Ik zou zeggen kijk het nog eens terug het was nogal duidelijk zichtbaar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:52 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Mensen zien ook wat ze zien willen
Maar dan toch wel weer knap, als je kan huilen op commando.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:54 schreef marky het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kijk het nog eens terug het was nogal duidelijk zichtbaar.
sharon speelt het goed, vind ik . alleen mag ze wel wat minder hard praten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:54 schreef Anneloortje het volgende:
Sharon voelt zich niet zo lekker. Zou ze iets opgelopen hebben in het zwembad?
Wat zei Flip ook alweer wat je kon krijgen? Iets van malaria en oorontsteking ofzo?
Sharon, ik ben in heel wat meertjes, zeeen meertjes gesprongen.
Lol, echt he, als het op Sharon volume staat dan kun je de anderen niet verstaan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:55 schreef Stability het volgende:
[..]
sharon speelt het goed, vind ik . alleen mag ze wel wat minder hard praten.
Ja en Mootje ook minder snerpend. Ik heb er 4 jaar logopedie voor gehad op de PABO. Alles gehaald maar over logo deden ze moeilijk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:55 schreef Stability het volgende:
[..]
sharon speelt het goed, vind ik . alleen mag ze wel wat minder hard praten.
ja mo, sharon en servio....hele irritante stemmen . servio helemaal ,als ie weer in zn jos brink mode zit. zo zwaar overdreven, yugh ! trouwens , die stem van sophia kan ik ook niet meer aanhoren hahaquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:57 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ja en Mootje ook minder snerpend. Ik heb er 4 jaar logopedie voor gehad op de PABO. Alles gehaald maar over logo deden ze moeilijk.
Logisch als je een grafstem hebt.
:p
Heb een grafstem dus ik fok.
Damn, ik den k die zijn goed bezig zie ik tegelijkertijd Guido buiten zitten!quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:59 schreef Anneloortje het volgende:
Alex en Laura zijn aan het fieselefoselen. Als dat geen gootje gobbleen wordt...
Serieus gast? Waarom? Wtf doe Maik? Hij zit daar voor tvtijd om mooi te zijn. Heeft al aan meerdere dingen meegedaan op tv en houdt zich 0,0 met het spel bezig. Daarnaast geeft het alleen ''mooie'' tv als Monique weer eens janks om niks. Hij doet echt niks verder... :Squote:Op donderdag 3 maart 2011 11:46 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ik heb vandaag voor alle zekerheid nog maar even gebeld voor Maik (3 keer) en alex(1 keer)
Telefoonnummers:
Alex = 0909 1391
Maik = 0909 1392
In zijn huimige grijze broekje. Serieus ik zou een goede vrouwzijn aangezien ik broekensnuiver ben, voor het in de was gaat.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Damn, ik den k die zijn goed bezig zie ik tegelijkertijd Guido buiten zitten!
Oww een echte Servio fan??quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:59 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Serieus gast? Waarom? Wtf doe Maik? Hij zit daar voor tvtijd om mooi te zijn. Heeft al aan meerdere dingen meegedaan op tv en houdt zich 0,0 met het spel bezig. Daarnaast geeft het alleen ''mooie'' tv als Monique weer eens janks om niks. Hij doet echt niks verder... :S
Wat is huimig. ?...over de rest van die post wil ik het maar niet hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:00 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
In zijn huimige grijze broekje. Serieus ik zou een goede vrouwzijn aangezien ik broekensnuiver ben, voor het in de was gaat.
ik kan hier niet stemmenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:59 schreef vuurvliegje69 het volgende:
0909 1391 = alex
0909 1392 = Maik
Stem in ieder geval Maik, zodat hij boven Servio komt
Sharon is top en Gerard ook en natuurlijk Karim.
Joanne is enorm door de mand gevallen gisteren. Wat een arrogantje
Snerpend geluid of mompelen is imo tot daar aan toe, volume misthoorn is iets waar je op kunt letten als het maar eerlijk wordt gezegd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:57 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ja en Mootje ook minder snerpend. Ik heb er 4 jaar logopedie voor gehad op de PABO. Alles gehaald maar over logo deden ze moeilijk.
Logisch als je een grafstem hebt.
:p
Heb een grafstem dus ik fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |