quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:26 schreef Cat22 het volgende:
Moest je zo ver lopen met het nieuwe deel?
Doe er van die blauwe tape om.quote:
Leuk he?quote:Die slaapkamers zijn wel heel leuk geworden
Ihik wihil muhun tehentquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij liggen die kinderen de eerste nachten jankend bij pa en ma in bed.![]()
Ikben
zo
bahang
alleeheeen!
![]()
![]()
![]()
quote:
Ach, details. Ze kunnen niet alles hebben. Dan hadden ze geen slaapkamers moeten willen waar de keuken was.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:33 schreef oh-oh het volgende:
Een keuken zou ook wel handig zijn eigenlijk he?
Het is in ieder geval geen giga kattebak meer.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat noem ik geen gat dichtmaken. dicht is dicht maar dat is toch niks zo
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb al gezapt, maar mn bezoek staat voor de deur, dus toedeloe
Daar heb ik even een vertaling voor nodig.quote:
Is dat vanavond?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Nu heb je Barbie al gemist met haar 'Zwarte piste? Pistes zijn toch wit?'
Wem ist der Mollequote:Op donderdag 3 maart 2011 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar heb ik even een vertaling voor nodig.
Ah, d'n dieën. Nooit gekeken.quote:
*noteert*quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:59 schreef Cat22 het volgende:
Weer wat geleerd: als je helemaal hip ende modern wil zijn en met de jeugd wil meepraten moet je je LATUH LIKKUHHHHH!
quote:
Volgens mij zijn ze er allemaal bij. + Tijgertje inderdaad.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Zit de hele oude garde van Cherso er weer in + een nieuwe?
Hoe durft ze een leven te hebben op donderdag!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ging ik vandaag braaf tussen de middag naar Tante toe, zoals iedere donderdag.
Was ze gewoon de hort op in de rolstoeltaxi; kijken naar de vrije training in het Thialf.
Stond ik dan met m'n vrolijke hoofd
Nou, het was meer van dat ze eerst absoluut daar niet wilde blijven en weer naar haar eigen huis wilde en nu gaat ze allemaal leuke dingen doen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe durft ze een leven te hebben op donderdag!![]()
En wat lief dat je elke week trouwe tante bezoekt.
Fijn dat ze die dingen oppakt! Zie je toch vaker, eerst verzet tegen het onbekende en eenmaal daar blijken er stiekem toch leuke mensen en activiteiten te zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, het was meer van dat ze eerst absoluut daar niet wilde blijven en weer naar haar eigen huis wilde en nu gaat ze allemaal leuke dingen doen.
Ik juich het eerlijk gezegd alleen maar toe, al was het handig geweest als ik het van te voren geweten had![]()
Het verpleeghuis zit op 5 minuten met de auto van m'n werk, dus ik eet daar iedere donderdag een bammetje mee. En ik heb een goed excuus om weer weg te gaan, want half 2 moet ik weer op het werk zijn
Als je es wist wat die vrouw allemaal voor ons gezin heeft gedaan destijds, dan is een wekelijks bezoekje van 45 minuutjes peanuts.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn dat ze die dingen oppakt! Zie je toch vaker, eerst verzet tegen het onbekende en eenmaal daar blijken er stiekem toch leuke mensen en activiteiten te zijn.![]()
En jij bent lief en praktisch dus. Want je moet het evengoed maar doen, genoeg mensen die zelfs dat teveel moeite vinden.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als je es wist wat die vrouw allemaal voor ons gezin heeft gedaan destijds, dan is een wekelijks bezoekje van 45 minuutjes peanuts.
En ik vind het er ook best gezellig hoor![]()
Zij vindt het ook heerlijk als Zusje en ik ("de meiden") langskomen, dus af en toe halen we haar vrijdags na het werk op en gaan we een pannekoek eten bij een restaurant in de buurt.
Pannekoek spek en een dame blanche en het mens is weer helemaal gelukkig
Dat zijn leuke dingen waar je met een goed gevoel op terug kunt kijken iddquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Doet me denken aan mijn 'tante' toen ik klein was. Heb ik misschien al eens verteld.
Het arme mens (niet de meest snuggere maar wel goed bij haar verstand) was op 18 jarige leeftijd gedumpt in een instelling voor verstandelijk gehandicapten (mijn moeder werkte daar ook en leerde haar zo kennen) en is daar haar hele leven een onderbetaalde huissloof geweest. Toen ze 65 werd overgeplaatst naar een verzorgingshuis waar mijn moeder en een andere collega haar de rest van haar leven bezochten. Als wij meekwamen was ze helemaal gelukkig. En geen cent te makken dus als ze bij ons op bezoek kwam ging ze bij de hele buurt op de koffie. En die wisten van haar situatie dus ze kwam altijd met tassen vol etenswaar terug.
neeee, van help mijn man is klusser. Dat tirolgedoe, daar kijk ik niet naar. Ik kan er niet tegen.quote:
Achteraf realiseer je je pas hoe rottig haar leven is geweest.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zijn leuke dingen waar je met een goed gevoel op terug kunt kijken idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |