quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:36 schreef meneertje1972 het volgende:
jaaa bijna gerard ga door: BAMBOE --> Bollywood
Lol, ach daar lijkt het nu al op idd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:32 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
dat mensen gaan drukken dat hij acteur is ofzo.
Ik zie werkelijk niet wat een missie met een geheim te maken heeft, Jo moest het liedje dat de clou van Sofia was fluiten, Sofia moest iedereen knuffelen, ik heb het idee dat de bewoners ook wel weten dat de missies nauwelijks wat hebben te maken met de geheimen. Sharon moest aan iedereen vragen wat hun ergste gebeurtenis was maar dat heeft toch ook niemand gelinkt? Het enige dat hij er mee bereikt is dat niemand nog weet wat ze aan hem hebben.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat ze op hem gaan drukken en hij de poen vangt
Jo, nachtmissie > slaapwandelen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:38 schreef kahaarin het volgende:
Ik zie werkelijk niet wat een missie met een geheim te maken heeft, Jo moest het liedje dat de clou van Sofia was fluiten, Sofia moest iedereen knuffelen, ik heb het idee dat de bewoners ook wel weten dat de missies nauwelijks wat hebben te maken met de geheimen. Sharon moest aan iedereen vragen wat hun ergste gebeurtenis was maar dat heeft toch ook niemand gelinkt? Het enige dat hij er mee bereikt is dat niemand nog weet wat ze aan hem hebben.
Gerard schold Servio uit voor Flikker en valse nicht en vervolgens stookte Servio Joanna op om op gerard te drukken. Dat hij een homo was.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ach daar lijkt het nu al op idd.
[..]
Ik zie werkelijk niet wat een missie met een geheim te maken heeft, Jo moest het liedje dat de clou van Sofia was fluiten, Sofia moest iedereen knuffelen, ik heb het idee dat de bewoners ook wel weten dat de missies nauwelijks wat hebben te maken met de geheimen. Sharon moest aan iedereen vragen wat hun ergste gebeurtenis was maar dat heeft toch ook niemand gelinkt? Het enige dat hij er mee bereikt is dat niemand nog weet wat ze aan hem hebben.
Dat heeft niemand gelinkt toch? Ze zitten maar te draaien rond die schilderijen en tastbare clou's.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:41 schreef Urb het volgende:
[..]
Jo, nachtmissie > slaapwandelen.
Sofia knuffelen > Internaat.
Sharon erge gebeurtenissen > Tsunami
etcetc
Als je ziet wat Servio er allemaal uit heeft gekraamd tegen deze of gene is het wel gelijkspel hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
Gerard schold Servio uit voor Flikker en valse nicht en vervolgens stookte Servio Joanna op om op gerard te drukken. Dat hij een homo was.
Hij snapte later niet dat het niet goed was
Ze linken de clues en vooral de missies niet goed. Als er een clue of missie is zie je iedereen een half uur lang vol adrenaline denken en daarna is het weg. Gerard is de enige die echt met het spel bezig is. De rest ligt in de zon enzo.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Gerard schold Servio uit voor Flikker en valse nicht en vervolgens stookte Servio Joanna op om op gerard te drukken. Dat hij een homo was.
Hij snapte later niet dat het niet goed was
Guido Bashen was gewoon echt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:46 schreef Reksie1981 het volgende:
Weten we trouwens al hoeveel Gerard heeft gewonnen met zijn Guido bashen? en monopoly spelletje?
Nee...quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:46 schreef Reksie1981 het volgende:
Weten we trouwens al hoeveel Gerard heeft gewonnen met zijn Guido bashen? en monopoly spelletje?
Hij kreeg ook de clue ( fake boobs ) als eerste te zien waardoor hij kans had om er evt als eerste op te drukken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:46 schreef Reksie1981 het volgende:
nee dat vraag ik me ook af. wat is daar de clue van?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:50 schreef meneertje1972 het volgende:
Wat ik raar vind is dat er van bijna alle geheimen er 4 tot 6 clues zijn, maar van 'ik ben een piercer' nog nul. Niet eerlijk toch?
Die zijn er nog niet, Aafke heeft het naar haar zin en gaat lekker los op sommige momenten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:51 schreef Stability het volgende:
[..]
nee dat vraag ik me ook af. wat is daar de clue van?
icquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die zijn er nog niet, Aafke heeft het naar haar zin en gaat lekker los op sommige momenten.Die moet nog ff blijven.
Ze kunnen de uitslag ook beinvloeden dmv de televisie beelden. iemand nauwelijks in de uitzending hebben. Iemand pas als laatste a.d beurt komen in de live.(Cynthia) Iemand geen vragen stellen in de live (Cynthia). De andere 2 wel veel aandacht geven (Laura) . Ook hoe ze dingen brengen, wat ze vragen enzv.. Kijk naar het nieuws op de Net 5 site. Het bericht over de ruzie van Gerard ligt alleen aan Gerard volgens hen en zo kan je door gaan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:58 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Nou tijdens de show zelf kijken veel meer mensen, sinds maandag stemmen er veel minder mensen. Dus dat verschil geloof ik nog wel. Ik geloof meer dat ze zelf die uitslag beinvloeden door bijvoorbeeld zelf heel vaak te stemmen of iets in die richting. Maar je kunt er geld mee winnen dus wordt de uitslag wel gecontroleerd.
Slaat toch nergens op, je moet het eerlijk verdelen, echt belachelijk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die zijn er nog niet, Aafke heeft het naar haar zin en gaat lekker los op sommige momenten.Die moet nog ff blijven.
De andere zijn er ook echt wel mee bezig. Karim, Philip, Servio, Sofia, Joanna, etc hebben allemaal al gedrukt en Philip zelfs geraden. Gerard roept wel maar doet niets en ziet overal wel wat in.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:44 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ze linken de clues en vooral de missies niet goed. Als er een clue of missie is zie je iedereen een half uur lang vol adrenaline denken en daarna is het weg. Gerard is de enige die echt met het spel bezig is. De rest ligt in de zon enzo.
De redactie moet een programma maken. Ik denk dat die clues nog wel komen. Bollywood hebben we ook nog niet gezien toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:53 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Slaat toch nergens op, je moet het eerlijk verdelen, echt belachelijk.
Ik hou van mijn geheimenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:53 schreef woodyinthemix het volgende:
http://www.ilikemysecrets(...)ction-elimination-3/
Waarom deze vertaling?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:54 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Ik hou van mijn geheimen
De kunst van het Social Media Monitoring
Testcase: Secret Story NL voorspelling afschaffing # 3
03 maart 2011. Leave a comment .
The Secret Story huis is klaar voor haar derde voorronde vanavond. Maik, Servio en Alexander zijn genomineerd en mijn voorspelling is dat Servio zal het huis verlaten. Ik baseer mijn voorspelling op social media monitoring als ik voor de laatste twee weken. Mijn eerste en tweede voorspelling , waar ter plaatse aan. Zal ik mijn 100 procent score of zal dit de eerste week mijn voorspelling is uitgeschakeld?
Deze week wil ik een beetje meer op het sentiment en de rol die dit speelt in het stemgedrag van het publiek richten. Daarom zal ik snij deze zeer korte en direct naar mijn voorspelling voor vanavond:
1.Servio (wordt geëlimineerd)
2.Maik
3.Alexander
Slechte sentiment
Daarom zal Servio laat de Secret Story NL huis? Het lijkt te zijn dat sentiment een grote rol speelt deze week. Volgens een poll op FOK.nl Alexander is de meest populaire van de drie mannen benoemd om de woning te verlaten. Servio is het minst populair. Hij is niet de persoon die stemming ontvangt de minste hoeveelheid, dit is Maik, maar de meeste mensen willen hem zien vertrekken.
De redenen waarom mensen willen zien Servio te verlaten zijn, omdat hij niet erg vriendelijk jegens de favoriet: Alexander. Mensen denken dat hij een roddel koningin, ruďnes van het spel, zet mensen tegen elkaar aan en dachten zichzelf onoverwinnelijk vanwege zijn standpunt onder de vrouwen. Op Twitter is er zelfs een hastag genaamd # exitservio. Als het publiek wil zien aan iemand laat het is Servio. Maar de stemming is over wie krijgt de meeste stemmen. Dus hoe zal Maik overtreffen Servio op die rekening?
Besparing Maik
Maik heeft de minste hoeveelheid volgers en fans en daarom zou deze eliminatie ronde los. Maar het zal niet zijn fan base die zal hem redden deze keer. Zijn relatie met Monique krijgt hem steun van haar fans. De buzz rond Maik en Servio lijkt te zijn, zelfs vandaag de dag, maar de meeste buzz Servio is negatief en Maik de buzz is over hem en Monique. Mensen willen niet op te splitsen deze Secret Story echtpaar en zal proberen om Maik te houden verlaten.
Naast dit alles een hoop fans van Alexander willen zien Servio het huis verlaat. Alexander heeft verzamelde een heleboel van de stemmen en ziet ook enige steun van de fans die al gestemd voor Alexander.
Waar komt dit neer op
Dus Maik zal krijgen stemmen van zijn eigen fanbase, de fans van Monique en van de mensen die willen zien Servio verlaten. Servio ontvangt alleen de stemmen van zijn eigen fanbase die kleiner is dan de gecombineerde andere drie. Alexander is te populair om in de gevarenzone. Daarvoor Servio zal hebben om het huis te verlaten en Maik zal uit deze vervelende positie. Ik zal de resultaten update later vandaag.
(Mijn resultaten zijn gebaseerd op de variabelen om 14:30 uur, 6 uur voor de live show)
`#gewoonomdathetkanquote:
Misschien moeten ze dat hangslot buiten open krijgen, dan zullen ze wellicht clou's vinden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:54 schreef Urb het volgende:
Er zijn vast wel clue's voor piercer maar niemand heeft ze nog ontdekt.
iemand in de clue's thread vergeleek de rode telefoon met een k*t piercing, en ik vind de poten van die keukenkrukken wel op tunnel piercings lijken maar wsstever gezocht.
In het Hongaars graag.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:54 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Ik hou van mijn geheimen
De kunst van het Social Media Monitoring
Testcase: Secret Story NL voorspelling afschaffing # 3
03 maart 2011. Leave a comment .
The Secret Story huis is klaar voor haar derde voorronde vanavond. Maik, Servio en Alexander zijn genomineerd en mijn voorspelling is dat Servio zal het huis verlaten. Ik baseer mijn voorspelling op social media monitoring als ik voor de laatste twee weken. Mijn eerste en tweede voorspelling , waar ter plaatse aan. Zal ik mijn 100 procent score of zal dit de eerste week mijn voorspelling is uitgeschakeld?
Deze week wil ik een beetje meer op het sentiment en de rol die dit speelt in het stemgedrag van het publiek richten. Daarom zal ik snij deze zeer korte en direct naar mijn voorspelling voor vanavond:
1.Servio (wordt geëlimineerd)
2.Maik
3.Alexander
Slechte sentiment
Daarom zal Servio laat de Secret Story NL huis? Het lijkt te zijn dat sentiment een grote rol speelt deze week. Volgens een poll op FOK.nl Alexander is de meest populaire van de drie mannen benoemd om de woning te verlaten. Servio is het minst populair. Hij is niet de persoon die stemming ontvangt de minste hoeveelheid, dit is Maik, maar de meeste mensen willen hem zien vertrekken.
De redenen waarom mensen willen zien Servio te verlaten zijn, omdat hij niet erg vriendelijk jegens de favoriet: Alexander. Mensen denken dat hij een roddel koningin, ruďnes van het spel, zet mensen tegen elkaar aan en dachten zichzelf onoverwinnelijk vanwege zijn standpunt onder de vrouwen. Op Twitter is er zelfs een hastag genaamd # exitservio. Als het publiek wil zien aan iemand laat het is Servio. Maar de stemming is over wie krijgt de meeste stemmen. Dus hoe zal Maik overtreffen Servio op die rekening?
Besparing Maik
Maik heeft de minste hoeveelheid volgers en fans en daarom zou deze eliminatie ronde los. Maar het zal niet zijn fan base die zal hem redden deze keer. Zijn relatie met Monique krijgt hem steun van haar fans. De buzz rond Maik en Servio lijkt te zijn, zelfs vandaag de dag, maar de meeste buzz Servio is negatief en Maik de buzz is over hem en Monique. Mensen willen niet op te splitsen deze Secret Story echtpaar en zal proberen om Maik te houden verlaten.
Naast dit alles een hoop fans van Alexander willen zien Servio het huis verlaat. Alexander heeft verzamelde een heleboel van de stemmen en ziet ook enige steun van de fans die al gestemd voor Alexander.
Waar komt dit neer op
Dus Maik zal krijgen stemmen van zijn eigen fanbase, de fans van Monique en van de mensen die willen zien Servio verlaten. Servio ontvangt alleen de stemmen van zijn eigen fanbase die kleiner is dan de gecombineerde andere drie. Alexander is te populair om in de gevarenzone. Daarvoor Servio zal hebben om het huis te verlaten en Maik zal uit deze vervelende positie. Ik zal de resultaten update later vandaag.
(Mijn resultaten zijn gebaseerd op de variabelen om 14:30 uur, 6 uur voor de live show)
Gerard had een missie en vroeg mensen dingen te zingen toen gaf Guido aan niet doen want dat leverd Gerard wat op waarop Gerard overdreve hard uit zijn plaat ging maar dat was volgens Gerard een aktie om de boel af te leiden van zijn missie. Uiteindelijk kreeg hij er de boobs voor en misschien ook wel geld maar dat weten we niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:46 schreef Reksie1981 het volgende:
szeretem a titkokatquote:
nou begrijp ik hetquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:58 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
szeretem a titkokat
The Art of Social Media Monitoring
Tesztelendeset: Secret Story Eng elrejelzés eltörlése # 3
Március 3, 2011. Leave a comment.
The Secret Story ház készülj fel rá a harmadik selejtezkörének ma este. Maik, Servio és Alexander-t jelölték, és a jóslat, hogy Servio elhagyja a házat. Én alap saját elrejelzése szociális média monitoring ahogy én is tettem az elmúlt két hétben. Az els és a második elrejelzés, ahol helyszínen. Én minden tlem 100 százalékos pontszám, vagy ez lesz az els héten a jóslat ki van kapcsolva?
Ezen a héten szeretnék egy kicsit több a hangulat, és a szerepet játszik ez a szavazási viselkedését a nyilvánosság számára. Ezért fogom vágni, hogy nagyon rövid, és egyenesen a saját elrejelzést ma este:
1.Servio (megsznt)
2.Maik
3.Alexander
Szegény hangulat
Ezért hagyja, hogy a Secret Story Servio NL haza? Úgy tnik, hogy ez az érzés nagy szerepet játszik ezen a héten. Szerint a közvéleménykutatás a FOK.nl Sándor a legnépszerbb a három férfi kinevezett otthonaik elhagyására. Servio a legkevésbé népszer. nem az a személy, aki megkapja a legkevesebb szavazatot, ez Maik, de a legtöbb ember szeretné látni hagyja.
Az okok, amiért az emberek szeretnék látni Servio hagynia, mert nem volt túl barátságos a kedvence, Alexander. Az emberek azt hiszik, hogy egy pletyka királyné, tönkreteszi a játékot, viszont az embereket egymás ellen, és gondoltam, maguk is legyzhetetlen, mert az álláspontja a nk körében. Twitter st nevezte a hastag # exitservio. Ha a közvélemény szeretné, hogy valaki mondjuk Servio. De a szavazás, hogy ki kapja a legtöbb szavazatot. Szóval hogyan fogják haladni Maik Servio a számla?
Maik mentése
Maik van a legkevesebb követi és a szurkolók, és ez menne ez a megszüntetése fordulóban. De ez nem lesz olyan rajongói bázis, hogy megmenti t ebben az idben. Az kapcsolata Monica lesz rá támogatásával rajongóinak. A zümmögés körül Maik Servio, és úgy tnik, hogy még ma is, de a legtöbb nyüzsgést Servio Maik negatív, és a zümmögés van róla, és Monica. Az emberek nem akarnak megosztani a Secret Story Maik pár, és próbáljuk meg balra.
Emellett, sok rajongó szeretné látni Alexander Servio hagyja el a házat. Alexander gyjtött sok szavazatot és lásd még némi támogatást a rajongók, akik szavaztak Alexander.
Mit jelent ez
Tehát Maik kap szavazati jogát a rajongótábor, a rajongók Monique és az emberek, akik látni akarják Servio elhagyni. Servio csak kapja a szavazatokat saját rajongói bázis, amely kisebb, mint a másik három együttvéve. Alexander túl népszer a veszélyzónából. Ezért Servio majd, hogy hagyja otthon és Maik néked e bosszantó helyzet. Frissíteni fogom az eredményeket a végén ma.
(Saját eredmények alapján a változók, 14:30 óra, 6 óra eltt az él show)
Listen
Read phoneticallyDictionary - View detailed dictionary
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:58 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
szeretem a titkokat
The Secret Story ház készülj fel rá a harmadik selejtezkörének ma este. Maik, Servio és Alexander-t jelölték, és a jóslat, hogy Servio elhagyja a házat. Én alap saját elrejelzése szociális média monitoring ahogy én is tettem az elmúlt két hétben. Az els és a második elrejelzés, ahol helyszínen. Én minden tlem 100 százalékos pontszám, vagy ez lesz az els héten a jóslat ki van kapcsolva?
Ezen a héten szeretnék egy kicsit több a hangulat, és a szerepet játszik ez a szavazási viselkedését a nyilvánosság számára. Ezért fogom vágni, hogy nagyon rövid, és egyenesen a saját elrejelzést ma este:
1.Servio (megsznt)
2.Maik
3.Alexander
Szegény hangulat
Ezért hagyja, hogy a Secret Story Servio NL haza? Úgy tnik, hogy ez az érzés nagy szerepet játszik ezen a héten. Szerint a közvéleménykutatás a FOK.nl Sándor a legnépszerbb a három férfi kinevezett otthonaik elhagyására. Servio a legkevésbé népszer. nem az a személy, aki megkapja a legkevesebb szavazatot, ez Maik, de a legtöbb ember szeretné látni hagyja.
Az okok, amiért az emberek szeretnék látni Servio hagynia, mert nem volt túl barátságos a kedvence, Alexander. Az emberek azt hiszik, hogy egy pletyka királyné, tönkreteszi a játékot, viszont az embereket egymás ellen, és gondoltam, maguk is legyzhetetlen, mert az álláspontja a nk körében. Twitter st nevezte a hastag # exitservio. Ha a közvélemény szeretné, hogy valaki mondjuk Servio. De a szavazás, hogy ki kapja a legtöbb szavazatot. Szóval hogyan fogják haladni Maik Servio a számla?
Maik mentése
Maik van a legkevesebb követi és a szurkolók, és ez menne ez a megszüntetése fordulóban. De ez nem lesz olyan rajongói bázis, hogy megmenti t ebben az idben. Az kapcsolata Monica lesz rá támogatásával rajongóinak. A zümmögés körül Maik Servio, és úgy tnik, hogy még ma is, de a legtöbb nyüzsgést Servio Maik negatív, és a zümmögés van róla, és Monica. Az emberek nem akarnak megosztani a Secret Story Maik pár, és próbáljuk meg balra.
Emellett, sok rajongó szeretné látni Alexander Servio hagyja el a házat. Alexander gyjtött sok szavazatot és lásd még némi támogatást a rajongók, akik szavaztak Alexander.
Mit jelent ez
Tehát Maik kap szavazati jogát a rajongótábor, a rajongók Monique és az emberek, akik látni akarják Servio elhagyni. Servio csak kapja a szavazatokat saját rajongói bázis, amely kisebb, mint a másik három együttvéve. Alexander túl népszer a veszélyzónából. Ezért Servio majd, hogy hagyja otthon és Maik néked e bosszantó helyzet. Frissíteni fogom az eredményeket a végén ma.
Listen
hahaa of olijfje, van popeyequote:Op donderdag 3 maart 2011 15:58 schreef Vinamp het volgende:
Sofia heeft wel wat weg (als ze niet opgemaakt is helemaal) van dat ventje van Home Alone.
Dankje, ik vroeg me al af waar het over zou gaan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:58 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
szeretem a titkokat
1.Servio (megsznt)
2.Maik
3.Alexander
Szegény hangulat
Maik mentése
Mit jelent ez
Listen
Haha dat is echt een goeie voor de look-a-likes draad.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:58 schreef Vinamp het volgende:
Sofia heeft wel wat weg (als ze niet opgemaakt is helemaal) van dat ventje van Home Alone.
ja, zij staat links.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:00 schreef Urb het volgende:
[..]
Haha dat is echt een goeie voor de look-a-likes draad.![]()
Heeft iemand een cap van Sofia zonder opgemaakte ogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |