Trouwen?quote:
zag het, is mijn schuld. Ik vroeg eerder welk nummer men wil horenquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik liet me ff verwarren door wat men aan het eind van het vorige topic zei!
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Toch he. Een neger die Metallica luistert, maak je niet vaak mee
Goh blijf jij ook al hangen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar na Unforgiven ga ik toch echt slapen![]()
Denk ik
whehehe, dont blame me but the musicquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Goh blijf jij ook al hangen?
Allemaal de schuld van Viro's goede keuzes!
Dit is gewoon te mooi voor woorden!quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Goh blijf jij ook al hangen?
Allemaal de schuld van Viro's goede keuzes!
Ow computer op de versterker aangesloten? Heb ik ook.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zet hem gewoon via de radio.
Gewoon omdat het kan
Dit dusquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit is gewoon te mooi voor woorden!
Kippenvelnummer enz
Ja alleen moet ik dan met mn laptop op de grond bij de radio gaan zittenquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow computer op de versterker aangesloten? Heb ik ook.
Klinkt lekker hoor, door actieve speakers van 200 watt met een onbenullige diameter!
Toch is nothing else matters met symphony orkest wel prachtigquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:50 schreef ToT het volgende:
Als ik ergens van kots is het wel dat unplugged / symphony / whatever geneuzel van ze!
staat hier een professionele mengpaneel met een versterker van 500 watt aangesloten op de geluidskaart van mijn pc. Heerlijk geluid komt eruit.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow computer op de versterker aangesloten? Heb ik ook.
Klinkt lekker hoor, door actieve speakers van 200 watt met een onbenullige diameter!
Optische kabel hier!quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja alleen moet ik dan met mn laptop op de grond bij de radio gaan zitten![]()
Is nogal kut. Maar ja. It's worth it
Ik vind dat echt zo fake allemaal, sorry!quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch is nothing else matters met symphony orkest wel prachtig
heb ik ook staan op mijn pcquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch is nothing else matters met symphony orkest wel prachtig
Uhm geen idee wat hier staat. Binnenkort in de ghetto en daar heb ik helemaal geen radio dus nu even misbruik van makenquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Optische kabel hier!PC naast de tv waaronder de versterker staat.
Sweeeeeet!quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:50 schreef Viro het volgende:
[..]
staat hier een professionele mengpaneel met een versterker van 500 watt aangesloten op de geluidskaart van mijn pc. Heerlijk geluid komt eruit.
heb er wel voor moeten sparen, maar is het uit eindelijk allemaal waard.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Sweeeeeet!
5x 175 watt Onkyo hier!(Of was het nou 5x 185?
Weet ik ff niet meer.)
Dat was het plan, maar het lijkt nu de goede kant op te gaan, toch een meerderheid!quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:52 schreef Viro het volgende:
[..]
whahah was jij niet allang al gaan slapen?
Ik vind het op zich wel mooi, past alleen niet bij metallica naar mijn ideequote:Op donderdag 3 maart 2011 00:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo fake allemaal, sorry!
Mag je wat mij betreft overslaanquote:
Lady dana - Scorpiaquote:
Maar die is al zo uitgemolkenquote:
Mag ook, of iets van Technoboy, of Zany of.... of.....quote:
Dat is ook het enige album dat ik van ze hebquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet Metallica zijn? Ja dan idd Nothing else matters!
Het black album is echt top!
Als het goed is heb ik nog ergens And justice for all enzo liggen, maar daar luister ik nooit naar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is ook het enige album dat ik van ze heb
Het plan is om straks een 1TB schijf te gaan halen en die even bij Ezechielk te dumpen zodat hij er muziek op kan zetten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik nog ergens And justice for all enzo liggen, maar daar luister ik nooit naar.
Waarom? Er is betere muziek!quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het plan is om straks een 1TB schijf te gaan halen en die even bij Ezechielk te dumpen zodat hij er muziek op kan zetten.
Vereiste is wel dat ie dan sowieso alles van metallica even op mn schijf gooit
ik doe hierna sad but true om mee af te sluitenquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:55 schreef ToT het volgende:
LOL @ Master of puppets, zat ik ook net aan te denken!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:57 schreef Viro het volgende:
[..]
ik doe hierna sad but true om mee af te sluiten
quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:58 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga kijken of ik mn peuken heb laten slingeren of dat ik echt zonder zit....
Ez heeft heel veel muziek. Lekker divers ook. Hij weet ook min of meer wel wat ik leuk vind/wil hebben dus dat komt wel goedquote:
Bezig zijn met 10 dingen @ once zuigt...quote:
Ik steek net me laatste opquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:58 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga kijken of ik mn peuken heb laten slingeren of dat ik echt zonder zit....
ik vind al hun nummers goed, maar welcome home (sanitarium) is 1 van mijn favorieten netals broken beat & scarredquote:
zei je een half uur geleden ook alquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:01 schreef ToT het volgende:
Okee na Sad but true ga ik echt op één oor.
Strak plan welquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:01 schreef ToT het volgende:
Okee na Sad but true ga ik echt op één oor.
Ze hebben ook best lange nummersquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:03 schreef Viro het volgende:
heb maar 9 nummers van metallica kunnen draaien
idd, komt wel goed, ik doe morgen na koelkast ook een half uurtje metallica draaien, sta namelijk voor 2 uurtjes op het roosterquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Strak plan wel
[..]
Ze hebben ook best lange nummers
Ligt aan jouquote:
Ik zie dat draakje pas om 3 uur gaat dus je kan nog doorquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:05 schreef Viro het volgende:
[..]
idd, komt wel goed, ik doe morgen na koelkast ook een half uurtje metallica draaien, sta namelijk voor 2 uurtjes op het rooster
Slaap lekkerquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:07 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga ook eens een poging ondernemen om te slapen
Tnx voor de heerlijke muziek vanavond
draakje komt erin zodra ik disconnectquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie dat draakje pas om 3 uur gaat dus je kan nog door![]()
Of heb ik dat mis?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:07 schreef ToT het volgende:
Ach ja, goed excuus om nu te gaan slapen. Trusten he!
welterustenquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:07 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga ook eens een poging ondernemen om te slapen
Tnx voor de heerlijke muziek vanavond
Dus je kan gewoon doorgaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:09 schreef Viro het volgende:
[..]
draakje komt erin zodra ik disconnect
Dank je meisquote:
sry hups zag het te laatquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus je kan gewoon doorgaan![]()
Heb je iets van dire straits?
Als het goed is heb ik het via draakje aangevraagdquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:10 schreef Viro het volgende:
[..]
sry hups zag het te laat, heb het wel op mijn pc staan
voor jou hups:quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik het via draakje aangevraagd
Als je me aan het janken wil hebben moet je walk of life of brothers in arms draaienquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:15 schreef Viro het volgende:
[..]
voor jou hups:
[ afbeelding ]
en al mijn muziek:
[ afbeelding ]
dat doe ik je niet aan, ben je veels te lief voorquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je me aan het janken wil hebben moet je walk of life of brothers in arms draaien
ik ook niet, gaat koelkast leuk vindenquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
draakje kapot? kom ook niet op de verzoekpagina
die slaapt... dus geen muziekjes vanachtquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:17 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ook niet, gaat koelkast leuk vinden
ben er ook bang voorquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Er is iets mis bij koelkast ben ik bang
slaap lekkerquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Naja dan maar slapen zonder Dire Straits![]()
welterusten hupsquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:18 schreef Huppelmuts het volgende:
ik draai hem morgen voor speciaal voor jouquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:18 schreef Huppelmuts het volgende:
ff kieken voor het slapen gaanquote:
trustequote:Op donderdag 3 maart 2011 01:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nja.. ik ga ook slapen.. trusten
Mijn zoon zit er niet inquote:
Waarom heb je geen ui? Ik herken je niet eens.quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Fuck verkeerde filmpje. Naja morgen zal mn zoon zn filmpje wel online staan![]()
Nu ga ik slapen
Hoe oud is je zoon?quote:
quote:Top 20 in de ONZ Radio-reeks van vandaag tot en met 01:15 uur
01. 041 Viro
02. 031 Huppelmuts
03. 022 ToT
04. 016 quaas
05. 010 Knetterkrankjorum
06. 009 Carooltje79
07. 009 Zokunen
08. 007 Stokstaart
09. 007 Boterhamzakje
10. 007 Spaghettivreter
11. 003 utopie
12. 003 Snuf.
13. 003 mc-Piel
14. 002 Fireblast
15. 002 Spouwerranger
16. 001 Rockiejj
Hoezo?quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:27 schreef Viro het volgende:
[..]
moet jij niet allang in dromenland zijn?![]()
Lol, nee dank je. Geen negerpenis voor mijquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:32 schreef Viro het volgende:
[..]
maakt niet uit, je bent nog wakker dus: neucken ??
ik geef helemaal niet af, smelt ook niet zoals een chocolade dildo. This is the real thing babyquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:32 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Lol, nee dank je. Geen negerpenis voor mij
Wheheh, mee je kan me echt niet overtuigen hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:33 schreef Viro het volgende:
[..]
ik geef helemaal niet af, smelt ook niet zoals een chocolade dildo. This is the real thing baby
gaan we hard to get spelen, dan doe ik zo mijn broek naar beneden, kijken of je dan nog niet overtuigd benquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:35 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Wheheh, mee je kan me echt niet overtuigen hoor
quote:
pssstquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben niet gewend om vroeg te gaan slapen
![]()
en overal op fok is het dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet even lachen hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:37 schreef Viro het volgende:
[..]
gaan we hard to get spelen, dan doe ik zo mijn broek naar beneden, kijken of je dan nog niet overtuigd ben![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
geen draakje.. ik ben al aan de 538.. het voelt als vreemdgaan![]()
draakje is gecrashed en ik kom de stream ook niet meer opquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:54 schreef Zokunen het volgende:
Hmm is de stream open? Dan kan ik wel random tot koelkast er is doen...
Lijkt idd waar te zijn, net een sesam beschuitje met kaas opquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:55 schreef Viro het volgende:
[..]
draakje is gecrashed en ik kom de stream ook niet meer op
Tot een uur of 2/3 reageert hij nog welquote:
oh ok dan pm ik hem ffquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:58 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Tot een uur of 2/3 reageert hij nog wel
niet dood gaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 02:01 schreef Zokunen het volgende:
Ik ben zo dodelijk moe
Wil muziek tijdens mijn slaap
"gisteren" 14 uur geslapen, en was nog steeds kapot, vraag me af hoe ik dit ga managen, normaal is 4 uur zat....quote:
normaal is 4 uur zat... hmmm eindelijk de inhaal slag? pas je wel op dat je niet beschimmeld en stinkend in je bed gevonden wordt terwijl je wekenlang in coma lag?quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:03 schreef Zokunen het volgende:
[..]
"gisteren" 14 uur geslapen, en was nog steeds kapot, vraag me af hoe ik dit ga managen, normaal is 4 uur zat....
quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:03 schreef Viro het volgende:
[..]
, hoe kom je erop op zo'n late tijdstip
OI! JIJ SLAAPT OOK WEINIG!quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
normaal is 4 uur zat... hmmm eindelijk de inhaal slag? pas je wel op dat je niet beschimmeld en stinkend in je bed gevonden wordt terwijl je wekenlang in coma lag?
ik ben ook elke keer weer blij als ik wakker word en geen schimmel ontdekquote:Op donderdag 3 maart 2011 02:06 schreef Zokunen het volgende:
[..]
OI! JIJ SLAAPT OOK WEINIG!
En ja ik slaap heel soms ook veel, record is 18 uur slapen!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
normaal is 4 uur zat... hmmm eindelijk de inhaal slag? pas je wel op dat je niet beschimmeld en stinkend in je bed gevonden wordt terwijl je wekenlang in coma lag?
geweldig ditquote:Op donderdag 3 maart 2011 02:06 schreef Zokunen het volgende:
[..]
OI! JIJ SLAAPT OOK WEINIG!
En ja ik slaap heel soms ook veel, record is 18 uur slapen!
JIJ... mens?!... /gasp!quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben ook elke keer weer blij als ik wakker word en geen schimmel ontdek![]()
En af en toe heb ik ook een inhaalslag... weekend in coma.. dan meurend onder de douche en daarna ben ik weer mens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:08 schreef Zokunen het volgende:
[..]
JIJ... mens?!... /gasp!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe jij en zokunen elkaar belachlijk makenquote:![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:08 schreef Zokunen het volgende:
[..]
JIJ... mens?!... /gasp!Ik weet het... ik lijk super woman.. maar ben stiekem echt een heul gewoon oke raar meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
is toevallig bloed serieus jochiequote:Op donderdag 3 maart 2011 02:09 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
hoe jij en zokunen elkaar belachlijk maken
quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is toevallig bloed serieus jochie
maar wij zijn gewoon dag en nacht aanwezig. Wij zijn de draaiende hart van onz radio in de nacht.quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:11 schreef Zokunen het volgende:
Er zijn te veel mensen baas in onz, dus ik ga geen namen noemen, maar knetter en viro (en stiekem ik) horen er echt bij
wtf downloaden met je mobielquote:Op donderdag 3 maart 2011 02:13 schreef Zokunen het volgende:
ik hoop zo dat mn mobiel klaar is met downloaden.... het is mijn wekker... maar al TE lang bezig...
Maar Viro is ook meer baas... sorry....quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben heul niet dag en nacht aanwezig
ik ben ook geen baasquote:Op donderdag 3 maart 2011 02:14 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Maar Viro is ook meer baas... sorry....
Dat doet de baas altijdquote:Op donderdag 3 maart 2011 02:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heeft koelkast het nu nog lopen fixen![]()
![]()
wat een held
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:14 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Maar Viro is ook meer baas... sorry....
slaap lekker.. ben benieuwd of je morgen wakker word of volgende maandquote:Op donderdag 3 maart 2011 02:18 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga nu pitten, moet om 10uur beginnen, ben denk ik 2of3 uur vrij morgen, dus de show om 4 zou soepel moeten zijn,
Ik hoop volgende maand, een maand lang slapen, dat zou ZOOOOO BAAS ZIJN!quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker.. ben benieuwd of je morgen wakker word of volgende maand
trusten kusjen
dan ben je wel beschimmeld hequote:Op donderdag 3 maart 2011 02:20 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik hoop volgende maand, een maand lang slapen, dat zou ZOOOOO BAAS ZIJN!
Ach ook een maand niks uitgegeven, dus genoeg centjes om die schimmels weg te laten wassenquote:Op donderdag 3 maart 2011 02:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan ben je wel beschimmeld heen niet echt een pno tje
gadverdamme je zou dat maar moeten doenquote:Op donderdag 3 maart 2011 02:21 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ach ook een maand niks uitgegeven, dus genoeg centjes om die schimmels weg te laten wassen
ZZZZzzzzZZzZZzzZzzZzZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZquote:Op donderdag 3 maart 2011 02:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gadverdamme je zou dat maar moeten doen![]()
maar hupslapen jij!
waar zie jij dat ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:18 schreef hole1988 het volgende:
iemand met IP 84.26.84.141 (Ziggo) heeft 73 streams open staan wie o wie is het
edcast om te connecten met de stream server en winamp om mee af te spelen, zo doe ik dat. Je kan ook VDJ of SAM gebruiken. Ik ga zaterdag een schone image op mijn pc terug zetten dan gooi ik er SAM op.quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:19 schreef ToT het volgende:
Hey maar ik zie op de vorige pagina WInamp staan. Kun je daar ook mee DJ-en zonder 1 van al die andere aparte programma's zoals Virtual DJ of zo?
http://94.23.19.48:8000/index.html 5 unieke ip's 66 streams en dat ip heeft dus nu 62 streams open staan. piek lag op 98.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
Het moet mij zo compact en simpel mogelijk zijn. Het liefst een proggie waarmee je gewoon kunt horen wat ik op de PC aan het doen ben, dus dat zelfs Youtube filmpjes te horen zouden zijn, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:24 schreef Viro het volgende:
[..]
edcast om te connecten met de stream server en winamp om mee af te spelen, zo doe ik dat. Je kan ook VDJ of SAM gebruiken. Ik ga zaterdag een schone image op mijn pc terug zetten dan gooi ik er SAM op.
dan zou ik zeggen edcast zoals ik nu doe, maar is wel lastig met mic enzoquote:Op donderdag 3 maart 2011 02:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Het moet mij zo compact en simpel mogelijk zijn. Het liefst een proggie waarmee je gewoon kunt horen wat ik op de PC aan het doen ben, dus dat zelfs Youtube filmpjes te horen zouden zijn, bijvoorbeeld.
je hebt geen "stereo-mix" ingangquote:Op donderdag 3 maart 2011 02:27 schreef Viro het volgende:
[..]
dan zou ik zeggen edcast zoals ik nu doe, maar is wel lastig met mic enzo
ja van die hele plattequote:Op donderdag 3 maart 2011 02:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ToT en Viro.. hebben jullie ook tieten![]()
en hole1988?
nee hoor, ben helemaal afgetraind hier. Iets met 13 jaar taekwondoquote:Op donderdag 3 maart 2011 02:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Viro en Tot reageren niet.. manboobs?
platte, harige of hele geilequote:
je moet in edcast gewoon stereo-mix kiezen en met de volume mixer je microfoon aan en uitzetten, anders wordt intro's vol praten ook lastig.quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:29 schreef Viro het volgende:
[..]
jawel, maar edcast ziet sommige mic;s niet.
edcast plugin gevonden, maar met de microfoon gaat dan dus niet werken?quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:27 schreef Viro het volgende:
[..]
dan zou ik zeggen edcast zoals ik nu doe, maar is wel lastig met mic enzo
dat probleem heb ik ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 02:31 schreef ToT het volgende:
Ik heb mijn borstspieren beetje te veel getraind, en daardoor lijk ik tieten te hebben!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
zo doe ik het ook atmquote:Op donderdag 3 maart 2011 02:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je moet in edcast gewoon stereo-mix kiezen en met de volume mixer je microfoon aan en uitzetten, anders wordt intro's vol praten ook lastig.
gewoon proberen dan zie je het vanzelfquote:Op donderdag 3 maart 2011 02:31 schreef ToT het volgende:
[..]
edcast plugin gevonden, maar met de microfoon gaat dan dus niet werken?
zijn het geen biertieten?quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:31 schreef ToT het volgende:
Ik heb mijn borstspieren beetje te veel getraind, en daardoor lijk ik tieten te hebben!
dit dusquote:Op donderdag 3 maart 2011 02:31 schreef ToT het volgende:
ik vroeg aan ToTquote:
Ik drink meer whiskey, weinig bier!quote:
ga eens verzoekje doen jijquote:
nu al beledigd?quote:
is het daarom ex?quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik drink meer whiskey, weinig bier!
Mijn exvriendin zat altijd te zeiken dat ik tieten had, ook als ik de borstspieren aanspande!
nee hoorquote:
Raymond?quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga eens verzoekje doen jijstraks krijgen we raymond als er geen verzoek gedaan word
trust me.. dat wil je nietquote:
jij weet wel waaromquote:Op donderdag 3 maart 2011 02:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
viro goeden verzoek![]()
tevens.. hoor ik bij de vaste groep![]()
ik weet wel waarom ik bij de vaste groep hoor?quote:
he bha jij zei een vies woordquote:Op donderdag 3 maart 2011 02:47 schreef ToT het volgende:
Zo, ff een rustig deuntje voor het slapen gaan!
Deuntje of slapen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
he bha jij zei een vies woord
welke woord zei hij dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
he bha jij zei een vies woord
slapenquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik weet wel waarom ik bij de vaste groep hoor?laatste is hier het gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lang leve nachtbrakersquote:Op donderdag 3 maart 2011 02:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slapenbha.. dat doen normale mensen enzo
Oeh * Knetterkrankjorum doet een blij hupsje kusjes!quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:53 schreef Spouwerranger het volgende:
Pf.. ik kan niet slapen, dus ik ben er weer
fris en fruitigquote:Op donderdag 3 maart 2011 02:53 schreef Viro het volgende:
ik ga om 3.00 uu exact naar bed toe, moet morgen overdag draaien, wil wel fris en fruitig achter de mic zitten
U bent fan?quote:
Ook al weer terug?quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:53 schreef Spouwerranger het volgende:
welcome back youquote:Op donderdag 3 maart 2011 02:53 schreef Spouwerranger het volgende:
Tot op zekere hoogte. Het spul wat in de Top 40 is gekomen kan ik zeer zeker waarderen, maar meer ken ik niet van ze. Poison is mijn favoriet. I got the poison, I got the remedy!quote:
ja wat, ben geen stinkneger die de hele dag kfc en watermeloenen zit te vreten. Lui ben ik ook niet. Tevens nooit te laat ergens. Ik luister naar metal en alle andere genres muziek ipv rap, r&bquote:Op donderdag 3 maart 2011 02:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
fris en fruitig![]()
je bent een negert.. dus dat is zoet en chocolade achtig
dat zeg ik heul nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 02:56 schreef Viro het volgende:
[..]
ja wat, ben geen stinkneger die de hele dag kfc en watermeloenen zit te vreten. Lui ben ik ook niet. Tevens nooit te laat ergens. Ik luister naar metal en alle andere genres muziek ipv rap, r&b
Daar zou je wel een chocoladestaaf van op willen smullen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat zeg ik heul niet![]()
ik zeg zoet en chocolade achtig das jummm
oh ok, moet duidelijk gaan slapen, heb het niet meer op een rijtjequote:Op donderdag 3 maart 2011 02:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat zeg ik heul niet![]()
ik zeg zoet en chocolade achtig das jummm
schat.. als je geslapen hebt krijg je ze ook niet op een rijtje.. sorry... knetterness geeft afquote:Op donderdag 3 maart 2011 02:58 schreef Viro het volgende:
[..]
oh ok, moet duidelijk gaan slapen, heb het niet meer op een rijtje
quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nouja, ze heeft een verzoekje gedaan, deze namelijk
quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
schat.. als je geslapen hebt krijg je ze ook niet op een rijtje.. sorry... knetterness geeft af
Volgens mij gaat hij dan random shizzle draaien.quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:00 schreef Spouwerranger het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als de verzoekjensmashien geen verzoekjes meer krijgt?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij gaat hij dan random shizzle draaien.
Welke? Lordiquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:01 schreef ToT het volgende:
Dit is serieus de eerste keer dat ik dit nummer hoor!
Ja ja, dit zijn de eckte songfestivalhitsquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Yupyup, ik ben niet zo into songfestivalshit!
Ik heb wel wat albums digitaal...quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte. Het spul wat in de Top 40 is gekomen kan ik zeer zeker waarderen, maar meer ken ik niet van ze. Poison is mijn favoriet. I got the poison, I got the remedy!
Is toch zo?quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja ja, dit zijn de eckte songfestivalhits
U, jongedame, is baasquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik kan het geluid wat in mijn oren binnen dringt waarderen
Jazeker. Lordi die even het hele songfestivalgebeuren trollt. Geweldig ditquote:
welke nummer van hem?quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik had bon jovi aangevraagdvoor de nachtbrakers
Jonguh, met dit nummer hebben ze het songfestival zelfs gewonnen hoor!quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jazeker. Lordi die even het hele songfestivalgebeuren trollt. Geweldig dit
Bon Jovi - I'll Sleep When I'm Dead (Single Version) die had ik aangevraagdquote:
Ik weet dat ze het gewonnen hebben. Daarom zeg ik het ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Jonguh, met dit nummer hebben ze het songfestival zelfs gewonnen hoor!Google er maar op!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jawel, accepteer het nou maar
die is ook goed, ik wil it;s my life of livin on a prayer aanvragenquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Bon Jovi - I'll Sleep When I'm Dead (Single Version) die had ik aangevraagd
ook geen spinnen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
spamslet.. queen of the night oke.. maar bazin
heb geen huisdieren
Oke, dan nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
spamslet.. queen of the night oke.. maar bazin
heb geen huisdieren
dat zijn onderdanen.. geen huisdierenquote:
metalen vibo zeker kapot..quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:07 schreef Spouwerranger het volgende:
Neee.. bliepjesmuziek![]()
is koelkast er?
slaap lekker virootjequote:Op donderdag 3 maart 2011 03:07 schreef Viro het volgende:
zou 6 minuten geleden mijn nest induiken
Nu ben ik echt slapen, welterusten iedereen
jij ook truste knetter, wel lief zijn voor de andere users hierquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker virootjebedankt dat je de grap kon waarderen
groetjes aan je broertje en veel plezier in dromenland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |