Dat Laura zich niet ergert aan Guido, dat is vreemder. Een vent van 20 die rond loopt als een ouwe kerel en de energie heeft van een zak aardappelen...quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:55 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Ik irriteer me dat ze niks anders doet dan kriebelen! :p Haar hobby! Tijdsverdrijf!
Dat Guido zich daar niet aan irriteerd :p
Misschien is het wel een techniek, iemand naar zijn hoogtepunt kriebelen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:55 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Ik irriteer me dat ze niks anders doet dan kriebelen! :p Haar hobby! Tijdsverdrijf!
Nee ik reageerd op Lunatic die vroeg of er nog wat was gebeurd. Nee dusquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
ze vragen alles goed jij zegt nee????
Hij gedraagt zich als een verwend kind, daar kan zij wel mee omgaan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:58 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Dat Laura zich niet ergert aan Guido, dat is vreemder. Een vent van 20 die rond loopt als een ouwe kerel en de energie heeft van een zak aardappelen...
ja uit een diepvries zak en dan ontdooit ie ze met kokend water, die sukkelquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dan vast uit een diepvrieszak, ik zie hem nog niet zelf zijn balletjes draaien, behalve van die witte met nummers er op.
nou ik heb het al uren geprobeerd en kwam er af met een blauw ook..... niet echt een hoogtepuntquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:59 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Misschien is het wel een techniek, iemand naar zijn hoogtepunt kriebelen.
Gerard de baasquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:57 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Goedemiddag wieweetwatt
[ afbeelding ]
Coupe Methadonbusquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:53 schreef sjampoeh het volgende:
En ik snap dat kapseltje niet van soof. hoe zit dat nou ? onder kort en dan een pluk langhaar in het midden achter op haar hoofd ? of is dat een wave (of hoe je dat ook schrijft)
Oh noes, niet aan gedacht idd... Naja, waarschuwing voor iedereen die daar wil gaan kijken: "Do not touch the balls!"quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:59 schreef Stability het volgende:
[..]
ja uit een diepvries zak en dan ontdooit ie ze met kokend water, die sukkel
Dat ik daar niet aan had gedachtquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich als een verwend kind, daar kan zij wel mee omgaan.
laterrrrrrrrrrrrr Annelies-Gquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:00 schreef Annelies-G het volgende:
Ik ga ff kijken of ik nog huisvrouwtje kan spelenlaterrrrrrrrrrrrr
succes tot over 10 min ;-)quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:00 schreef Annelies-G het volgende:
ADDquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:01 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Dat ik daar niet aan had gedachtHoe heet het tegenovergestelde van ADHD nog maar?
leave those balls alone !quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh noes, niet aan gedacht idd... Naja, waarschuwing voor iedereen die daar wil gaan kijken: "Do not touch the balls!"
Lamlendigheid? Luiheid? Ellendigheid? Verveeldheid? Geen idee. eigenlijk...quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:01 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Dat ik daar niet aan had gedachtHoe heet het tegenovergestelde van ADHD nog maar?
Ja, nou je het zegt.. Hahah!quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:58 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Dat Laura zich niet ergert aan Guido, dat is vreemder. Een vent van 20 die rond
loopt als een ouwe kerel en de energie heeft van een zak aardappelen...
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:02 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Ja, nou je het zegt.. Hahah!
Conclusie ze passen goed bij elkaar!
Allebei irri..:p
Een zak aardappelen met een kriebelende saaihoofd.
Dan hoeft hij straks geen gehakt meer die verot is nu :pquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:01 schreef mevrouwdebok het volgende:
en wie loopt er weer te vreten ,stervio!
stem: GUIDO DOE JE ZENDER AFquote:
perfecte omschrijving maar ik zocht gewoon een moeilijk woord om indruk op jullie te makenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lamlendigheid? Luiheid? Ellendigheid? Verveeldheid? Geen idee. eigenlijk...
ik kan dat heel goedquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:00 schreef Annelies-G het volgende:
Dat hij zich er niet aan irriteert bewijst dat hij tenminste nog iets van een gezonde vent in zich heeft.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:55 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Nope maar dit lees ik bij ADHD:quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:02 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
echt? is dat niet ADHD voor volwassenen?
quote:Vermoeidheid
Ongeveer driekwart van de volwassen ADHD'ers heeft last van vermoeidheid. Zij hebben het gevoel dat alles wat ze doen hun meer moeite en energie kost. Dit kan nog eens verergerd worden doordat 30% van de patiënten last heeft van slaapproblemen.[3][4][8][9] Ze gaan vaak laat naar bed, hebben veel moeite met inslapen, slapen beweeglijk en onrustig, zijn na een nacht slapen niet uitgerust en stapelen dus slaapschuld op.
Oh, misschien wiki afstruinen dan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:03 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
perfecte omschrijving maar ik zocht gewoon een moeilijk woord om indruk op jullie te maken
Thanksquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nope maar dit lees ik bij ADHD:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:03 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
perfecte omschrijving maar ik zocht gewoon een moeilijk woord om indruk op jullie te maken
hoiquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:07 schreef Ceetje.. het volgende:
hoi, goedemiddag Fok!![]()
Nog steeds een saaie bedoening?
op fok! nooit!quote:
goeimiddag Ceetjequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:07 schreef Ceetje.. het volgende:
hoi, goedemiddag Fok!![]()
Nog steeds een saaie bedoening?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |