kan het dan straks niet meerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:51 schreef alors het volgende:
[..]
jahoor, ik doe een Hansje, nu het nog kan.
Ik had inderdaad ook wel eens gehoord dat Limburgers het over vla hebben.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:50 schreef Againzender het volgende:
Oma uit Maastricht had het ook altijd over vla ipv vlaai.
Nee het is voor schoolquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik had inderdaad ook wel eens gehoord dat Limburgers het over vla hebben.
Alors, op vakantie?
Kan jij me uitleggen waarom het goed is dat D66 de basisbeurs wilt vervangen met het zogenaamde 'sociale leenstelsel'?quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:58 schreef themauster het volgende:
Eindelijk die kut is weer van de radio tijd voor Stenders
Je kan lenen tegen een heel gunstig tarief. Mocht je na je studie om wat voor reden dan ook geen werk kunnen vinden dan wordt je studieschuld kwijt gescholden. Daarnaast wordt de 1,2miljard die in de basisbeurs zit allemaal weer in het hoger onderwijs gestopt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:38 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Kan jij me uitleggen waarom het goed is dat D66 de basisbeurs wilt vervangen met het zogenaamde 'sociale leenstelsel'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:35 schreef Paul-89 het volgende:
Beth Ditto
wutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, is ergens van afgeleid, maar kan er ff niet op komen!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die jingle die ze net lieten horen, is dat gebaseerd op een echt nummer? Het komt me zo bekend voor...
Denk er nog even over na, ik vraag het me al een paar weken afquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, is ergens van afgeleid, maar kan er ff niet op komen!
quote:Agenda
Datum Locatie / evenement Plaats
01 april Back to the 90s, El Sombrero Reusel
09 april Pump up the 90s, Evenementenhal Hardenberg
22 april Hardstyle night, Oxa Zürich Zwitserland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |