Ja dagquote:
Kinky.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:03 schreef oh-oh het volgende:
Helleu, uitgefysiood voor deze week![]()
Woensdag en vrijdag weer![]()
Ik ben helemaal ingetaped
Baaf? Log es uit op Muis dr account johquote:
Muhahahahaquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Baaf? Log es uit op Muis dr account joh
Arme opa Baafquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Muhahahaha![]()
Nee joh, als het geen caps is, is het veel te klein voor Baaf.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Baaf? Log es uit op Muis dr account joh
Ik dacht even dat Ing ingetaped wasquote:
Brak brak zit je ingepak-pakt en de tape zit strak strakquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik ben echt megabrak nu, stomme fysio met dr gepoer
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Brak brak zit je ingepak-pakt en de tape zit strak strak
Ik ga maar eens fietsen
Als ze normaal niet zoveel drinkt en nu wel dan zou ik toch echt dr urine laten checken hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:43 schreef Lottekoekkie het volgende:
Dierenarts gebeld. Normaal drinkgedrag voor een hond is gemiddeld 100 ml per kilo lichaamsgewicht per etmaal. Lot is iets meer dan 8 kilo en drinkt gemiddeld 700 ml. Is dus toch normaal. Ik blij.
Tsssk. Ouderwets.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:41 schreef Muis006 het volgende:
Moet je zo naar de politie gaan en zeggen "Ja ik kom aangifte doen"
"Waarvan?"
"De belasting!"
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:47 schreef Lottekoekkie het volgende:
punt is dat ze de laatste tijd vaker brokjes eet ipv nat voer. dat scheelt dus ook. Maar geef haar in overleg met de da paar dagen weer "nat" voer en hou de hoeveelheid drinken bij. Mocht daar geen verschil inzitten dan ga ik naar de da.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tsssk. Ouderwets.Ik doe wel digitaal aangifte. www.politie.nl is dat toch?
Ik zie nu je sig pas!quote:
Ik ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik dacht even dat Ing ingetaped was
Imageshack doet het niet zo lekker op fok. Je kunt het beter uploaden via photobucket.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:07 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ze ligt lekker in het zonnetje een pensbot te vreten![]()
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
Trek je wel op tijd aan de bel? Wuppie doet het vast prima, maar mamma moet zich ook staande kunnen houden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kan lot niet zien LK
Ben je al klaar voor carnaval oh-oh of fiets je dan op je eigen fiets heel hard weg?
Ik heb op de weegschaal gestaan vanmorgen. Werd ik niet zo blij van. Dat wat ik eerst kwijt was was er weer bij plus een kilo of 5 en nu ben ik er weer 2 afgevallen.
Zou het dan eindelijk es afgelopen zijn met dat gekots?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Wuppie beweegt. Niet heel veel maar wel genoeg denk ik
Vanavond heb ik een afspraak bij de vk en morgen bij de gyn
Ik voel mij vandaag best wel goed. Ben wel moe maar niet heel erg misselijk.
In een notedopquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:29 schreef Lottekoekkie het volgende:
ehh, dacht dat ik om half 2 moest maar is twee uur...
even fotootje dan maar
[ link | afbeelding ]
strakke aktie nowanda (al snap ik verhaal op zich niet) maar je bent assertief aktief dus
40 min gefietst, mag ik nu weer hyperen mevr. oh-oh?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:47 schreef oh-oh het volgende:
Zoooo, half uur met mn werk aan de lijn gehangen, eindemaandvraagjes beantwoord, en ik ben weer bij qua roddels
Ben je nu nog niet rustig dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
40 min gefietst, mag ik nu weer hyperen mevr. oh-oh?
Ik heb wel eens van lastig parket gehoord, maar naar hout is nieuw voor me.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Er belde iemand aan of wij naar hout wilde hebben
Nu ligt er 1,5 kuub hout in de tuin
Naar hout? Was het zo vervelend?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Er belde iemand aan of wij naar hout wilde hebben
Nu ligt er 1,5 kuub hout in de tuin
GMTAquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:42 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik heb wel eens van lastig parket gehoord, maar naar hout is nieuw voor me.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:42 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik heb wel eens van lastig parket gehoord, maar naar hout is nieuw voor me.
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:43 schreef oh-oh het volgende:
F_r heeft een flinke bos hout voor de deur mensen!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind dit al veel
Dat gaat deze winter niet meer op denk ik
kijk maar uit jongedame, als ik m'n rollator heb opgevoerd krijg ik je nog welquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Muhahahaha![]()
Nee joh, als het geen caps is, is het veel te klein voor Baaf.
Whahahaha ik word ook al de hele dag gebeldquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:44 schreef Barbaaf het volgende:
![]()
Degene die mijn maandafsluiting nu aan het doen is zit me toch een partij te vloeken en tieren
Ik kan niet wachten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:26 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
kijk maar uit jongedame, als ik m'n rollator heb opgevoerd krijg ik je nog wel
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten.
Jij ook niet btw, zoveel tijd heb je niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:20 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb nog werkYay enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja eh, ik was offquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:32 schreef Cat22 het volgende:
Bedankt voor je sms trouwens Tombo.Kwartier te laat.
Totaal nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:39 schreef Rewimo het volgende:
TomboDat was dus niet helemaal de bedoeling
Ik zag hem vandaag rond de middag pas.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja eh, ik was off
En niet even terugsturen he
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:42 schreef oh-oh het volgende:
Gottegot als ze me maar niet om uitleg gaat vragen![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zag hem vandaag rond de middag pas.![]()
Ja idd... Nou ja, ontslagen worden nieuwe baan hopelijk krijgen, dan zie ik hem ze nooit meerquote:En ew ew ew ew, hoe kom je erin verzeild en vooral... hoe kom je er weer af?![]()
Ja godver, ik had het ECHT ECHT ECHT niet gedachtquote:
Wordt alles wel heel kleurig van zeker?quote:Hiiiiii
Ik geef de beestjes sinds eergister allebei elke dag wat zalmolie door hun eten. Omdat Boor van die schildertjes had door het op de verwarming grillen en het goed zou zijn voor zowel kat als hond.
Jezus, is het toeval dat ze allebei sindsdien helemaal stuiterig en uitgelaten en hyper zijn al twee dagen lang?En Boor glimt nu al als een idioot, werkt dat echt zo snel joh
Ik zat het net te edittenquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:44 schreef Rewimo het volgende:
De quote is stuk, maar:
[..]
Wordt alles wel heel kleurig van zeker?
Maakt het uit joh, hij heeft toch een open relatie dus misschien willen ze het kind ook wel delenquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:43 schreef tombolafan het volgende:
Ja godver, ik had het ECHT ECHT ECHT niet gedacht
quote:
Ja nouquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:44 schreef Muis006 het volgende:
Tombo, muts, dan moet je ook niet zo'n reactie geven, al is het maar voor de gein
NEEEEEEEEEEEEEEEEE IK VIND HEM STOHOM!quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:46 schreef APK het volgende:
[..]
Maakt het uit joh, hij heeft toch een open relatie dus misschien willen ze het kind ook wel delen![]()
Dat stuiterige is lente, want hier hebben ze er ook last van.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:43 schreef Greys het volgende:
Hiiiiii
Ik geef de beestjes sinds eergister allebei elke dag wat zalmolie door hun eten. Omdat Boor van die schilfertjes had door het op de verwarming grillen en het goed zou zijn voor zowel kat als hond.
Jezus, is het toeval dat ze allebei sindsdien helemaal stuiterig en uitgelaten en hyper zijn al twee dagen lang?En Boor glimt nu al als een idioot, werkt dat echt zo snel joh
Fase 1: denial.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEE IK VIND HEM STOHOM!
Inschattingsfoutje. Dat doe je vast nooit meer.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ja nou![]()
![]()
![]()
Het was echt puuuuuur omdat ik dacht dat hij me eigenlijk stom vond en omdat ik wist dat ie getrouwd was en zij zwanger is, weet ik veel
Het is echt niks hoorquote:
neequote:Op donderdag 3 maart 2011 17:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Inschattingsfoutje. Dat doe je vast nooit meer.
Je klinkt echt als een brugklasser, volgens mij vind jij hem stiekem gewoon leukquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:47 schreef tombolafan het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEE IK VIND HEM STOHOM!
Zou Tombo een foute vrouw zijn?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:51 schreef Rewimo het volgende:
Moet toch heerlijk zijn als al die foute mannen op je vallen
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:49 schreef APK het volgende:
[..]
Je klinkt echt als een brugklasser, volgens mij vind jij hem stiekem gewoon leuk
Coban; gheyl spulquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:11 schreef oh-oh het volgende:
Ja dag![]()
Mn rug en mn been zijn ingetaped met van die speciale blauwe stoffen rekachtige tape
Ik word daar echt heel ongelukkig van hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:51 schreef Rewimo het volgende:
Moet toch heerlijk zijn als al die foute mannen op je vallen
Tombo is naar fase 2 geschoten. Eigenlijk had ze eerst boos moeten zijn.quote:
Gebruik je een ad blocker?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:54 schreef Rewimo het volgende:
Wat is er toch met de quotes aan de hand? Werkt niet bij mij.
Neuken als de beesten natuurlijk!quote:
Volgens dat knaagdier nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:57 schreef Cat22 het volgende:
Tombo is naar fase 2 geschoten. Eigenlijk had ze eerst boos moeten zijn.
Niet voor Fokquote:Gebruik je een ad blocker?
Ik vond er een paar weken geleden een; ik helemaal blijquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Oeh zo een bankrekening hoop ik ook ooit nog es te vinden![]()
Ik heb dat ook wel eens. En dan wacht ik tot het weer over gaat. Sad, but true,.quote:
Misschien detecteert danny dat ding toch...quote:
Ik had al een vermoeden, maar het was leuk het bevestigd te zien.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vond er een paar weken geleden een; ik helemaal blij
Volendamse visoliequote:Op donderdag 3 maart 2011 17:46 schreef APK het volgende:
[..]
Maakt het uit joh, hij heeft toch een open relatie dus misschien willen ze het kind ook wel delen![]()
En Greys, wat zijn 'schildertjes'?
Ja ja Tombobatsertquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:01 schreef tombolafan het volgende:
Internet doet ruk bij mn ouders dus als ik straks niet meer reageer komt het daardoor
Altijd goed!quote:
Ow, als je ermee kan douchen, dan weet ik het zo net nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:57 schreef oh-oh het volgende:
Elies, heet dat spul zo?
Ik wou dat ik dat gehad had toen ik hier oren aan het tapen was zeg![]()
Ik overweeg een rol te kopen en Sjon zn oren nog es op nieuw te doen, die staan nog altijd wat flapperig![]()
En ja ik mag er gewoon mee douchen.
Schijnbaar gaat het na een paar dagen wat rafelen, maar moet het minstens een dag of 4 kunnen blijven zitten zonder problemen
Echt waarquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:00 schreef Cat22 het volgende:
Ik had al een vermoeden, maar het was leuk het bevestigd te zien.
Dit plakt gewoon aan mijquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, als je ermee kan douchen, dan weet ik het zo net niet
Mijn vingers tape ik regelmatig in met Coban (rekt, plakt aan zichzelf, maar nergens anders aan) vanwege ontstoken gewrichten. Dacht dat je dat had, maar nu twijfel ik toch
Ow... in dat geval: geen Cobanquote:
Mn been en rug zijn gewoon kris kras beplakt met lange stukken rekbare tapequote:Op donderdag 3 maart 2011 18:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow... in dat geval: geen Coban
(jammer, want het is gheyl spul)
Da's ook vast gheyl hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:05 schreef oh-oh het volgende:
Mn been en rug zijn gewoon kris kras beplakt met lange stukken rekbare tape![]()
Dus niet helemaal rondom als verband of zo, maar echt over spieren en zo, in strepen en kruisen en zulks
Ja, al dagenquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Srsly?
Bel Opsporing Verzocht maar weer af hoor
Nee joh!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Echt waarHeb ik er iets over gezegd dan?
Owquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:09 schreef Cat22 het volgende:
Nee joh!Ik had het over mijn eigen verborgen bankrekening die opdook!
Yups, zelfs 's morgens om 7:00 uur is het leuk. Hoewel dat wel een van de weinige dingen zijn die ik leuk vind om 7:00 's morgensquote:
Ik was er wel gister en eergister hoor, maar dan op een ander moment dan jij denk ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, al dagen![]()
Dus ik verwacht Caroline Tensen met een bloemetje op de stoep, hoor!
Jaaaa!quote:
quote:
Jaaaaa!quote:
Ook! Opstaan als het licht wordt en wegrijden in het licht ftw.quote:
Ja, dat denk ik ook. Waaaaaar is de synchroniciteeeeit?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was er wel gister en eergister hoor, maar dan op een ander moment dan jij denk ik
Maar ik zal Caroline ff uit de mottenballen bellen
Over een paar weken begint de zomertijd en kunnen we weer opnieuw beginnenquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:13 schreef Goodbye het volgende:
Toen ik vanochtend opstond was het nog donker (6.20), maar toen ik om tien over zeven de deur uit ging was het al lichtKijk er erg naar uit wanneer het weer licht is als ik opsta, wakker worden van natuurlijk licht
Maar dan kan je lekker 's avonds in de tuin zittenquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:15 schreef APK het volgende:
[..]
Over een paar weken begint de zomertijd en kunnen we weer opnieuw beginnen
Maar dan is het toch niet ineens weer donker als je opstaat, dat is dan in die paar weken al wel bijna 'ingehaald', die tijd, toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:15 schreef APK het volgende:
[..]
Over een paar weken begint de zomertijd en kunnen we weer opnieuw beginnen
Bijna wel volgens mij.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:16 schreef Greys het volgende:
Maar dan is het toch niet ineens weer donker als je opstaat, dat is dan in die paar weken al wel bijna 'ingehaald', die tijd, toch?
Als je opstaat is het eerst weer even donker, maar dat duurt echt één of twee weken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan is het toch niet ineens weer donker als je opstaat, dat is dan in die paar weken al wel bijna 'ingehaald', die tijd, toch?
Dat klinkt nou kinkyquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, als je ermee kan douchen, dan weet ik het zo net niet
Mijn vingers tape ik regelmatig in met Coban (rekt, plakt aan zichzelf, maar nergens anders aan) vanwege ontstoken gewrichten. Dacht dat je dat had, maar nu twijfel ik toch
Daar heb ik trouwens geen geduld meer voor. Een paar jaar geleden kon ik daar uren lopen frutten, maar nu is het water geven en weer naar binnenquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:16 schreef Goodbye het volgende:
Maar dan kan je lekker 's avonds in de tuin zitten
Waarom?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:19 schreef APK het volgende:
[..]
Daar heb ik trouwens geen geduld meer voor. Een paar jaar geleden kon ik daar uren lopen frutten, maar nu is het water geven en weer naar binnen
Of in een hangmat liggen soezenquote:
Ik verveel mij gewoon als ik onder die pergola zit.quote:
Terras is wel leuk, beetje naar de druiven kijkenquote:En een terrasje pakken dan, ook niet leuk?
Je wurgt 'em!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:21 schreef Barbaaf het volgende:
Ow, cute beestje van de dag:
[ afbeelding ]
Honey Possum (Tarsipes rostratus)
Weet Ketsos daar van?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mn been en rug zijn gewoon kris kras beplakt met lange stukken rekbare tape![]()
Dus niet helemaal rondom als verband of zo, maar echt over spieren en zo, in strepen en kruisen en zulks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
Weet Ketsos daar van?
NSFW, dat geldt ook voor ML!Da's ook niet echt functioneel. Alle gaten dichtgetaped.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's ook niet echt functioneel. Alle gaten dichtgetaped.
NSFW, dat geldt ook voor ML!Dat is wel een erg rigoureuze manier van anticonceptie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Da's de transportverpakking, voor consumptie uitpakkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe 'es rustigquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:28 schreef Cat22 het volgende:
Je kunt ook vttt. wat weghalen als een soort adventskalender.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe eens plaatjes Googelen op Redneck birth control.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:29 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is wel een erg rigoureuze manier van anticonceptie...
Kom maar op met het voorjaar!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:25 schreef Rewimo het volgende:
Terras, bbq, beestjes, bloemetjes, camera, allemaal heerlijk om buiten te doen
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:32 schreef Pagan het volgende:
Doe eens plaatjes Googelen op Redneck birth control.
[..]
Weet Ketsos daar van?
NSFW, dat geldt ook voor ML!Oh ja, die gaat zondag voor me koken, dat kan nog een leuke verrassing wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo, de bank is bijna klaar, ik moet echt alles in etappes doen zeg![]()
En de homo's zijn onderweg met de logeerteven, films en een boek , ik zal de carnaval wel overleven
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Hoever ben je nu met Modern Family?quote:
21 afleveringen gezien nu.quote:
Okay, ik zal dit weekend mijn best doenquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:41 schreef oh-oh het volgende:
Owwww damn, nog steeds niet bij seizoen 2?
Ik wil zo graag die ene grap met je delen
Aflevering 6 van seizoen 2 is hetquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:43 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, ik zal dit weekend mijn best doen
Sjeesus, wat een spook is het ook zegquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:42 schreef oh-oh het volgende:
http://www.nbc.com/the-to(...)375/?__cid=thefilter
Sofia Vergara en Lady Gaga bij Leno
Dat moeten ze hier ook es doen. Lukt nog niet echt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:55 schreef Rewimo het volgende:
Ons kind gaat nu uit zichzelf naar bed. Want dan "kan ie lekker lang slapen". Hij had eigenlijk om half 7 willen gaan maar toen zaten we nog te eten
Wat is dat toch rot joh, dat er helemaal geen vooruitgang in zitquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Och tombo toch. Voortaan gewoon niet meer reageren
Ik typ trouwens nooit meer dat ik mij goed voel een dag. Dat is de goden verzoeken heb ik wel gemerkt. Het enige wat ik een beetje binnen gehouden vandaag is een appel en een sinaasappel daar kan ik natuurlijk niet op teren.
Kan iemand mee helpen zoeken met de stopknop.
Ik heb vandaag met mensen afsproken hoe laat we langs de optochtroute staan te wapperen zondag.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:15 schreef oh-oh het volgende:
Owww en allemaal verklede mensen buiten, t carnaval is nu echt losgebarsten hier
Ja, echt hequote:
Patserquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:23 schreef Rewimo het volgende:
Wij gaan maandag ook naar de optocht. Ik heb lekker vrij tot woensdag
Ik combineer.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Patser
Wij gaan tot en met woensdag onder een dekentje op de bank liggen
Jaaaaaaa dit is echt echt HEEL ergquote:
Jahmah, jij komt uiht het zuiwde.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:42 schreef oh-oh het volgende:
Gaat die Oxxio vrouw naar buiten zegt ze fijne Carnaval he![]()
Ik wilde bijna toch maar niet overstappen
Niet normaal toch? En daar vier kleine kinderen laten wonen.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jahmah, jij komt uiht het zuiwde.Dan hou je toch van carnaval?
Het is meestal een gevalletje 'ik kan keigoed slopuh! Dan zal klussen vast niet zo moeilijk zijn'.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:45 schreef ferrari_rood het volgende:
En ze willen het vaak zelf niet zien he
Ik kan niet klussen dus probeer ik het ook niet
Al joare.quote:
Ik heb nog nooit gesloopt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:48 schreef Goodbye het volgende:
Ik kan goed slopen![]()
En vervenLiefst grote vlakken, though.
En ik ga ook altijd vol goede moed klussen.. Om na twee uurtjes er alweer genoeg van te hebben
Hahahaha ja natuurlijk, als non, kannie missequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Al joare.Mien vrinj verwachte altied dat ich de non oethang.
![]()
Als ik 2 dagen ga word ik op dag 2 haremdame. Dan staan we toch binnen dus dan mag het wat luchtiger.
Echt, kijk Help Mijn Man Is Klusser.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:50 schreef Barbaaf het volgende:
Er is zo weinig op TV dat ik voetbal op heb
Jij bent een echte.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:54 schreef Barbaaf het volgende:
Ik kan metselen, timmeren en schilderen, elektra, gas, water en communicatie aanleggen
En een aantal van die zaken beroepsmatig gedaan![]()
Hoho, zij wel, hij niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:56 schreef oh-oh het volgende:
Goh, ze wisten niet dat het haske link was
Hij doet me aan een of andere cartoonfiguur denken maar ik kom er maar niet op.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:57 schreef oh-oh het volgende:
Dom onnozel kijken is wel zn specialiteit zeg
Nee nee want zij geloofde hem als ie zei dat het wel kon allemaalquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoho, zij wel, hij niet.
Maar zij was moeilijk ende hysterisch.
Guust Flaterquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij doet me aan een of andere cartoonfiguur denken maar ik kom er maar niet op.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij doet me aan een of andere cartoonfiguur denken maar ik kom er maar niet op.
bij mij blijf je de aanzetten zienquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:59 schreef Barbaaf het volgende:
Klussen aan m'n motor heb ik ook geprobeerd maar dat was geen succes, zo'n 4-cilinder viertakt is toch wat anders dan een 1-cilinder tweetakt
En zo'n deur is met een rollertje geen probleem, als je maar goed grondt, de verf verdunt en twee of drie dunne lagen aanbrengt
Dan ben ik blij met een stiefvader die schilder isquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:00 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
bij mij blijf je de aanzetten zien
Verf meer verdunnen en meteen eroverheen rollenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:00 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
bij mij blijf je de aanzetten zien
Ha, nog een klussert!quote:
Ik heb de moed opgegeven.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Verf meer verdunnen en meteen eroverheen rollen
Help mijn Loveless man is klusserquote:
We zijn aan het klussen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Wakkert![]()
Nog wat spannends gemist hier?
KVK?quote:
Dat is het!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:08 schreef oh-oh het volgende:
Tis een kruising tussen Guust Flater en het baasje van Garfield vind ik.
EN een onwijze jankzak
Baasje van Garfield heaquote:
Kijken naar Klussen is het meer. Zelf doen is zo vermoeiend.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
KVK?![]()
Ll, heddegij alwat geheurd van den makelaar?
Nog even nagelbijten dus. Tja, bij zo'n oud menneke weet je ook niet hoe snel die de beslissing kan nemen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:09 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ik hou t wel bij voetbal dan
En nee, nog niks gehoord. Vandaag onze makelaar nog even gevraagd maar de tegenpartij had het nog in overweging
Spannendquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:09 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ik hou t wel bij voetbal dan
En nee, nog niks gehoord. Vandaag onze makelaar nog even gevraagd maar de tegenpartij had het nog in overweging
Beter schiettie op, hoe langer hij wacht hoe korter hij van zn centjes kan genietenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog even nagelbijten dus. Tja, bij zo'n oud menneke weet je ook niet hoe snel die de beslissing kan nemen.
MAN!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:13 schreef Barbaaf het volgende:
Ik heb voetbal maar weer opgezet en een spelletje opgestart
Zou niet moeten hoeven: echt goede lak kopen. Die zou zichzelf toch echt redelijk vlak moeten trekken (als je het niet ál te gek maakt)quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:02 schreef Barbaaf het volgende:
Verf meer verdunnen en meteen eroverheen rollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |