Ik denk eerder dialectquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien in spreektaal of zo... Ik ken het niet
Maar dan verbrand je geen calorieën.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:39 schreef rival het volgende:
Springt iemand eens in een goed vuurtje, en vertel me dan of spieren wel of niet verbranden
Doe eens voor?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:39 schreef rival het volgende:
Springt iemand eens in een goed vuurtje, en vertel me dan of spieren wel of niet verbranden
Het wordt hier gebruikt in context van spieren als brandstof.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:35 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, spieren worden uitgerekt waardoor een miniscule scheurtjes in het spierweefsel ontstaan. die genezen weer maar met als gevolg dat er meer spierweefsel is.
Klopt, dat doe je namelijk nooitquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dan verbrand je geen calorieën.
Je lichaam breekt spiercellen af bij sporten, dit noemen ze verbranden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:35 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, spieren worden uitgerekt waardoor een miniscule scheurtjes in het spierweefsel ontstaan. die genezen weer maar met als gevolg dat er meer spierweefsel is.
Je gaat er wel van zweten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dan verbrand je geen calorieën.
Wat ben je nou voor een Zeeuws meisjequote:Op donderdag 3 maart 2011 15:42 schreef vencodark het volgende:
Sporten: ik heb er geen kaas van gegeten.
Want Zeeuwen sporten allemaal?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:42 schreef STING het volgende:
[..]
Wat ben je nou voor een Zeeuws meisje
Sporten is toch voor plebs?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:42 schreef vencodark het volgende:
Ik weet alleen dat je voor de meest effectieve vetverbranding anaerobe sporten moet doen. That's itquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:42 schreef vencodark het volgende:
Sporten deed ik toen ik nog jong wasquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:42 schreef vencodark het volgende:
Ik heb nog 3 zwemkaartjes over van een jaarabonnement die bijna een jaar terug is afgesloten. Dat betekent dat ik slechts 7 keer heb gezwommen in een jaar.quote:
en dat zwemmen wat je toen hebt gedaan kunnen we waarschijnlijk niet eens sporten noemenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 zwemkaartjes over van een jaarabonnement die bijna een jaar terug is afgesloten. Dat betekent dat ik slechts 7 keer heb gezwommen in een jaar.
Komt spierpijn niet door opgehoopt melkzuur o.a?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dan heb je dus spierpijn. Door die scheurtjes.
Want de Kaasmarkt van Alkmaar is tegenwoordig in Zeeland?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:44 schreef STING het volgende:
[..]
Neehee, die eten alles wat met kaas te maken heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |