Allergisch voor banaan sinds een paar jaar.quote:
Nee, ik houd niet van warm fruit, dus ik eet het sowieso nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Huh? Klinkt??? Heb je nog nooit gebakken banaan gehad?
Utregquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit vanavond ergens in de Drie Haringenstraat in Utrecht, geen idee welk restaurant
Aah dat is wel jammer zeg.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Allergisch voor banaan sinds een paar jaar.
Doe ik niet aanquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Carnaval: 5 dagen zuipen en vet eten
Jouw eetgewoontes zijn af en toe best schattig te noemenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik houd niet van warm fruit, dus ik eet het sowieso niet
In Amsterdam? (daar vieren ze het toch niet zo uitgebreid?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
daar heb ik geen carnaval voor nodig.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:
Ohja, dat is waar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij woont niet in Amsterdam.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
In Amsterdam? (daar vieren ze het toch niet zo uitgebreid?)
jij drinkt nauwelijksquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
daar heb ik geen carnaval voor nodig.
Ben om 18:15 in Zwolle, en wil dan zsm naar de sauna. Kan ik wel bij de Veluwse Bron eten, maar dan wordt het en laat en gaat het ten koste van kostbare saunatijd. Dus daarom maar wat happen op het station van Groningen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit vanavond ergens in de Drie Haringenstraat in Utrecht, geen idee welk restaurant
Klein beetjequote:Op donderdag 3 maart 2011 15:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook hooikoorts zeker en allergisch voor noten, en voor aardbeien, appels etc?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Allergisch voor banaan sinds een paar jaar.
De (smaak) beleving is heel andersquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel een feestje met thema Karnaval (met een K ja) bij een Poolse thuis morgenquote:
I don't care. Ik lust geen warm fruit.quote:
I knowquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
STING wel. En daar had ie het tegen.
Hahahaquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb wel een feestje met thema Karnaval (met een K ja) bij een Poolse thuis morgen.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
I don't care. Ik lust geen warm fruit.
[..]
I knowOf was het Den Haag...
Amsterdammers kunnen best een riviertje over hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee bedoelde het ook als in dat ik de komende dagen heel ongezond ga doen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dus je projecteert de komende dagen van vet en zuipen op STING?
Waarom Den Haag?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
I don't care. Ik lust geen warm fruit.
[..]
I knowOf was het Den Haag...
Snapte hem ook al nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee bedoelde het ook als in dat ik de komende dagen heel ongezond ga doen.
1? Wat dacht je van allemaal op 1 na?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
Amsterdammers kunnen best een riviertje over hoor
Maar dat heeft niets met carnaval te maken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ah je vulde zijn post aan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee bedoelde het ook als in dat ik de komende dagen heel ongezond ga doen.
Nee joh! Buiten A'dam gaan ze dood! Tenzij verpakt in speciale atmosferische pakkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die ons snaptquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee joh! Buiten A'dam gaan ze dood! Tenzij verpakt in speciale atmosferische pakken
Da's kut als je een keer naar het buitenland wiltquote:
I just didquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:55 schreef vencodark het volgende:
Over fruit gesproken, banaan met chocosaus.
Eeuh ja?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:56 schreef stbabylon het volgende:
Is het heel vreemd dat ik geen linkedin account heb
Dat ging naar Antwerpen anders prima.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's kut als je een keer naar het buitenland wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |