abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4557768
Leidt dit vaak tot een domper, omdat je een bepaald beeld van iemand hebt gevormd?
mk
pi_4557796
*schop*, lijkt me meer iets voor Relaties & Psychologie.
I wasn't supposed to BE here today!
pi_4557823
Heb het gedaan. Wel aardig niet echt anders dan normaal daten met uitzondering dat je de persoon in kwestie eerst leert kennen voor je zn uiterlijk ziet. Nadeel of voordeel moet men dan zelf uitmaken.

*offtopic: Veel topic open jij vandaag?

woensdag 12 juni 2002 @ 14:01:42 #4
18401 Joker1977
Hut / Übercrew
pi_4557830
Het schijnt dat mannen die via internet willen daten :

a) vaak exorbitant lelijk zijn
b) brildragend zijn
c) minstens 20 jaar ouder zijn dan ze zeggen

[edit - irrelevant]

[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 12-06-2002 14:20]

Weer helemaal terug in de Übercrew
  woensdag 12 juni 2002 @ 14:03:09 #5
20300 Mouse25
enjoying life
pi_4557857
Heb het een keertje gedaan.. was wel leuk eigelijk. Kort zelfs een relatie mee gehad, en nu een goede vriendin aan over gehouden.

Maar voor een man lijkt het me wel iets anders dan voor een vrouw... lopen een hoop mafkezen rond, dus weer voorzichtig meissie.

USER IS VERTROKKEN NAAR BETERE OORDEN
pi_4557860
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 14:01 schreef Joker1977 het volgende:

b) brildragend zijn

[edit - irrelevant]

idd, ik wacht nogsteeds op een weerword

[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 12-06-2002 14:46]

I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
  † In Memoriam † woensdag 12 juni 2002 @ 14:03:55 #7
25682 2cv
Niet subtiel
pi_4557868
Indien je bedoelt een domper omdat die ander er anders uitziet dan je denkt -> wissel foto's uit. Probeer elkaar ook wat te leren kennen. Probeer ook op neutrale te ontmoeten i.v.m. veiligheid (beiden in den vreemde = voor beide een nadeel en niet voor slchts 1)

Ik heb ooit geprobeerd iemand te ontmoeten (soort 'date' dus) maar ze kwam niet opdagen.

Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  woensdag 12 juni 2002 @ 14:05:21 #8
20300 Mouse25
enjoying life
pi_4557893
quote:

b) brildragend zijn

*uitzondering*

Maarja, heb het ook maar 1 keertje gedaan omdat het weer eens iets anders was. Gewoon nieuwsgierigheid zegmaar. Iemand gewoon tijdens stappen ofzo leren kennen is veel makkelijk.

woensdag 12 juni 2002 @ 14:06:37 #9
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_4557904
quote:

b) brildragend zijn

Dus als ik me nu als 2 jarige voordoe kan ik via internet gaan daten ?
[KNE]-Mod
  woensdag 12 juni 2002 @ 14:07:49 #10
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_4557924
Mij moet je toch echt absoluut daten hoor
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_4557925
Goede ervaringen mee..
wees niet te bang..

zorg vooraf dat je fotos gezien hebt en gebeld hebt met de persoon...

Spreek op neutraal terrein af...
in een cafe ofzo..

Niets aan de hand..

Vaak leuk.. soms teleurstellend.. vaak verassend

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_4557927
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 14:06 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ga es aan het werk Ed
I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
pi_4557958
is wel leuk
maar kan ook flink fout gaan

je moet de persoon gewoon eerst goed leren kennen via chatten en bellen

woensdag 12 juni 2002 @ 14:10:44 #14
18401 Joker1977
Hut / Übercrew
pi_4557975
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 14:06 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Zeker. En gezien het feit dat er veel zieke geesten op het Internet rondwanen die graag melktandjes zien in een relatie, dicht ik je zelfs een hoge succes-percentage toe.
  woensdag 12 juni 2002 @ 14:11:06 #15
12569 Sony
Just me!
pi_4557981
Stel dat je hebt gechat met iemand en wat afspreekt terwijl je bv nog geen foto van die andere persoon hebt gezien, dan vorm je zelf idd een bepaald beeld van die persoon.

Als je een beetje realistisch bllijft en niet gelijk gaat dromen dat het een of ander model is, dan kan zoiets best wel meevallen. Aan de andere kant wellicht tegen.

Dit is juist een van de leuke dingen aan een dergelijke date toch?

Wij (mijn vriendin en ik) chatten zo nu en dan op een box voor swingerstellen en daar hebben we best leuke gesprekke, maar echt iets uit voort gekomen is er nog niets.

We hebben sinds kort een webcam en zijn benieuwd of dat nou anders/beter werkt. Iemand hiermee ervaring?

"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
  woensdag 12 juni 2002 @ 14:13:33 #16
20300 Mouse25
enjoying life
pi_4558015
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 14:11 schreef Sony het volgende:

Als je een beetje realistisch bllijft en niet gelijk gaat dromen dat het een of ander model is, dan kan zoiets best wel meevallen. Aan de andere kant wellicht tegen.

WAT?? is niet iedere vrouw op internet een bloodmooie slanke blonde vrouw met blauwe ogen en een mooi figuur??

Shit... wat zoek ik hier nog.

woensdag 12 juni 2002 @ 14:14:24 #17
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4558027
Het kan goed gaan en het kan niet goed gaan, net als op andere dates. Ik heb vroeger wel eens afspraakjes gehad met jongens die ik weliswaar in het echt had gezien, maar die ik dan bijvoorbeeld in de disco had ontmoet, of in de trein, met wie ik nog maar een paar woorden had gewisseld. Dat heb je vaak weer met een internetdate: je hebt elkaar wel wat uitgebreider gesproken.

Je kunt van tevoren natuurlijk foto's uitwisselen, zodat je een beetje een beeld hebt. Verder kun je mobiele telefoonnummers uitwisselen zodat je elkaar alvast gesproken hebt. Over het algemeen is het niet zo verstandig om bij je thuis af te spreken, mocht het uitlopen of niks of mocht het per abuis wel een onbetrouwbaar persoon zijn, dan is het niet zo prettig als diegene weet waar je woont, of dat je bij hem binnen zit. Je kunt het beste afspreken op een plaats waar veel mensen zijn, overdag en aan andere mensen laten weten waar je bent en dat je met diegene uit bent. Neem je mobiele telefoon in elk geval mee.

Mijn eigen ervaring is een goede. Ik heb slechts één internetdate gehad en met hem ben ik nu al meer dan twee jaar samen. Voordat ik hem sprak op een chatbox had ik nooit veel behoefte aan ontmoetingen met jongens van internet, met hem was dat op de een of andere manier anders. Ik vind het zelf heel leuk dat het in één keer raak was. Maar als dat niet zo is, geef dan niet te snel op. Mijn nichtjes hebben hun vriend ontmoet via een datingsite en hebben na een paar minder geslaagde dates toch een hele leuke vriend gevonden. Je kunt dus bewust op zoek gaan naar een partner op internet en dat kan heel goed een succes worden, maar ook een toevalstreffer zoals bij mij kan goed uitpakken.

Dus probeer het gewoon als je iemand op internet spreekt die jou leuk lijkt. Nee heb je tenslotte en ja kun je krijgen, zo is het toch?

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  woensdag 12 juni 2002 @ 14:15:03 #18
22054 Mezz0
http://www.ferion.nl
pi_4558039
Ik zou niet weten waarom je niet zou moeten daten via internet. De kans dat iemand niet de waarheid verteld op internet is net zo groot dat iemand niet de waarheid verteld in een cafe. Voordeel in een cafe is dat je meteen ziet of de persoon echt blond is en ook cup-d heeft ipv bruin haar en een snor .. Daartegen heeft internet ook een voordeel... Je kan wat langer nadenken over je antwoorden. Dat moet natuurlijk ook geen 10 minuten duren :).

nog een laatste tip: Begin niet te chatten met iemand ver weg.. want als je er gek op word dan word je helemaal gek omdat ze dan bv in amerika of griekeland woont. dan kan je beter een lekker vrouwtje om de hoek hebben (of bed )

Wie niet waar, wie niet wat..
  woensdag 12 juni 2002 @ 14:15:17 #19
12569 Sony
Just me!
pi_4558045
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 14:13 schreef Mouse25 het volgende:

[..]

WAT?? is niet iedere vrouw op internet een bloodmooie slanke blonde vrouw met blauwe ogen en een mooi figuur??

Shit... wat zoek ik hier nog.

/off-topic

*geeft telefoonnummer slachtofferhulp*

sorry, heb ik nu je droom aan gruzelementen geslagen?

"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
pi_4558048
quote:

b) brildragend zijn

[edit - irrelevant]

[edit - irrelevant cq persoonlijk bejegenen]

[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 12-06-2002 14:23]

mk
pi_4558071
heb het al een paar keer gedaan. Gewoon afspreken op een neutraal terrein met veel mensen om je heen. Geeft voor jezelf en haar een veiliger gevoel. Het kan goed gaan of heel slecht. Hangt ervanaf hoe goed/vaak je die persoon gesproken/gemaild/gebeld hebt.
* loquitos heeft waarschijnlijk do. as. een i-net afspraakje
Resistance is futile, you shall be assimilated
pi_4558104
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 14:03 schreef Mouse25 het volgende:
Heb het een keertje gedaan.. was wel leuk eigelijk. Kort zelfs een relatie mee gehad, en nu een goede vriendin aan over gehouden.

Maar voor een man lijkt het me wel iets anders dan voor een vrouw... lopen een hoop mafkezen rond, dus weer voorzichtig meissie.

Ben het ook niet van plan te doen hoor... kijk liever in het gewone leven even rond... was gewoon benieuwd... ziew toch liever met wie ik date... OGEN willen ook wat
mk
  woensdag 12 juni 2002 @ 14:21:00 #23
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_4558152
gewoon een moderne blind date.
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_4558198
Een internetdate moet kunnen tegenwoordig. Je leert elkaar op andere gronden kennen en het clichebeeld dat al die personen er niet uitzien of andere mankementen klopt niet.

Ik vind het wel belangrijk dat je elkaar enigszins via internet al kent. Anders kan een internetdate wel erg stil worden omdat op dat moment blijkt dat de raakvlakken er niet zijn.

woensdag 12 juni 2002 @ 14:23:14 #25
18401 Joker1977
Hut / Übercrew
pi_4558202
[edit - offtopic.... ga er nu niet op in]

[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 12-06-2002 14:23]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')