*offtopic: Veel topic open jij vandaag?
a) vaak exorbitant lelijk zijn
b) brildragend zijn
c) minstens 20 jaar ouder zijn dan ze zeggen
[edit - irrelevant]
[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 12-06-2002 14:20]
Maar voor een man lijkt het me wel iets anders dan voor een vrouw... lopen een hoop mafkezen rond, dus weer voorzichtig meissie.
quote:idd, ik wacht nogsteeds op een weerword
Op woensdag 12 juni 2002 14:01 schreef Joker1977 het volgende:
Het schijnt dat mannen die via internet willen daten :a) vaak exorbitant lelijk zijn
b) brildragend zijn
[edit - irrelevant]
[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 12-06-2002 14:46]
Ik heb ooit geprobeerd iemand te ontmoeten (soort 'date' dus) maar ze kwam niet opdagen.
quote:*uitzondering*
Het schijnt dat mannen die via internet willen daten :a) vaak exorbitant lelijk zijn
b) brildragend zijn
Maarja, heb het ook maar 1 keertje gedaan omdat het weer eens iets anders was. Gewoon nieuwsgierigheid zegmaar. Iemand gewoon tijdens stappen ofzo leren kennen is veel makkelijk.
quote:Dus als ik me nu als 2 jarige voordoe kan ik via internet gaan daten ?
b) brildragend zijn
zorg vooraf dat je fotos gezien hebt en gebeld hebt met de persoon...
Spreek op neutraal terrein af...
in een cafe ofzo..
Niets aan de hand..
Vaak leuk.. soms teleurstellend.. vaak verassend
quote:Ga es aan het werk Ed
Op woensdag 12 juni 2002 14:06 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Dus als ik me nu als 2 jarige voordoe kan ik via internet gaan daten ?
je moet de persoon gewoon eerst goed leren kennen via chatten en bellen
quote:Zeker. En gezien het feit dat er veel zieke geesten op het Internet rondwanen die graag melktandjes zien in een relatie, dicht ik je zelfs een hoge succes-percentage toe.
Op woensdag 12 juni 2002 14:06 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Dus als ik me nu als 2 jarige voordoe kan ik via internet gaan daten ?
Als je een beetje realistisch bllijft en niet gelijk gaat dromen dat het een of ander model is, dan kan zoiets best wel meevallen. Aan de andere kant wellicht tegen.
Dit is juist een van de leuke dingen aan een dergelijke date toch?
Wij (mijn vriendin en ik) chatten zo nu en dan op een box voor swingerstellen en daar hebben we best leuke gesprekke, maar echt iets uit voort gekomen is er nog niets.
We hebben sinds kort een webcam en zijn benieuwd of dat nou anders/beter werkt. Iemand hiermee ervaring?
quote:WAT?? is niet iedere vrouw op internet een bloodmooie slanke blonde vrouw met blauwe ogen en een mooi figuur??
Op woensdag 12 juni 2002 14:11 schreef Sony het volgende:
Als je een beetje realistisch bllijft en niet gelijk gaat dromen dat het een of ander model is, dan kan zoiets best wel meevallen. Aan de andere kant wellicht tegen.
Shit... wat zoek ik hier nog.
Je kunt van tevoren natuurlijk foto's uitwisselen, zodat je een beetje een beeld hebt. Verder kun je mobiele telefoonnummers uitwisselen zodat je elkaar alvast gesproken hebt. Over het algemeen is het niet zo verstandig om bij je thuis af te spreken, mocht het uitlopen of niks of mocht het per abuis wel een onbetrouwbaar persoon zijn, dan is het niet zo prettig als diegene weet waar je woont, of dat je bij hem binnen zit. Je kunt het beste afspreken op een plaats waar veel mensen zijn, overdag en aan andere mensen laten weten waar je bent en dat je met diegene uit bent. Neem je mobiele telefoon in elk geval mee.
Mijn eigen ervaring is een goede. Ik heb slechts één internetdate gehad en met hem ben ik nu al meer dan twee jaar samen. Voordat ik hem sprak op een chatbox had ik nooit veel behoefte aan ontmoetingen met jongens van internet, met hem was dat op de een of andere manier anders. Ik vind het zelf heel leuk dat het in één keer raak was. Maar als dat niet zo is, geef dan niet te snel op. Mijn nichtjes hebben hun vriend ontmoet via een datingsite en hebben na een paar minder geslaagde dates toch een hele leuke vriend gevonden. Je kunt dus bewust op zoek gaan naar een partner op internet en dat kan heel goed een succes worden, maar ook een toevalstreffer zoals bij mij kan goed uitpakken.
Dus probeer het gewoon als je iemand op internet spreekt die jou leuk lijkt. Nee heb je tenslotte en ja kun je krijgen, zo is het toch?
nog een laatste tip: Begin niet te chatten met iemand ver weg.. want als je er gek op word dan word je helemaal gek omdat ze dan bv in amerika of griekeland woont. dan kan je beter een lekker vrouwtje om de hoek hebben (of bed
)
quote:/off-topic
Op woensdag 12 juni 2002 14:13 schreef Mouse25 het volgende:[..]
WAT?? is niet iedere vrouw op internet een bloodmooie slanke blonde vrouw met blauwe ogen en een mooi figuur??
Shit... wat zoek ik hier nog.
*geeft telefoonnummer slachtofferhulp*
sorry, heb ik nu je droom aan gruzelementen geslagen?
quote:[edit - irrelevant cq persoonlijk bejegenen]
b) brildragend zijn
[edit - irrelevant]
[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 12-06-2002 14:23]
quote:Ben het ook niet van plan te doen hoor... kijk liever in het gewone leven even rond... was gewoon benieuwd... ziew toch liever met wie ik date... OGEN willen ook wat
Op woensdag 12 juni 2002 14:03 schreef Mouse25 het volgende:
Heb het een keertje gedaan.. was wel leuk eigelijk. Kort zelfs een relatie mee gehad, en nu een goede vriendin aan over gehouden.Maar voor een man lijkt het me wel iets anders dan voor een vrouw... lopen een hoop mafkezen rond, dus weer voorzichtig meissie.
Ik vind het wel belangrijk dat je elkaar enigszins via internet al kent. Anders kan een internetdate wel erg stil worden omdat op dat moment blijkt dat de raakvlakken er niet zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 12-06-2002 14:23]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |