Ja joh tuurlijk, hier zitten gewoon een paar mensen die elkaar gek maken en heel hard blijven roepen dat Servio er persee uit moet. Dat gaat toch niet gebeuren.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:29 schreef Darklight het volgende:
Waarom moet Servio weg? Dan heb je saaie Alex die niet drinkt, en nietszeggende Maik
Verheug me al op de streams
Laura vertelde gisteren toch dat ze alleen Malibu en Passoa dronk? Misschien dat de redactie bij het volgende feestje er een paar mixjes voor haar in kan doen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:37 schreef BONG4002 het volgende:
Wist niet dat Alex niet dronk?
Laura iig niet maar Alex dus kennelijk ook alc.vrij
Okej, dat had ik gemistquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Laura vertelde gisteren toch dat ze allen Malibu en Passoa dronk? Misschien dat de redactie bij het volgende feestje er een paar mixjes voor haar in kan doen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OP: Servio.
Hmm, net wat er al was opgemerkt, hij wil niet naakt want dat kan wellicht schadelijk zijn voor zijn eventuele loopbaan, ik zie hem nog niet noekie doen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:41 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoop dat Maik er uit gaat , al was het maar om te kunnen zien bij wie ons Mootje zich dan in zou slijmenZo'n kindvrouwtje is niks zonder mannetje waar ze tegenaan kan leunen, Servio heeft Sofia, Philip heeft Aafke, Laura heeft Guido dus dan maar Alex voor Mootje?
Zou de perfecte match zijn, de 2 kapotte grammafoonplaten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:41 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoop dat Maik er uit gaat , al was het maar om te kunnen zien bij wie ons Mootje zich dan in zou slijmenZo'n kindvrouwtje is niks zonder mannetje waar ze tegenaan kan leunen, Servio heeft Sofia, Philip heeft Aafke, Laura heeft Guido dus dan maar Alex voor Mootje?
moet je wel smsen hequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:43 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
Nu meteen! Ik nomineer Bollokus! Wie doet mee?
voor de raar menneke award? Ik doe mee.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:43 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
Nu meteen! Ik nomineer Bollokus! Wie doet mee?
*Pssst! Je hebt het nummer niet vermeld*quote:
hahaha het leek wel of hij een super mega "lijntje" aan het maken wasquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:46 schreef mevrouwdebok het volgende:
nou die maik staat me daar wel een potje professioneel ui te snijden
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
voor de raar menneke award? Ik doe mee.
[..]
*Pssst! Je hebt het nummer niet vermeld*
`0033645212209 ja / neequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
voor de raar menneke award? Ik doe mee.
[..]
*Pssst! Je hebt het nummer niet vermeld*
Daarom wachten op de tussenuitslag in de live uitzending, als Alex dan ook 50%+ heeft weet je dat het heel onrealistisch zou zijn als ze alles nog weten om te gooien en kan je tactischer stemmenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:41 schreef delfse het volgende:
Ik wil wel stemmen op Maik en Gerard maar de progamma makers maken uit wie er in blijft sms is alleen om zakken te vullen ze hebben al lang beslist wie er in blijft.
Of ik nou 1,20 aan een zwerver geef of 1,20 aan de programmamakers... maakt me geen bal uit.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:41 schreef delfse het volgende:
Ik wil wel stemmen op Maik en Gerard maar de progamma makers maken uit wie er in blijft sms is alleen om zakken te vullen ze hebben al lang beslist wie er in blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |