En dan neem je dus het risico dat de Libiërs de boel in beslag nemen (of neerhalen) als ze de helikopter onderscheppen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klopt, maar eer dat je toestemming krijgt om in hun luchtruim te komen.. ik denk dat je dan probeert snel je mensen op te halen.
Die hebben nu in ieder geval wel de reputatie dat ze je niet met ze kan fucken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:21 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Die instelling heeft de VS ook veel goed gedaan inderdaad
Die reputatie hadden ze al.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:33 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Die hebben nu in ieder geval wel de reputatie dat ze je niet met ze kan fucken.
Sure... ze zullen een invasie plegen voor een oorlogstribunaalquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:33 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Die hebben nu in ieder geval wel de reputatie dat ze je niet met ze kan fucken.
Ze hebben een plan klaarliggen voor een invasie van Nederland als we in Den Haag een Amerikaan voor het tribunaal durven slepen.
Dat zijn de woorden van Bush ja.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:37 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Sure... ze zullen een invasie plegen voor een oorlogstribunaal
nonsens, je weet veel te weinig van de situatie om een mening als deze erover te hebben. Misschien gaat het wel om mensen die voor the consulaat werken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:30 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Die mensen hebben weken de tijd gehad om zich uit de voeten te maken, het behoort niet tot de taak van het Nederlandse leger om dit soort mensen te redden. Nederland had daar gewoon niets te zoeken zonder een oorlogsverklaring.
quote:The current World Helicopter Speed Record is held by the Westland Lynx at 217.5 Kts (402 km/h) using specially designed high-speed rotor blades.
Hague Invasion Actquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:37 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Sure... ze zullen een invasie plegen voor een oorlogstribunaal
Komt ie weer: http://www.hrw.org/en/new(...)sion-act-becomes-lawquote:
Dan hadden ze denkelijk wel op het consulaat gezeten. Vandaar dat ik me ook afvraag wie deze twee personen zijn, ik kan me namelijk moeilijk voorstellen dat de KM zoveel risico neemt voor een paar gewone burgers die al lang op de ambassade hadden moeten zitten (al hoop ik uiteraard dat ze dat wel doen)quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:42 schreef t-8one het volgende:
[..]
nonsens, je weet veel te weinig van de situatie om een mening als deze erover te hebben. Misschien gaat het wel om mensen die voor the consulaat werken.
Dat geld kan ie goed gebruiken, om wat wit poeder in zijn neus te proppen (of andere verdovende middelen).quote:
Wederom doe je zeer veel aannames.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:49 schreef moussie het volgende:
[..]
Dan hadden ze denkelijk wel op het consulaat gezeten. Vandaar dat ik me ook afvraag wie deze twee personen zijn, ik kan me namelijk moeilijk voorstellen dat de KM zoveel risico neemt voor een paar gewone burgers die al lang op de ambassade hadden moeten zitten (al hoop ik uiteraard dat ze dat wel doen)
Nope, de lynx is ook in beslag genomen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:01 schreef Schuifpui het volgende:
Is er ergens bevestigd dat de helikopter ook in Libische handen is? Ik kan daar nergens iets over vinden. Het kan ook dat de heli geland is, de drie militairen uitgestapt zijn en vervolgens gevangen zijn genomen.
Ok thanks. Beetje jammerquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:03 schreef Muridae het volgende:
[..]
Nope, de lynx is ook in beslag genomen.
http://www.airliners.net/(...)ry/read.main/132335/
Malta ziet er druk uit...quote:SH-14D 277 appeared 25 or 26 February at Malta, most likely this was the one involved, scroll down in the following link:
Bij gebrek aan feiten worden het aannames ja, maar dat zijn dan wel 'educated guesses'. En wat ik ervan weet is dat van burgers verwacht wordt dat ze naar de ambassade gaan, je moet toch echt wel iemand bijzonders zijn om zo'n privévlucht te krijgen.quote:
Waarschijnlijk ook nog eens een model dat ge upgrade is voor anti onderzeeër oorlogvoering dus het prijskaartje zal niet gering zijn nee.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:56 schreef kingmob het volgende:
Mooi kut, ook nog die helicopter kwijt natuurlijk, daar gaat weer een paar miljoen down the drain. Dit zal wel een staartje krijgen, hoezo vliegen ze een fucking stad binnen van een ander land?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:16 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook nog eens een model dat ge upgrade is voor anti onderzeeër oorlogvoering dus het prijskaartje zal niet gering zijn nee.
Geen idee of ze iets dergelijks doen voor iedereen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:08 schreef moussie het volgende:
[..]
Bij gebrek aan feiten worden het aannames ja, maar dat zijn dan wel 'educated guesses'. En wat ik ervan weet is dat van burgers verwacht wordt dat ze naar de ambassade gaan, je moet toch echt wel iemand bijzonders zijn om zo'n privévlucht te krijgen.
Daarnaast, als ik me niet vergis was deze landing volgens internationaal recht een oorlogsverklaring, en dat is dus iets wat je niet zomaar doet voor iedere Jan met de korte achternaam.
.. we mogen onze eigen staatsburgers niet evacueren uit een gevaarlijk gebied?quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:29 schreef DustPuppy het volgende:
2. We mochten daar niet eens zijn, dus volgens internationaal recht hebben we eigenlijk geen poot om op te staan.
en wat heb je aan in een ambassade zitten als je niet weg kan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:08 schreef moussie het volgende:
[..]
Bij gebrek aan feiten worden het aannames ja, maar dat zijn dan wel 'educated guesses'. En wat ik ervan weet is dat van burgers verwacht wordt dat ze naar de ambassade gaan, je moet toch echt wel iemand bijzonders zijn om zo'n privévlucht te krijgen.
Daarnaast, als ik me niet vergis was deze landing volgens internationaal recht een oorlogsverklaring, en dat is dus iets wat je niet zomaar doet voor iedere Jan met de korte achternaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |