abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109126760
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:43 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat er wel werkgelegenheid is in groningen en limburg. Wellicht neit het werk wat je wilt, maar daar zit weer het woord willen in... dus een eis, wens. Het hoeft niet, dus in file rijden zit een vorm van eigen keuze in.
Fijn, maar niet waar de persoon in kwestie voor geleerd heeft. Of wil jij een systeembeheerder een knie-operatie laten uitvoeren?

quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:44 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Hangt van je kwaliteiten, wensen en eisen af.
Passend werk lijkt me geen bizarre wens. Dat willen de meeste mensen. Dus wat is je punt?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_109126781
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:44 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ja maar als je brandstof met 2¤ per liter duurder maakt gaat ALLES wat jij dagelijks koopt ook gewoon dik in prijs omhoog dat mijn vriend is realiteit.
Gaan de mensen misschien wat minder vet eten is ook wel gezonder en beter voor de gezondsheidzorg. ^O^
allesbeterweter
pi_109126805
quote:
7s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:47 schreef Pheno het volgende:

[..]

Fijn, maar niet waar de persoon in kwestie voor geleerd heeft. Of wil jij een systeembeheerder een knie-operatie laten uitvoeren?

[..]

Passend werk lijkt me geen bizarre wens. Dat willen de meeste mensen. Dus wat is je punt?
je hebt helemaal gelijk, maar een wens is een wens. Ik heb ook neit gezegd dat sommige wensen bizar zijn of raar of absurd. Maar het blifjt een wens. Blijkbaar vinden mensen file-rijden minder erg dan ander werk doen, wat wellicht minder leuk is.
Maar het blijft een keuze. Dus file rijden is indirect een vrijwillige keuze.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_109126968
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:48 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

je hebt helemaal gelijk, maar een wens is een wens. Ik heb ook neit gezegd dat sommige wensen bizar zijn of raar of absurd. Maar het blifjt een wens. Blijkbaar vinden mensen file-rijden minder erg dan ander werk doen, wat wellicht minder leuk is.
Maar het blijft een keuze. Dus file rijden is indirect een vrijwillige keuze.
Hoezo ander werk? Welke keuze? Je hebt een diploma voor X, waarom zou je Y kiezen? Wat je niet kan kiezen, want je hebt papiertje Y niet. Of wil je heel oostelijk Nederland omscholen :') Naar werk dat niet in het interessegebied ligt van diegene. Tof, jij woont zeker in de Randstad :')
  donderdag 15 maart 2012 @ 13:18:12 #105
304664 Gesc
Niet Gesp!
pi_109127655
quote:
10s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:54 schreef Pheno het volgende:

[..]

Hoezo ander werk? Welke keuze? Je hebt een diploma voor X, waarom zou je Y kiezen? Wat je niet kan kiezen, want je hebt papiertje Y niet. Of wil je heel oostelijk Nederland omscholen :') Naar werk dat niet in het interessegebied ligt van diegene. Tof, jij woont zeker in de Randstad :')
Je kan ook verhuizen als je het filerijden zat bent, het zijn allemaal keuzes die je zelf kan maken. Verhuis, OV, filerijden, pak de fiets, baan dichterbij zoeken, het kan allemaal.
pi_109127688
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 13:18 schreef Gesc het volgende:

[..]

Je kan ook verhuizen als je het filerijden zat bent, het zijn allemaal keuzes die je zelf kan maken. Verhuis, OV, filerijden, pak de fiets, baan dichterbij zoeken, het kan allemaal.
Nee, dat kan niet. Of misschien volg je het nieuws niet helemaal, dat kan wel :')
  donderdag 15 maart 2012 @ 13:29:32 #107
304664 Gesc
Niet Gesp!
pi_109128012
quote:
7s.gif Op donderdag 15 maart 2012 13:19 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nee, dat kan niet. Of misschien volg je het nieuws niet helemaal, dat kan wel :')
Als je er geen moeite insteekt zal je situatie nooit verbeteren nee.
pi_109128438
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 13:29 schreef Gesc het volgende:

[..]

Als je er geen moeite insteekt zal je situatie nooit verbeteren nee.
Een panty over mijn hoofd een bank binnenstormen zal niet zorgen dat ik opeens een tweede hypotheek krijg. En of ik mijn huis verkoop door dat te doen vraag ik me af :')

De huizenmarkt is niet zo makkelijk op het moment, onzekerheid en zo. Omdat de regering geen keuze durft te maken over bepaalde dingen ;)

Alles afwimpelen met dat het een eigen keuze is is te makkelijk. Dat is het niet altijd. Je kunt ook vijftig km met de fiets gaan, dat is ook een keuze. Je kunt ook stoppen met werken en van een bijstand gaan leven ipv een goedbetaalde, interessante baan op niveau bij een bedrijf waar je het naar je zin hebt, ook een keuze. Is het een goede keuze? Nee, dus dan is er simpelweg niets te kiezen :P

Laat ze maar komen met alternatieven hoe we ons verplaatsen. Of verplaats de werkgevers maar. Het is al druk zat daar in de randstad ;)
  donderdag 15 maart 2012 @ 14:11:29 #109
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_109129420
Vind filerijden niet zo'n probleem eigenlijk iedere dag, radiootje aan (3FM 's ochtends Giel - 's middags Coen en Sander)en aansluiten maar. Soort van 3 kwartier relaxen voor en 3 kwartier na het werk. Jammer dat het nu zoveel moet kosten.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')