Hoe is het idee anders dan dat van Amerika en Irak? Of wou je zeggen dat ze er ook niet over nagedacht hebben?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe voelt het eigenlijk om niet na te denken voordat je een idee loslaat op FOK!?
Over Irak is indertijd inderdaad niet goed nagedacht, getuige de poel van ellende waar het land in terechtkwam.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:15 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Hoe is het idee anders dan dat van Amerika en Irak? Of wou je zeggen dat ze er ook niet over nagedacht hebben?
Moet er nog eens bijkomen inderdaad.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:16 schreef bijdehand het volgende:
Spannend! Al denk ik niet dat ze afgemaakt worden want dan lokken ze alleen maar meer geweld uit.
Nederland zat gewoon fout. Ik denk niet dat ze toestemming hadden om het luchtruim van Libië te betreden en dan loop je het risico dat de Libiërs de helikopter in beslag nemen en dat ze bemanning gevangen nemen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:14 schreef Bastard het volgende:
Is dit niet een soort van teken dat Libie oorlog wil? Pakken NL militairen op, pakken een Lynx heli af.. mag toch hopen dat die diplomatiek onderhandelingen met ferme toon worden gebezigd. "Of je laat ze per direct vrij, of we komen ze nu ophalen" .
Klopt, maar eer dat je toestemming krijgt om in hun luchtruim te komen.. ik denk dat je dan probeert snel je mensen op te halen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:20 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Nederland zat gewoon fout. Ik denk niet dat ze toestemming hadden om het luchtruim van Libië te betreden en dan loop je het risico dat de Libiërs de helikopter in beslag nemen en dat ze bemanning gevangen nemen.
Nederland zou precies hetzelfde doen als er een helicopter met libische militairen hier iemand zou komen oppikken. De aktie van Nederland was gewoon illegaal.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:14 schreef Bastard het volgende:
Is dit niet een soort van teken dat Libie oorlog wil? Pakken NL militairen op, pakken een Lynx heli af.. mag toch hopen dat die diplomatiek onderhandelingen met ferme toon worden gebezigd. "Of je laat ze per direct vrij, of we komen ze nu ophalen" .
Die mensen hebben weken de tijd gehad om zich uit de voeten te maken, het behoort niet tot de taak van het Nederlandse leger om dit soort mensen te redden. Nederland had daar gewoon niets te zoeken zonder een oorlogsverklaring.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klopt, maar eer dat je toestemming krijgt om in hun luchtruim te komen.. ik denk dat je dan probeert snel je mensen op te halen.
Dit vind ik inderdaad ook wel erg slecht..quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:02 schreef vosss het volgende:
Wacht even, de britten pikken 150 man op en de Nederlanders proberen 2 man op te pikken en dat mislukt en nu zitten er 3 vast?
Falers.
PS: gooi toch alsjeblieft een dikke nuke op heel die regio want dat is niks en het gaat ook nooit niks worden
En dan neem je dus het risico dat de Libiërs de boel in beslag nemen (of neerhalen) als ze de helikopter onderscheppen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klopt, maar eer dat je toestemming krijgt om in hun luchtruim te komen.. ik denk dat je dan probeert snel je mensen op te halen.
Die hebben nu in ieder geval wel de reputatie dat ze je niet met ze kan fucken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:21 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Die instelling heeft de VS ook veel goed gedaan inderdaad
Die reputatie hadden ze al.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:33 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Die hebben nu in ieder geval wel de reputatie dat ze je niet met ze kan fucken.
Sure... ze zullen een invasie plegen voor een oorlogstribunaalquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:33 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Die hebben nu in ieder geval wel de reputatie dat ze je niet met ze kan fucken.
Ze hebben een plan klaarliggen voor een invasie van Nederland als we in Den Haag een Amerikaan voor het tribunaal durven slepen.
Dat zijn de woorden van Bush ja.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:37 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Sure... ze zullen een invasie plegen voor een oorlogstribunaal
nonsens, je weet veel te weinig van de situatie om een mening als deze erover te hebben. Misschien gaat het wel om mensen die voor the consulaat werken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:30 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Die mensen hebben weken de tijd gehad om zich uit de voeten te maken, het behoort niet tot de taak van het Nederlandse leger om dit soort mensen te redden. Nederland had daar gewoon niets te zoeken zonder een oorlogsverklaring.
quote:The current World Helicopter Speed Record is held by the Westland Lynx at 217.5 Kts (402 km/h) using specially designed high-speed rotor blades.
Hague Invasion Actquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:37 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Sure... ze zullen een invasie plegen voor een oorlogstribunaal
Komt ie weer: http://www.hrw.org/en/new(...)sion-act-becomes-lawquote:
Dan hadden ze denkelijk wel op het consulaat gezeten. Vandaar dat ik me ook afvraag wie deze twee personen zijn, ik kan me namelijk moeilijk voorstellen dat de KM zoveel risico neemt voor een paar gewone burgers die al lang op de ambassade hadden moeten zitten (al hoop ik uiteraard dat ze dat wel doen)quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:42 schreef t-8one het volgende:
[..]
nonsens, je weet veel te weinig van de situatie om een mening als deze erover te hebben. Misschien gaat het wel om mensen die voor the consulaat werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |