quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:26 schreef Cat22 het volgende:
Moest je zo ver lopen met het nieuwe deel?
Doe er van die blauwe tape om.quote:
Leuk he?quote:Die slaapkamers zijn wel heel leuk geworden
Ihik wihil muhun tehentquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij liggen die kinderen de eerste nachten jankend bij pa en ma in bed.![]()
Ikben
zo
bahang
alleeheeen!
![]()
![]()
![]()
quote:
Ach, details. Ze kunnen niet alles hebben. Dan hadden ze geen slaapkamers moeten willen waar de keuken was.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:33 schreef oh-oh het volgende:
Een keuken zou ook wel handig zijn eigenlijk he?
Het is in ieder geval geen giga kattebak meer.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat noem ik geen gat dichtmaken. dicht is dicht maar dat is toch niks zo
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb al gezapt, maar mn bezoek staat voor de deur, dus toedeloe
Daar heb ik even een vertaling voor nodig.quote:
Is dat vanavond?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Nu heb je Barbie al gemist met haar 'Zwarte piste? Pistes zijn toch wit?'
Wem ist der Mollequote:Op donderdag 3 maart 2011 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar heb ik even een vertaling voor nodig.
Ah, d'n dieën. Nooit gekeken.quote:
*noteert*quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:59 schreef Cat22 het volgende:
Weer wat geleerd: als je helemaal hip ende modern wil zijn en met de jeugd wil meepraten moet je je LATUH LIKKUHHHHH!
quote:
Volgens mij zijn ze er allemaal bij. + Tijgertje inderdaad.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Zit de hele oude garde van Cherso er weer in + een nieuwe?
Hoe durft ze een leven te hebben op donderdag!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ging ik vandaag braaf tussen de middag naar Tante toe, zoals iedere donderdag.
Was ze gewoon de hort op in de rolstoeltaxi; kijken naar de vrije training in het Thialf.
Stond ik dan met m'n vrolijke hoofd
Nou, het was meer van dat ze eerst absoluut daar niet wilde blijven en weer naar haar eigen huis wilde en nu gaat ze allemaal leuke dingen doen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe durft ze een leven te hebben op donderdag!![]()
En wat lief dat je elke week trouwe tante bezoekt.
Fijn dat ze die dingen oppakt! Zie je toch vaker, eerst verzet tegen het onbekende en eenmaal daar blijken er stiekem toch leuke mensen en activiteiten te zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, het was meer van dat ze eerst absoluut daar niet wilde blijven en weer naar haar eigen huis wilde en nu gaat ze allemaal leuke dingen doen.
Ik juich het eerlijk gezegd alleen maar toe, al was het handig geweest als ik het van te voren geweten had![]()
Het verpleeghuis zit op 5 minuten met de auto van m'n werk, dus ik eet daar iedere donderdag een bammetje mee. En ik heb een goed excuus om weer weg te gaan, want half 2 moet ik weer op het werk zijn
Als je es wist wat die vrouw allemaal voor ons gezin heeft gedaan destijds, dan is een wekelijks bezoekje van 45 minuutjes peanuts.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn dat ze die dingen oppakt! Zie je toch vaker, eerst verzet tegen het onbekende en eenmaal daar blijken er stiekem toch leuke mensen en activiteiten te zijn.![]()
En jij bent lief en praktisch dus. Want je moet het evengoed maar doen, genoeg mensen die zelfs dat teveel moeite vinden.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als je es wist wat die vrouw allemaal voor ons gezin heeft gedaan destijds, dan is een wekelijks bezoekje van 45 minuutjes peanuts.
En ik vind het er ook best gezellig hoor![]()
Zij vindt het ook heerlijk als Zusje en ik ("de meiden") langskomen, dus af en toe halen we haar vrijdags na het werk op en gaan we een pannekoek eten bij een restaurant in de buurt.
Pannekoek spek en een dame blanche en het mens is weer helemaal gelukkig
Dat zijn leuke dingen waar je met een goed gevoel op terug kunt kijken iddquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Doet me denken aan mijn 'tante' toen ik klein was. Heb ik misschien al eens verteld.
Het arme mens (niet de meest snuggere maar wel goed bij haar verstand) was op 18 jarige leeftijd gedumpt in een instelling voor verstandelijk gehandicapten (mijn moeder werkte daar ook en leerde haar zo kennen) en is daar haar hele leven een onderbetaalde huissloof geweest. Toen ze 65 werd overgeplaatst naar een verzorgingshuis waar mijn moeder en een andere collega haar de rest van haar leven bezochten. Als wij meekwamen was ze helemaal gelukkig. En geen cent te makken dus als ze bij ons op bezoek kwam ging ze bij de hele buurt op de koffie. En die wisten van haar situatie dus ze kwam altijd met tassen vol etenswaar terug.
neeee, van help mijn man is klusser. Dat tirolgedoe, daar kijk ik niet naar. Ik kan er niet tegen.quote:
Achteraf realiseer je je pas hoe rottig haar leven is geweest.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zijn leuke dingen waar je met een goed gevoel op terug kunt kijken idd
Vertel. Hier kun je he t lekker van je af lullen.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vertel. Hier kun je he t lekker van je af lullen.
Morgen nog en dan weekendquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:08 schreef nokwanda het volgende:
ik hoop voor je dat je een weekend hebt. Na een paar dagen vrij ziet alles er anders uit
Ja, en niet teveel piekeren hé, dit weekend.quote:
Kweenie, kijk er nooit naar!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:01 schreef oh-oh het volgende:
Zooo, visite is weg, logeetjes zijn hier.
Honden waren helemaal hysterisch, ik bid dat niet een van die twee teven loops gaat worden nu want dan heb ik echt een probleem![]()
Oh Oh Tirol was geen reet aan he?
Hoe lang heb je de dames?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:14 schreef oh-oh het volgende:
Poeh, de reuen zijn eindelijk rustig , ik hoop echt dat het zo blijft en dat ze alleen maar extra liepen te hyperen omdat ze zo weinig gewend zijn de afgelopen weken....
Ow gelukkig!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:22 schreef oh-oh het volgende:
Tot dinsdagavond maar.
Dus dat is nog wel te overzien
Ja dat is zo!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:25 schreef oh-oh het volgende:
Ze waren nog op zoek naar een alternatief, maar carnaval en zo![]()
En aangezien ik wel echt al stukken beter loop nu, en er ook niet extra vaak mee uit hoef omdat ik ze gewoon alle 7 in een keer uit laat, moet het wel te doen zijn.
Als er maar niet een loops wordt .....
Dan heb ik echt een probleem
Meld. Al vind ik het behoorlijk ingewikkeld. Soundos is mijn mol. En vraag me niet naar de reden want ik heb geen idee.quote:
Ik heb het net allemaal even opgeschreven. Ik kwam maar uit op wat essentiele kreten: Gezondheid! Voorspoed! Overvloed!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:00 schreef Strega het volgende:
Ach ja, morgen nieuwe maan, laat de conflicten maar even rusten, neem een adempauze voor je zelf. Visualiseer hoe je het voorjaar de komende maand wil ingaan.
Wees even lief voor jezelf en bezin op wat je wilt "zaaien".
Werkt vrij aardig moet ik zeggenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ik visualiseer vooral mooier weer, verder boeit t me niet zo
Balen is dat. Allemaal erg leuk die klima's maar je krijgt het nooit lekker van temperatuur en frisse lucht is het al helemaal nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:08 schreef Ynske het volgende:
Mogge. Nog een half dagje werken en dr staat weer een druk weekend voor de deur.
Ik baal echt van het klimaatsysteem op t werk. Zit alweer met een volle kop, en gloeiend hoofd, ben je er net vanaf begint de onzin weer...
Koud is het wel ja, maar mijn auto staat in de zon en de voorruit is al helemaal ontdooidquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:17 schreef Loveless85 het volgende:
Het is wel kneiterkoud volgens mij, maar het zonnetje schijnt iig.
Ik hoop dat t wat warmer wordt, vandaag op pad met hetOV
Ik hoef er heul niet uit met de auto vandaagquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Koud is het wel ja, maar mijn auto staat in de zon en de voorruit is al helemaal ontdooidNu de zijramen nog, maar ik hoef er toch niet uit voorlopig.
Hoef je iig niet te krabbenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hoef er heul niet uit met de auto vandaag
Aanstellerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:31 schreef Loveless85 het volgende:
ik krab graag als dat betekent dat ik niet in de trein hoef en niet door de kou hoef te lopen
Zeg het maarquote:
Ja, eh...quote:
Arme jongen *aaiaai*quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:05 schreef Loveless85 het volgende:
Omdat ik eerst de diploma-uitreiking van mijn vriendin heb, met aansluitend borrel, en daarna naar Den Haag ga voor etentje van werk, ook met borrel
Ja héquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Arme jongen *aaiaai*
Wat heb je het zwaar.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hé
Teh horror, óf bier drinken óf warm in de auto naar Delft & Den Haag
Goh, wat zielig voor jequote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:05 schreef Loveless85 het volgende:
Omdat ik eerst de diploma-uitreiking van mijn vriendin heb, met aansluitend borrel, en daarna naar Den Haag ga voor etentje van werk, ook met borrel
Ah joh, het is Weert. Hoever is het 'centrum' fietsen, 250 meter?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:24 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga maar eens op de fiets naar de stad.
In de kou.![]()
Met misschien geen weekmarkt.
Ik zou niet durvenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:09 schreef Muis006 het volgende:
Rewimo, niet Molspoileren ajbik had gisteren cursus NGT dus ik kon niet kijken.
Mogge
Minimaal 300 meter ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ah joh, het is Weert. Hoever is het 'centrum fietsen, 250 meter?
Dat kan jij toch best, superCat.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Minimaal 300 meter ja.![]()
En nu kan ik niet weg want er ligt een kat op schoot te ronken. The dwama.
Ga je toch lekker Kindle-enquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:30 schreef Cat22 het volgende:
Minimaal 300 meter ja.![]()
En nu kan ik niet weg want er ligt een kat op schoot te ronken. The dwama.
Bel dan gewoon de gemeente opquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:24 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga maar eens op de fiets naar de stad.
In de kou.![]()
Met misschien geen weekmarkt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat kan jij toch best, superCat.
Maar met een beest op schoot gaat het lastig ja, je wil natuurlijk geen repetasie als dierenbeul opbouwen.
Ligt boven.quote:
Telefoon ligt buiten handbereik.quote:
Verzin zelf es wat.quote:
"boeken" lezen op een ereaderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
"boeken" lezen op een ereaderIk weet wel wat het is. Alleen gaan we daar nu zo'n vreselijk werkwoord voor makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat muis zegt, het is toch nog gewoon 'lezen'![]()
Met klikjes en een lampje.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet wel wat het is. Alleen gaan we daar nu zo'n vreselijk werkwoord voor maken![]()
Wat muis zegt, het is toch nog gewoon 'lezen'
Ja ja ja, tuurlijk, tuurlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet wel wat het is. Alleen gaan we daar nu zo'n vreselijk werkwoord voor maken![]()
quote:Wat muis zegt, het is toch nog gewoon 'lezen'
Do not mess with the alaaf.quote:
Alaafquote:
Dat.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
niet alaaf-en met Cat als ze aan het poes-en en kindle-en is.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
AlaafAlaaf
Alaaf
Alaaf
Alaaf
Alaaf
Alaaf
Alaaf
Alaaf
Alaaf
Alaaf
Alaaf
AlaafAlaaf
Alaaf
Alaaf
Alaaf
Alaaf
Alaaf
Alaaf
Alaaf
Alaaf
Alaaf
Alaaf
AlaafAlaaf
Alaaf
Alaaf
Alaaf
Alaaf
Alaaf
Alaaf
Alaaf
Alaaf
Alaaf
Alaaf
AlaafAlaaf
Alaaf
Alaaf
Alaaf
Alaaf
Alaaf
Alaaf
Alaaf
Alaaf
Alaaf
Alaaf
quote:
Ik heb ook warme chocomelk en ik hoef niet de kou in.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga mijn verdriet verdrinken met warme chocomel! Dat zal jullie leren!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:45 schreef Loveless85 het volgende:
Bel Nestle en zeg dat je nieuwe idee-en hebt voor reclame!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]Met als slogan
Precies, reclamefilmpje zwerft al over het net!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
uit een document te halen? Met vervangen lukt het me niet (kladblok of Word). Komt natuurlijk door al die spaties. En ik heb iets met 5000 blz waardoor handmatig verwijderen niet echt leuk isquote:Y
Y
Y
er
Y
er
B
2
B
2
B
.0
B
.0
A
A
Click here to buy
Click here to buy
w
w
w
w
w .
w
A B B YY.com
.A B BYY.com
Is het elke keer echt precies dat stuk? Dan zou ik het kopieren en toch proberen te vervangen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:19 schreef Rewimo het volgende:
Iemand een idee om een terugkerend stuk tekst zoals dit:
[..]
uit een document te halen? Met vervangen lukt het me niet (kladblok of Word). Komt natuurlijk door al die spaties. En ik heb iets met 5000 blz waardoor handmatig verwijderen niet echt leuk is
Dat lukt dus niet helaas. Ik kan dat hele stuk niet plakken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:27 schreef tombolafan het volgende:
Is het elke keer echt precies dat stuk? Dan zou ik het kopieren en toch proberen te vervangen?
En als je het in bv 3 kleinere stukken doet? Dat gaat nog altijd sneller dan met de hand.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat lukt dus niet helaas. Ik kan dat hele stuk niet plakken.
Je zou een editor kunnen zoeken die reguliere expressies ondersteund of het mailen naar iemand die een Linux box heeftquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:46 schreef Rewimo het volgende:
Nee, door die witregels ertussen kun je het niet plakken in het venstertje bij vervangen. qltel zoekt inmiddels een ander exemplaar van het boek, waar dit hopelijk niet in zit.
1 | :%s/Y\n\nY\n\nY\n\ner\n\nY\n\ner\n\nB\n\n2\n\nB\n\n2\n\nB\n\n\.0\n\nB\n\n\.0\n\nA\n\nA\n\nClick here to buy\n\nClick here to buy\n\nw\n\nw\n\nw\n\nw\n\nw \.\n\nw\n\nA B B YY\.com\n\n\.A B BYY\.com//g |
Gelukkig maar, 't is hier gekkenhuis, was er pas vanavond aan toegekomen als het niet in één keer gelukt wasquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:06 schreef Rewimo het volgende:
De nieuwe versie is rare-tekst-loosProblem solved
Knapperd! Als je nog ibu nodig hebt, dan heb ik nog een stripje voor je liggenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:45 schreef oh-oh het volgende:
Hoi, ik heb de eerste wandeling met 7 honden overleefd
Oeh, die zou ik wel graag willen, ik heb er nog 4 van 600 , maar ik heb dr nog heel veel van 400, maar 600 is net wat fijner nu.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Knapperd! Als je nog ibu nodig hebt, dan heb ik nog een stripje voor je liggen
Ik heb overigens gisteren van de DA een stripje Synulox gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |