Succes!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 05:51 schreef Pheno het volgende:
Zo, werkdag nummer 16. Alhoewel, er schijnt toch nog wat misgerekend te zijn, dus misschien moet ik iets langer blijven. Die rekenwonders bij ons ook
Ik heb al voor elkaar dat ik geen nieuwe dingen meer hoef op te pakken. Handig, dan heb ik nog deze week wat te doen en dan is het de kennis (ahum) overdragen
Bij mij is het nog gisteren hoorquote:
Thanks, ik ga de boze drukke snelweg al op. ja, druk, ook om 6 uur. Mafketels in dit land. Vroegah was dat nog niet zo, maar op zich grappig dat je ziet dat de tijden veranderenquote:
Dan is het vrijdag. Bijna weekendquote:
Succes met die ellendequote:Op donderdag 3 maart 2011 05:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Thanks, ik ga de boze drukke snelweg al op. ja, druk, ook om 6 uur. Mafketels in dit land. Vroegah was dat nog niet zo, maar op zich grappig dat je ziet dat de tijden veranderen
Bij mij was het om 12 uur gisteravond nog gister, en vanmorgen om 3 vandaagquote:Op donderdag 3 maart 2011 05:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bij mij is het nog gisteren hoor
Jeeej!quote:
Weltrusten!quote:Op donderdag 3 maart 2011 05:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is het tev roeg voor: Thanks Whsk, truste meis??
trusten whiskersquote:Op donderdag 3 maart 2011 05:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is het tev roeg voor: Thanks Whsk, truste meis??
of laatquote:
Vroeg. Op tijd naar t werk, kan ik ook weer op tijd naar huisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 06:43 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wat liep mijn wekker op een verkeerd moment af zeg... precies tijdens de ontknoping van mijn spannende droom.
Ah, jij gaat Homefront spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op donderdag 3 maart 2011 06:43 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wat liep mijn wekker op een verkeerd moment af zeg... precies tijdens de ontknoping van mijn spannende droom.
Kijk dat zijn nog eens dromenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:
wokquote:
MDquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
beterschap en geniet van de boullion
![]()
[..]
wok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |