Ik ga even op mijn handjes zitten en eten. LS is in de buurt.quote:
Lederhosen zijn de bom! Joanna begrijpt dat nog niet!quote:
Velen pakjes van haar gezien, wanneer komt ze met een lederhosen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lederhosen zijn de bom! Joanna begrijpt dat nog niet!
Hahaha, laat em nou in die waan. Maar zodra ie een stukje kaas teveel pakt, is ie van mij!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Tsssk, laat je Bommie hier nou de regels maken?
Eten zonder handenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga even op mijn handjes zitten en eten. LS is in de buurt.
Zelfoverschatting.. zo lief en zo leuk om te spelen met je eten!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hahaha, laat em nou in die waan. Maar zodra ie een stukje kaas teveel pakt, is ie van mij!![]()
![]()
![]()
![]()
Ze moet een dirndl aan!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:19 schreef Lemar het volgende:
[..]
Velen pakjes van haar gezien, wanneer komt ze met een lederhosen?
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:33 schreef Deisyy het volgende:
Nu het bier nog en jullie zijn vanavond weer zoet
Er wordt verteld of Monique het geheim van Laura heeft geraden.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik probeer duidelijk te krijgen waarom er een SL is maar wordt van het lezen van de COS niet wijzer.
Omdat ze nu gaan vertellen of het goed is of niet waar Mo voor gedrukt heeft.. ze willen het alleen houden voor op tvquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik probeer duidelijk te krijgen waarom er een SL is maar wordt van het lezen van de COS niet wijzer.
Aaah, bedankt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:39 schreef Stranger het volgende:
[..]
Er wordt verteld of Monique het geheim van Laura heeft geraden.
Ach zo, pfff alsof we het nu niet te weten komenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:40 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Omdat ze nu gaan vertellen of het goed is of niet waar Mo voor gedrukt heeft.. ze willen het alleen houden voor op tv
Hey dit is de SC voor COS ga je maar een deurtje verderquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:39 schreef Stranger het volgende:
[..]
Er wordt verteld of Monique het geheim van Laura heeft geraden.
Zit net in mn badjas.. sorryquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:41 schreef versabommie het volgende:
Hey leuk de slowchat is druk! Als nu even alle vrouwen iets luchtigs aantrekken?
Ik kan al moeilijk iets luchtigers aan, dus goed dat je het tot de vrouwtjes beperktquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:41 schreef versabommie het volgende:
Hey leuk de slowchat is druk! Als nu even alle vrouwen iets luchtigs aantrekken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |