quote:
Oke ik doe ze weer wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
kan... moet je zelf wetenquote:
er is vast wel iemand die er een foto van wil makenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik wil ook tetten in mn nieuwe UI
dat is juist de clue, je moet ze niet verbergen , maar showenquote:
van d'r tetten?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:26 schreef tripack het volgende:
[..]
er is vast wel iemand die er een foto van wil maken
Op de meeste camera's zitten timers. Dus kan ze dat makkelijk zelfquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:26 schreef tripack het volgende:
[..]
er is vast wel iemand die er een foto van wil maken
jah of de jouwequote:
maar mikken is dan zo lastigquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op de meeste camera's zitten timers. Dus kan ze dat makkelijk zelf
Dan moet je bij EZ zijn!quote:
Statief doet vaak wonderen hoorquote:
staan er tetten op het internetquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik jat gewoon tetten van internet
Ja, vond dat een leukere reactiequote:
Had ik al verwacht, maar vond het niet kunnen om een dubbelpost als reactie op 1 post te makenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik had je lekker al gekwoot
nja er staan overal tetten en de mijne hoeven er niet bijquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Had ik al verwacht, maar vond het niet kunnen om een dubbelpost als reactie op 1 post te maken
Goed puntquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nja er staan overal tetten en de mijne hoeven er niet bij
CCquote:
quote:
aaawh sterkte mopquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
CC
Straks naar mijn schoonouders.
dat is toch niet erg?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
CC
Straks naar mijn schoonouders.
Dankje.quote:
Normaal vind ik het niet zo erg, maar ik ben zo ontzettend moe.. Ik werk normaal nooit 4 dagen achter elkaar, en nu wel dus. Dus bleh.quote:
ik ga er echt niet in lopen, dan nog liever een reetveterquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ze denken dat het een groot succes gaat worden.
aawh das wel lekkerquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik vind die blauwe wel leuk
maar mijn aflossing is er
Inderdaad, op naar mijn schoonouders!quote:
succesquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad, op naar mijn schoonouders!
Maar hoe hij het ook zegt:quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:41 schreef tdrone het volgende:
[..]
wat een figuur
jah het stond in het woordenboek
zo'n 1,5 graad onder lichaamstemperatuurquote:
lekkooor ik moet douchen maar heb moeite met mn foon neerleggenquote:
je bent gewoon een brutale vlegelquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:34 schreef kanovinnie het volgende:
Tering, mijn moeder slurpt als een boer terwijl ze noodle's eet en nu is ze boos omdat ik er wat van zei
Je moederquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je bent gewoon een brutale vlegel
Sorry mama van Tdrone.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:39 schreef tdrone het volgende:
[..]
nu is mijn moeder ook boos op je omdat je wat van haar zei
Altijd nicequote:Op donderdag 3 maart 2011 18:05 schreef pl4kkie het volgende:
Zoow. weer terug uit de stad vandaag. Een aantal leuke kleertjes gescored
Jaah die zou jij wel willen zien héquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Altijd nicenu de pics nog
Altijdquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:06 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Jaah die zou jij wel willen zien hé
Groot gelijk, nu is het wachten op de naaktpics van je voor je ontgroeningquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:07 schreef pl4kkie het volgende:
Eerst ff muziek aanzetten. Zonder kunnen we niet Fok!en
Owjaa..? Daar wilk eerst bewijs van hebben danquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heb ik ook moeten doen hoor
Neuhquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:10 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Owjaa..? Daar wilk eerst bewijs van hebben dan
Tss dan krijg je ook geen pics van mijquote:
jij hebt nog niks te eisenquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:10 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Owjaa..? Daar wilk eerst bewijs van hebben dan
Nee okee daar heb je wel gelijk inquote:
Hoiiquote:
Goed denk ik..quote:
Dankjewelquote:
aawh dat doe je snelquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:01 schreef pl4kkie het volgende:
Ja ben net klaarAlleen zo nog ff afwassen
aawh kijk dat scheeltquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:03 schreef pl4kkie het volgende:
Zo warm en veel was het niet. Dus kon het zo naar binnen schuiven
Jawh, we hadden bij de v&d alvast een voorproefje genomenquote:
aawh lekker hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:13 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Jawh, we hadden bij de v&d alvast een voorproefje genomen
Spannend!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:20 schreef tdrone het volgende:
carnavalspakje bij elkaar gezocht, dat nog even aandoen en feestuh!
ik poep hier in rood geel en groenquote:
ja baasquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:22 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik poep hier in rood geel en groen![]()
ik vond je oude UI leuker(maar dat zal wel aan mij liggen
)
ik was er ook niet zeker overquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
als jij deze leuker vind moet je die gewoon houden en eennaar mij doen
je moet er eentje vinden met een chocolade meisje (zoals van axe)quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik was er ook niet zeker over
haha misschien wel jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:27 schreef tdrone het volgende:
[..]
je moet er eentje vinden met een chocolade meisje (zoals van axe)
als ze van jou zijn vind ik hem prima, anders vond ik die blauwe leukerquote:
4 dagen optochten lopen. morgen nog werken dus vanavond maar niet naar valkenburgquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:32 schreef tdrone het volgende:
ga jij nog iets speciaals doen met carnaval gianni?
hmm dan hou ik die blauwe welquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ze van jou zijn vind ik hem prima, anders vond ik die blauwe leuker
[..]
4 dagen optochten lopen. morgen nog werken dus vanavond maar niet naar valkenburg
Okquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ze van jou zijn vind ik hem prima, anders vond ik die blauwe leuker
[..]
4 dagen optochten lopen. morgen nog werken dus vanavond maar niet naar valkenburg
Is van Lindgren.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:39 schreef tdrone het volgende:
[..]
geen zeroku smileys gaan gebruiken he
sorry liefjequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:39 schreef tdrone het volgende:
[..]
geen zeroku smileys gaan gebruiken he
tdrone gaat jonge dronken sletjes versieren..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
Jezus hoe kom je eropOmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:54 schreef pl4kkie het volgende:
Ben ik nou zo stom of... Ik kan het niet meer vinden hoe ik me profiel kan aanpassen
Ohh het staat helemaal rechtsbovenaan, duhh lekker bezig pl4kkiequote:
No problemquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:57 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ohh het staat helemaal rechtsbovenaan, duhh lekker bezig pl4kkie![]()
Thanks CC
Ja ransbakken die mannenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:02 schreef gianni61 het volgende:
een vrouw in haren bloten is een monument, maar een man in zenne peule is en bleft nen bloten vent
ik ben weer beter dus ik kan je morgen kidnappenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:20 schreef gianni61 het volgende:
heb ik trouwens nog iets gemist vandaag?
jij bent geen appel, jij bent chocolaquote:
weet ik, maar ik wilde even zwaaien naar jequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij bent geen appel, jij bent chocola
heb je zelf ook zo'n ketting?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
geenidee, was toe aan iets nieuws en vond m wel tof
met grote ogen..quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jouw UI heeft een lekker groen appeltje
Ja.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jouw UI heeft een lekker groen appeltje
Er is een topic in General Chat waar je een UI kan laten maken met plaatjes die je zelf uitkiestquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:07 schreef gianni61 het volgende:
ik wil ook een originele UI, maar ben te lui om er 1 te maken
Lekker zoet.quote:
Nah, je kan altijd nog een plaatje doen van een ui. Lekker origineel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:07 schreef gianni61 het volgende:
ik wil ook een originele UI, maar ben te lui om er 1 te maken
Zoet? granny smith appels zijn een beetje zurig?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Lekker zoet.
[..]
Nah, je kan altijd nog een plaatje doen van een ui. Lekker origineel.
Ahgos!quote:
Ik heb altijd zoete groene appels.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zoet? granny smith appels zijn een beetje zurig?
bedankt dat je me even hielp herinnerenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:16 schreef kanovinnie het volgende:
Ah pfff, na een 9 urige werkdag, rijles, kapper en oud collega's pesten eindelijk thuis. Zodrekt maar oh oh tirol kijken
quote:
Huh?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:44 schreef kanovinnie het volgende:
Maargoed, er zijn meerdere wc's, dus het is goed!
Alsuds matsoe matsoequote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is wel tof, ik zou tatjana ook niet mogen
Jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die matsoe matsoe is echt een held
wie zei dat?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:49 schreef kanovinnie het volgende:
Zit niet aan mijn kont, achter ons een camera
Precies, Roos die tijgertje wat aandoetquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:21 schreef pl4kkie het volgende:
Oh oh tirol. Kan nu al niet meer wachten tot volgende week
Die wordt egt wel een x geneukt door sniper. al is het niet in de show dan is het er buiten wel een x xDquote:
Dat zal best, ik vind het echt een verschrikkelijk wijfquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:21 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Die wordt egt wel een x geneukt door sniper. al is het niet in de show dan is het er buiten wel een x xD
Ja het begon al met dat ze uit een eckte ghetto kwam. Hoezo hoogmoed..quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat zal best, ik vind het echt een verschrikkelijk wijf
ja en dan die toon ik ben niet dlonkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:23 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja het begon al met dat ze uit een eckte ghetto kwam. Hoezo hoogmoed..
ja echt wat een noob is datquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:24 schreef pl4kkie het volgende:
Whaha toen ze die hot tup ingingen ze pleurde bijna van dat opstapje af
Ja het is best wel afgezaagdquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:27 schreef pl4kkie het volgende:
Ik denk dat ze ook flinke ruzie krijgen met die skileraar en dan vernamelijk jokertje
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja het is best wel afgezaagd
Naast noorwegenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
"waar ligt Oostenrijk"
Jokertje: ja boven Nederland toch?
Nee maar dat zeiden ze toch. Boven nederland, naast noorwegen etc.quote:
oow ik verstond alleen boven Nederlandquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:33 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nee maar dat zeiden ze toch. Boven nederland, naast noorwegen etc.
Precies!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:35 schreef Omdatappel het volgende:
Volgens mij hebben zij echt het IQ van een visstick.
Zelfs dat hebben ze nog geeneensquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:35 schreef Omdatappel het volgende:
Volgens mij hebben zij echt het IQ van een visstick.
Goed ideequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:38 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ga m'n tijd er maar niet aan verspillen.
Ieder zijn eigen meug. Of hoe zeggen ze datquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:38 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ga m'n tijd er maar niet aan verspillen.
Kan gebeurenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:41 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen meug. Of hoe zeggen ze dat
Ohja?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je hebt wel vaak goede ideeën he
Tis wat.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:41 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen meug. Of hoe zeggen ze dat
Ik ben vaag. dit dat.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:44 schreef pl4kkie het volgende:
CC wat zet jij nou net voor vage reactie op me fobo?
ohhquote:
Vaag is het nieuwe liefquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:44 schreef pl4kkie het volgende:
CC wat zet jij nou net voor vage reactie op me fobo?
Jawel. Ik zeg ook niet dat ze niet lief inquote:
goedzo anders kom ik je klappen dit,datquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:49 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Jawel. Ik zeg ook niet dat ze niet lief in
Come and get mequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
goedzo anders kom ik je klappen dit,dat
jij snapt hetquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:52 schreef Omdatappel het volgende:
Jongens die zich vrijwillig laten klappen, zonder seks.
Hostel? Kost je misschien 20/30 euro pppn, maar dan heb je iig wel iets. En ander couchsurfen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 06:55 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
GOedemorgen
Ik zit nog steeds met het grote probleem. We mogen niet thuis slapen. Op en neer reizen die dagen is ook niet te doen.
Wie heeft een oplossing voor vanavond tot maandag morgen? Er zijn te veel beesten zeker dus in een tent slapen gaat niet lukken![]()
Tips ?
We hebben een hotel-pension voor 45euro per nacht per kamer gevonden. Maar 3 nachten is al gelijk 135? Euro en dan nog carnavalskleren & drank en voedsel..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hostel? Kost je misschien 20/30 euro pppn, maar dan heb je iig wel iets. En ander couchsurfen?
Ik vergeet je steeds te pmen, maar ik heb niet zo veel tijd als ik er steeda aan denk
bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedanktquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:46 schreef gianni61 het volgende:
gezondheid gezondheid gezondheid gezondheid gezondheid gezondheid gezondheid gezondheid
nee ik durf echt niet mijn tetten erin te zettenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:49 schreef tripack het volgende:
[..]
bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt
CC![]()
mooie tetten in je UI
niet de jouwe zeker?
mooie tetten hoor, van wie ze ook mogen zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee ik durf echt niet mijn tetten erin te zetten
bedankt en ja goed, lig nog in bedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:53 schreef tripack het volgende:
[..]
mooie tetten hoor, van wie ze ook mogen zijn![]()
lekker geslapen?
ja ben nog ziek, haii schatquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:55 schreef gianni61 het volgende:
en daar blijf je zeker ook nog een paar uur he?
mogguh CC
ahgossie liefje,quote:
beterschapquote:
quote:
ow jawel hoor, s'middags gaat het altijd iets beterquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ahgossie liefje,
dus je komt me niet ontvoeren zometeen?
Mooi! Nog lekker warm in bed bij jou of niet?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow jawel hoor, s'middags gaat het altijd iets beter
ja bij mij in bed is het nog warmquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi! Nog lekker warm in bed bij jou of niet?
Op de fiets was het weer erg koud
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja bij mij in bed is het nog warmdeken over me heen, kat erbij
ja dat scheelt een hoopquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed bezig! Hier op kantoor is het nog wat frisjes... maar bakkie erbij doet wonderen
tja, wie is dat nou niet als jij dat tegen diegene zegt...quote:
tja ieder zn smaak hequote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja, wie is dat nou niet als jij dat tegen diegene zegt...
doe vandaag maar aardbeienquote:
quote:
of aardbei met slagroom dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is nou echt geen combi... vind ik tenminste
Ja, dat is stukken beterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |