Doe eens niet, nu krijg ik zin in vanilleijs met chocosaus en banaan...quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:55 schreef vencodark het volgende:
Over fruit gesproken, banaan met chocosaus.
Ja, die tripjes naar de Londen waren dan ook best lastigquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's kut als je een keer naar het buitenland wilt
Is that everything you've got?quote:I just did
Ba na na Spiltquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Doe eens niet, nu krijg ik zin in vanilleijs met chocosaus en banaan...
Niet mijn schuld dat jij zin krijgt in vanilleijs, daar had ik het niet over.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Doe eens niet, nu krijg ik zin in vanilleijs met chocosaus en banaan...
Dat klinkt niet als een slecht iets.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dan krijg je geen fanmail van headhunters en ander irritant tuig
Dat heeft dan ook ontzettend veel moed gekostquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat ging naar Antwerpen anders prima.
Jawel ik ga de rivieren over om in het zuiden carnaval te vierenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dat heeft niets met carnaval te maken.
Jij gaf een voorzet, dus jou schuldquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet mijn schuld dat jij zin krijgt in vanilleijs, daar had ik het niet over.
Ik vermoed dat ik de meeste fruitsoorten wel eens in een warm gerecht heb gegeten, dus...quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:54 schreef stbabylon het volgende:
Alles op 1 hoop gooien is bekrompen
Het ene fruit is het andere niet. Ook niet warm.
Ja. Zeker als IT'er.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:56 schreef stbabylon het volgende:
Is het heel vreemd dat ik geen linkedin account heb
Ik deed niet zo heel hard m'n best hequote:Op donderdag 3 maart 2011 15:56 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, die tripjes naar de Londen waren dan ook best lastig
[..]
Is that everything you've got?
Zonder w. gaat dat niet op.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Jij gaf een voorzet, dus jou schuld
Gelukkigquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik deed niet zo heel hard m'n best he
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:57 schreef STING het volgende:
[..]
Dat heeft dan ook ontzettend veel moed gekost
Ja, je dacht toch niet dat het filantropische instellingen waren?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:58 schreef Samzz het volgende:
Ik zit eraan te denken m'n facebook account weer te verwijderen omdat ik las dat Facebook privé gegevens doorspeelt
Echt!quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:58 schreef Samzz het volgende:
Ik zit eraan te denken m'n facebook account weer te verwijderen omdat ik las dat Facebook privé gegevens doorspeelt
Nee. Maar ik vind het nogal wat dat ze zonder dat ik er toestemming voor geef m'n adresgegevens aan jan en alleman doorsturen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, je dacht toch niet dat het filantropische instellingen waren?
Je mist niets magisch, het kan wel handig zijn als je van baan wil switchen. En wat discussiegroepen zijn wel interessant maar verder is het net als elk andere sociaal netwerk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar, is het alleen vreemd, of mis ik nu ook iets magisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |