quote:
Oke ik doe ze weer wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
kan... moet je zelf wetenquote:
er is vast wel iemand die er een foto van wil makenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik wil ook tetten in mn nieuwe UI
dat is juist de clue, je moet ze niet verbergen , maar showenquote:
van d'r tetten?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:26 schreef tripack het volgende:
[..]
er is vast wel iemand die er een foto van wil maken
Op de meeste camera's zitten timers. Dus kan ze dat makkelijk zelfquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:26 schreef tripack het volgende:
[..]
er is vast wel iemand die er een foto van wil maken
jah of de jouwequote:
maar mikken is dan zo lastigquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op de meeste camera's zitten timers. Dus kan ze dat makkelijk zelf
Dan moet je bij EZ zijn!quote:
Statief doet vaak wonderen hoorquote:
staan er tetten op het internetquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik jat gewoon tetten van internet
Ja, vond dat een leukere reactiequote:
Had ik al verwacht, maar vond het niet kunnen om een dubbelpost als reactie op 1 post te makenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik had je lekker al gekwoot
nja er staan overal tetten en de mijne hoeven er niet bijquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Had ik al verwacht, maar vond het niet kunnen om een dubbelpost als reactie op 1 post te maken
Goed puntquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nja er staan overal tetten en de mijne hoeven er niet bij
CCquote:
quote:
aaawh sterkte mopquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
CC
Straks naar mijn schoonouders.
dat is toch niet erg?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
CC
Straks naar mijn schoonouders.
Dankje.quote:
Normaal vind ik het niet zo erg, maar ik ben zo ontzettend moe.. Ik werk normaal nooit 4 dagen achter elkaar, en nu wel dus. Dus bleh.quote:
ik ga er echt niet in lopen, dan nog liever een reetveterquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ze denken dat het een groot succes gaat worden.
aawh das wel lekkerquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik vind die blauwe wel leuk
maar mijn aflossing is er
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |