geven, 1 keer per week MMA. Dan blijft er nog 1 keer per week over. En dan heb/had ik vaak rijles.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:11 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ja, hier ook, 100 max atm.. Is ook echt alleen maar mn onderrug, niet de rest ofzo.. En die gebruik ik wel wat heb ik het idee als ik kracht zet..
En dan hoor je dat veel mensen te weinig bewegen, ook in Nederland. Dat geld niet in dit topic. Ik train zelf iedere dag, op de zaak.... Damn zwaar werk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Met hoeveel reps? Ik zat laatst op 82 kg max. Maar ik heb dit jaar bijna geen krachttraining gedaan. In plaats daarvan 1 keer per week training geven, 1 keer per week MMA. Dan blijft er nog 1 keer per week over. En dan heb/had ik vaak rijles.
82? Raar gewichtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Met hoeveel reps? Ik zat laatst op 82 kg max. Maar ik heb dit jaar bijna geen krachttraining gedaan. In plaats daarvan 1 keer per week training geven, 1 keer per week MMA. Dan blijft er nog 1 keer per week over. En dan heb/had ik vaak rijles.
En toch ben ik te zwaarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:21 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
En dan hoor je dat veel mensen te weinig bewegen, ook in Nederland. Dat geld niet in dit topic. Ik train zelf iedere dag, op de zaak.... Damn zwaar werk.
Stang van 10, 2 keer 15, dus 40. Dan nog 2 keer 10, 60, 2 keer 6, 72, 2 keer 5, 82.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:24 schreef Timmos het volgende:
[..]
82? Raar gewicht.. Hebben hier een stang van 20 kilo, gewichten van 2,5 / 5 / 10 / 15 / 20 / 25.. Doen meestal een schema van lichter naar zwaarder.. En dan 10x - 8x - 6x - 4x - 2x - 3x en evt. negatief.. Is een schema wat daar hangt en hebben nog niet echt gekeken wat nou écht het beste is..
Suiker hoort sowieso niet in je thee! Dat verpest de gehele smaak van de thee.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En toch ben ik te zwaar
De kilo's zijn er echt aangevlogen in de laatste 2/3 maanden. Stil zitten op kantoor. Zo af en toe een patatje op de terugweg enzo.
Nu ben ik gestopt met suiker in thee, fris drinken thuis en meer van dat soort dingen. Hopelijk is er nu snel iets te merken, want ik ben echt niet iemand om op dieet te gaan
Ja, ik ookquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En toch ben ik te zwaar
De kilo's zijn er echt aangevlogen in de laatste 2/3 maanden. Stil zitten op kantoor. Zo af en toe een patatje op de terugweg enzo.
Nu ben ik gestopt met suiker in thee, fris drinken thuis en meer van dat soort dingen. Hopelijk is er nu snel iets te merken, want ik ben echt niet iemand om op dieet te gaan
Ik niet. Fiets wel elke dag naar school en meestal 2x heen en weer, dus da's dan wel gelijk een uur per dag.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:21 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
En dan hoor je dat veel mensen te weinig bewegen, ook in Nederland. Dat geld niet in dit topic. Ik train zelf iedere dag, op de zaak.... Damn zwaar werk.
Ik heb een stronthekel aan lopenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:28 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Suiker hoort sowieso niet in je thee! Dat verpest de gehele smaak van de thee.
Hardlopen niets? Even een uurtje savonds, heerlijk in de buitenlucht.
Hardlopen is kut. Maar zodra mijn ballen er niet meer afvriezen ga ik op de racefiets naar 't werk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:28 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Suiker hoort sowieso niet in je thee! Dat verpest de gehele smaak van de thee.
Hardlopen niets? Even een uurtje savonds, heerlijk in de buitenlucht.
Dat doe ik nu dus ook, en ik hoop dat het met mijn huidige trainingsritme de nodige vruchten afwerpt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:29 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ja, ik ook.. Maar ben 1.97 dus kan het wel wat hebben, maar kan nog genoeg af
.. Ben een halfjaar geleden begonnen ofzo, van de ene op de andere dag gewoon gestopt met alleen maar frisdrank te drinken en overgestapt op water en thee.. En we gaan er vrolijk mee door
Ik doe nu dus MMA en het is echt tof. Geeneens zo duur, bokshandschoenen zijn 25 euro ofzo.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil op boksen, maar de stap om daarheen te gaan is zo groot.
Fiets ook veel omdat ik geen auto heb.....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:31 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik heb een stronthekel aan lopen.. Fiets veel en veel liever, altijd al gedaan dus ook vrij sterke benen.. Maar nog altijd een hekel aan lopen
.. Vrijdag 17km gefietst in precies een halfuur.. Zou dat tempo uiteindelijk wel een uur of langer vol kunnen houden..
Nu nog een leuke fiets voor thuis, maar voor een beetje sportfiets van 65/70cm ben je heel wat kwijt geloof ik
.....door weer en wind! Gewoon op die fiets stappen ook al ligt er 20cm sneeuw, is het -14 met windkracht 6.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hardlopen is kut. Maar zodra mijn ballen er niet meer afvriezen ga ik op de racefiets naar 't werk.
[..]
Dat doe ik nu dus ook, en ik hoop dat het met mijn huidige trainingsritme de nodige vruchten afwerpt.
Ik ken het. Ik wilde altijd op kickboxen maar nooit die stap gezet. Had ik al moeten doen toen ik jong was.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil op boksen, maar de stap om daarheen te gaan is zo groot.
Neuh. Nu nog eventjes niet. Eerst maar is wat warmer weer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:35 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Fiets ook veel omdat ik geen auto heb.....
[..]
.....door weer en wind! Gewoon op die fiets stappen ook al ligt er 20cm sneeuw, is het -14 met windkracht 6.
[..]
Ik ken het. Ik wilde altijd op kickboxen maar nooit die stap gezet. Had ik al moeten doen toen ik jong was.
Ja ik twijfel tussen kickboksen en boksen, boksen was ik een keer een training heengeweest maar ik mocht er niet op. En daar mistte ik wel een beetje het sporten met je benen (zat eerst op basketbal dus dat is heel veel met je benen doen). Dus dacht ik aan kickboksen, maar adt heb ik nooit geprobeerd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:35 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Fiets ook veel omdat ik geen auto heb.....
[..]
.....door weer en wind! Gewoon op die fiets stappen ook al ligt er 20cm sneeuw, is het -14 met windkracht 6.
[..]
Ik ken het. Ik wilde altijd op kickboxen maar nooit die stap gezet. Had ik al moeten doen toen ik jong was.
Ik heb hem nog gezien op Rock Werchter vorig jaar.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:38 schreef Wiebeldak het volgende:
Even totaal iets anders. Kyteman is niet meer, Kytecrash staat op. Man die Colin... wat een geniaal talent. Dit is zo vet, kan niet wachten op een cd. Veel optredens zijn al uitverkocht voor de komende tijd.
Kickboksen lijkt mij leuker dan gewoon boksen. Komt waarschijnlijk omdat ik klappen tegen mijn kop vooral erg vervelend vind. Dan krijg ik liever een trap op mijn lichaam.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik twijfel tussen kickboksen en boksen, boksen was ik een keer een training heengeweest maar ik mocht er niet op. En daar mistte ik wel een beetje het sporten met je benen (zat eerst op basketbal dus dat is heel veel met je benen doen). Dus dacht ik aan kickboksen, maar adt heb ik nooit geprobeerd.
En ik kan op de TU gewoon meedoen, maar nouja, ik doe veel met mijn huisgenoten daar, alleen die zien (kick)boksen niet zitten.
Maar misschien toch maar eens gaan.
Toch blijf ik deze film kijkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:44 schreef Wiebeldak het volgende:
Barcelona Arsenal lijkt mij veel leuker dan dit topic. Adios!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |