Doe eens niet, nu krijg ik zin in vanilleijs met chocosaus en banaan...quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:55 schreef vencodark het volgende:
Over fruit gesproken, banaan met chocosaus.
Ja, die tripjes naar de Londen waren dan ook best lastigquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's kut als je een keer naar het buitenland wilt
Is that everything you've got?quote:I just did
Ba na na Spiltquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Doe eens niet, nu krijg ik zin in vanilleijs met chocosaus en banaan...
Niet mijn schuld dat jij zin krijgt in vanilleijs, daar had ik het niet over.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Doe eens niet, nu krijg ik zin in vanilleijs met chocosaus en banaan...
Dat klinkt niet als een slecht iets.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dan krijg je geen fanmail van headhunters en ander irritant tuig
Dat heeft dan ook ontzettend veel moed gekostquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat ging naar Antwerpen anders prima.
Jawel ik ga de rivieren over om in het zuiden carnaval te vierenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dat heeft niets met carnaval te maken.
Jij gaf een voorzet, dus jou schuldquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet mijn schuld dat jij zin krijgt in vanilleijs, daar had ik het niet over.
Ik vermoed dat ik de meeste fruitsoorten wel eens in een warm gerecht heb gegeten, dus...quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:54 schreef stbabylon het volgende:
Alles op 1 hoop gooien is bekrompen
Het ene fruit is het andere niet. Ook niet warm.
Ja. Zeker als IT'er.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:56 schreef stbabylon het volgende:
Is het heel vreemd dat ik geen linkedin account heb
Ik deed niet zo heel hard m'n best hequote:Op donderdag 3 maart 2011 15:56 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, die tripjes naar de Londen waren dan ook best lastig
[..]
Is that everything you've got?
Zonder w. gaat dat niet op.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Jij gaf een voorzet, dus jou schuld
Gelukkigquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik deed niet zo heel hard m'n best he
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:57 schreef STING het volgende:
[..]
Dat heeft dan ook ontzettend veel moed gekost
Ja, je dacht toch niet dat het filantropische instellingen waren?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:58 schreef Samzz het volgende:
Ik zit eraan te denken m'n facebook account weer te verwijderen omdat ik las dat Facebook privé gegevens doorspeelt
Echt!quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:58 schreef Samzz het volgende:
Ik zit eraan te denken m'n facebook account weer te verwijderen omdat ik las dat Facebook privé gegevens doorspeelt
Nee. Maar ik vind het nogal wat dat ze zonder dat ik er toestemming voor geef m'n adresgegevens aan jan en alleman doorsturen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, je dacht toch niet dat het filantropische instellingen waren?
Je mist niets magisch, het kan wel handig zijn als je van baan wil switchen. En wat discussiegroepen zijn wel interessant maar verder is het net als elk andere sociaal netwerk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar, is het alleen vreemd, of mis ik nu ook iets magisch?
Omdat ik snel mensen kan vinden op die manier die iets voor mij kunnen betekenen en andersom ook.quote:
Instellingen anders zettenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:58 schreef Samzz het volgende:
heb je wel gedaan, akkoord gegaan met voorwaardenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar ik vind het nogal wat dat ze zonder dat ik er toestemming voor geef m'n adresgegevens aan jan en alleman doorsturen.
Mijn adresgegevens staan niet op internet hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:00 schreef stbabylon het volgende:
Vind het altijd zo prachtig hoe mensen heel alu-hoedje reageren over prive gegevens die bedrijven doorspelen, terwijl ze aan de andere kant een enorm spoor achter laten, semi-bewust op hun gang over het internet
Ach, dat werd vanmorgen weer eens uitgebreid bevestigd in het nieuws. Maar goed, dat was al langer bekend.quote:
Was wat sarcastische opmerkingquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, dat werd vanmorgen weer eens uitgebreid bevestigd in het nieuws. Maar goed, dat was al langer bekend.
Door hun site te gebruiken ga je accoord met de voorwaarden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:00 schreef Samzz het volgende:
Nee. Maar ik vind het nogal wat dat ze zonder dat ik er toestemming voor geef m'n adresgegevens aan jan en alleman doorsturen.
Staat dat in de voorwaarden?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
heb je wel gedaan, akkoord gegaan met voorwaarden{
Ik heb de voorwaarden helemaal niet gelezenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Door hun site te gebruiken ga je accoord met de voorwaarden.
In mijn instellingen staat alles afgeschermd, behalve voor vrienden.quote:
Zoals denk ik 99,9% van de overige gebruikersquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb de voorwaarden helemaal niet gelezen
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij kunt niet eens een banaan in je pruim peren! Stomme allergie
Dus zolang ik niet van baan switch, hoef ik geen linkedin te hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:00 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je mist niets magisch, het kan wel handig zijn als je van baan wil switchen. En wat discussiegroepen zijn wel interessant maar verder is het net als elk andere sociaal netwerk.
Niet?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn adresgegevens staan niet op internet hoor
en vergeet vooral de (gratis) apps op je smartfoon nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:07 schreef Techno het volgende:
Google, waar iedereen zo wild van is, neemt het er trouwens ook niet zo nauw mee.
Eigenlijk maakt het me ook niet uitquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:03 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zoals denk ik 99,9% van de overige gebruikers
Ey, ik heb een antieke Nokia jeweetz.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:08 schreef rival het volgende:
en vergeet vooral de (gratis) apps op je smartfoon niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |