Trouwen?quote:
zag het, is mijn schuld. Ik vroeg eerder welk nummer men wil horenquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik liet me ff verwarren door wat men aan het eind van het vorige topic zei!
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Toch he. Een neger die Metallica luistert, maak je niet vaak mee
Goh blijf jij ook al hangen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar na Unforgiven ga ik toch echt slapen![]()
Denk ik
whehehe, dont blame me but the musicquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Goh blijf jij ook al hangen?
Allemaal de schuld van Viro's goede keuzes!
Dit is gewoon te mooi voor woorden!quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Goh blijf jij ook al hangen?
Allemaal de schuld van Viro's goede keuzes!
Ow computer op de versterker aangesloten? Heb ik ook.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zet hem gewoon via de radio.
Gewoon omdat het kan
Dit dusquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit is gewoon te mooi voor woorden!
Kippenvelnummer enz
Ja alleen moet ik dan met mn laptop op de grond bij de radio gaan zittenquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow computer op de versterker aangesloten? Heb ik ook.
Klinkt lekker hoor, door actieve speakers van 200 watt met een onbenullige diameter!
Toch is nothing else matters met symphony orkest wel prachtigquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:50 schreef ToT het volgende:
Als ik ergens van kots is het wel dat unplugged / symphony / whatever geneuzel van ze!
staat hier een professionele mengpaneel met een versterker van 500 watt aangesloten op de geluidskaart van mijn pc. Heerlijk geluid komt eruit.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow computer op de versterker aangesloten? Heb ik ook.
Klinkt lekker hoor, door actieve speakers van 200 watt met een onbenullige diameter!
Optische kabel hier!quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja alleen moet ik dan met mn laptop op de grond bij de radio gaan zitten![]()
Is nogal kut. Maar ja. It's worth it
Ik vind dat echt zo fake allemaal, sorry!quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch is nothing else matters met symphony orkest wel prachtig
heb ik ook staan op mijn pcquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch is nothing else matters met symphony orkest wel prachtig
Uhm geen idee wat hier staat. Binnenkort in de ghetto en daar heb ik helemaal geen radio dus nu even misbruik van makenquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Optische kabel hier!PC naast de tv waaronder de versterker staat.
Sweeeeeet!quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:50 schreef Viro het volgende:
[..]
staat hier een professionele mengpaneel met een versterker van 500 watt aangesloten op de geluidskaart van mijn pc. Heerlijk geluid komt eruit.
heb er wel voor moeten sparen, maar is het uit eindelijk allemaal waard.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Sweeeeeet!
5x 175 watt Onkyo hier!(Of was het nou 5x 185?
Weet ik ff niet meer.)
Dat was het plan, maar het lijkt nu de goede kant op te gaan, toch een meerderheid!quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:52 schreef Viro het volgende:
[..]
whahah was jij niet allang al gaan slapen?
Ik vind het op zich wel mooi, past alleen niet bij metallica naar mijn ideequote:Op donderdag 3 maart 2011 00:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo fake allemaal, sorry!
Mag je wat mij betreft overslaanquote:
Lady dana - Scorpiaquote:
Maar die is al zo uitgemolkenquote:
Mag ook, of iets van Technoboy, of Zany of.... of.....quote:
Dat is ook het enige album dat ik van ze hebquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet Metallica zijn? Ja dan idd Nothing else matters!
Het black album is echt top!
Als het goed is heb ik nog ergens And justice for all enzo liggen, maar daar luister ik nooit naar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is ook het enige album dat ik van ze heb
Het plan is om straks een 1TB schijf te gaan halen en die even bij Ezechielk te dumpen zodat hij er muziek op kan zetten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik nog ergens And justice for all enzo liggen, maar daar luister ik nooit naar.
Waarom? Er is betere muziek!quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het plan is om straks een 1TB schijf te gaan halen en die even bij Ezechielk te dumpen zodat hij er muziek op kan zetten.
Vereiste is wel dat ie dan sowieso alles van metallica even op mn schijf gooit
ik doe hierna sad but true om mee af te sluitenquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:55 schreef ToT het volgende:
LOL @ Master of puppets, zat ik ook net aan te denken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |