Veel plezier geniet er lekker van.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:04 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
thnx!! oh , gewoon ardennen .. maar ff met de hele familie er tussen uit, hebben nogal heftige periode nu achter de rug ; ff bijtanken en ik ga daar maar meteen rustig uitzieken
ff nog 2 tweets en dan laterzzz![]()
TrablesVoice inside tripoli, Gaddafi's media is winning. we should do something regarding this. regime is jamming all channels but LibyanTV.
14 minutes ago via Echofon
TrablesVoice there are no tribes in Libya neither a civil war, there are Anti-Gaddafi & Pro-Gaddafi. that's all.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:10 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
alextomo alex thomson
Phone-charge point for evacuees from Libya in Tunisia http://yfrog.com/h8loeajj
4 minutes ag
Waar hebben we dat eerder gezien?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:10 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
alextomo alex thomson
Phone-charge point for evacuees from Libya in Tunisia http://yfrog.com/h8loeajj
4 minutes ag
Egypte.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:11 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Waar hebben we dat eerder gezien?
Rust lekker uitquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:04 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
thnx!! oh , gewoon ardennen .. maar ff met de hele familie er tussen uit, hebben nogal heftige periode nu achter de rug ; ff bijtanken en ik ga daar maar meteen rustig uitzieken
ff nog 2 tweets en dan laterzzz![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:13 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
thnx iedereen!!
ik ga jullie dadelijk nog missen
tot snel!!
Gadaffi heeft weer wat meer negers opgehaaldquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:18 schreef Muridae het volgende:
Ik zie nauwelijks iets nieuws?
Is er geen verslag? of is iedereen aan het bijkomen na gisteren?
Veel plezierquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:13 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
thnx iedereen!!
ik ga jullie dadelijk nog missen
tot snel!!
er zijn nog wat schermutselingen vanmorgen gemeld maar het lijkt op het moment erg rustig daar, weinig verandering. Morgen wordt wat drukker met demonstraties die gepland staan t.b.v. de anti'squote:Op donderdag 3 maart 2011 14:18 schreef Muridae het volgende:
Ik zie nauwelijks iets nieuws?
Is er geen verslag? of is iedereen aan het bijkomen na gisteren?
lijkt mij nieuws van vanmorgenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:21 schreef shomila het volgende:
LibyaFeb17_com LibyaFeb17.com
BREAKING: Brega targeted with air strikes again - #feb17 #libya - libyafeb17.com/2011/03/breaki
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
geeft niet ben je weer up to date verder is er nauwelijks iets gemeldquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:23 schreef shomila het volgende:
[..]
Ja sorry zie het volgens mij ook van vanmorgen.
Met een flightsim zeker?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:33 schreef Dance99Vv het volgende:
FlightSim95: 35 860 Chinese evacuated from #Libya (Xinhua)
less than 20 seconds ago via web
Interessant, maar surfen jullie nu willekeurig websites af om te kijken naar Libië-nieuws? Of heb je een vast rijtje sites die je bezoekt?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:48 schreef MangoTree het volgende:
Monopoly en Monty Python in Tripoli
De beelden van Libië zijn shockerend, maar voor Lies Lauwers niet helemaal onbegrijpelijk. 'Het is een frustratie van jaren.' Lauwers studeerde Arabistiek in Leuven en Internationale Politiek in Louvain-la-Neuve. Van 2002 tot 2005 werkte ze op de Belgische ambassade in Tripoli. Nu woont ze in Amman, Jordanië. (demorgen.be)
Aardig achtergrondartikel.
Er wordt vaak verwezen naar artikelen in tweets die ik zo nu en dan probeer bij te houden en dat artikel kwam ik tegen omdat ik zocht op Google naar de situatie met de satelliet-zenders...quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:55 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Interessant, maar surfen jullie nu willekeurig websites af om te kijken naar Libië-nieuws? Of heb je een vast rijtje sites die je bezoekt?
Ik kijk naar Al Jazeera, BBC, Volkskrant (vooral met Egypte, hadden ze vaak een Live-blog, net als NRC), The Guardian, Press-TV en RT English.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:55 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Interessant, maar surfen jullie nu willekeurig websites af om te kijken naar Libië-nieuws? Of heb je een vast rijtje sites die je bezoekt?
LOL, dat moet ik vanavond ff kijkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:00 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Er wordt vaak verwezen naar artikelen in tweets die ik zo nu en dan probeer bij te houden en dit artikeltje kwam ik tegen omdat ik zocht op Google naar de situatie met de satelliet-zenders...
Zo ook De moeder van Rudi Vranckx![]()
Onze Rudi gaat naar daar waar de bommen vallen, zucht Maria Verbeeck en ze lacht. De moeder van Rudi Vranckx lacht heel hartelijk en heel graag. Toch heeft ze het niet altijd even gemakkelijk gehad. (canvas)
Oke, ja ik heb ook een stuk of 5 sites, maar ik kan niet ook nog ees de Washington Post en de LA Times bijhouden. Je moet kiezen of je blijft klikken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kijk naar Al Jazeera, BBC, Volkskrant (vooral met Egypte, hadden ze vaak een Live-blog, net als NRC), The Guardian, Press-TV en RT English.
Klopt, je moet er gewoon een paar kiezen, en die info breng ik in in deze topics. Zo kunnen we elkaar mooi aanvullen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:06 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Oke, ja ik heb ook een stuk of 5 sites, maar ik kan niet ook nog ees de Washington Post en de LA Times bijhouden. Je moet kiezen of je blijft klikken.
Ah! Kan je ons een beetje op de hoogte houden? Zonder mensen of operaties in gevaar te brengen natuurlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:34 schreef Dance99Vv het volgende:
voor direct contact met de oppositie :
LibyaFeb17_com We invite you to join our blooming forums, some excellent discussions & points of view =) http://www.libyafeb17.com/forum - #feb17 #libya
22 minutes ago via web
ik ben al ingelogd daaro
Ahmedinedjad begrijpt het ook nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik had gehoopt dat China het beter zou begrijpen, maar blijkbaar niet. Juist het blokkeren van media en protesten zorgt ervoor dat mensen harder en zelfverzekerder worden.
zal mijn best doen maar het is vrij om te volgen daar hoor ,quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ah! Kan je ons een beetje op de hoogte houden? Zonder mensen of operaties in gevaar te brengen natuurlijk.
Zowel China en Iran hebben een HEEEEEEEEEEEEEEEEUL groot tapijt waarvan ze denken dat ze er alles nog onder kunnen schuiven.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ahmedinedjad begrijpt het ook niet
Waarvoor? Vraag het anders even aan een MOD.quote:
okequote:Op donderdag 3 maart 2011 15:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarvoor? Vraag het anders even aan een MOD.
PM naar Daniel of Mistique.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |