Trouwen?quote:
zag het, is mijn schuld. Ik vroeg eerder welk nummer men wil horenquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik liet me ff verwarren door wat men aan het eind van het vorige topic zei!
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Toch he. Een neger die Metallica luistert, maak je niet vaak mee
Goh blijf jij ook al hangen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar na Unforgiven ga ik toch echt slapen![]()
Denk ik
whehehe, dont blame me but the musicquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Goh blijf jij ook al hangen?
Allemaal de schuld van Viro's goede keuzes!
Dit is gewoon te mooi voor woorden!quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Goh blijf jij ook al hangen?
Allemaal de schuld van Viro's goede keuzes!
Ow computer op de versterker aangesloten? Heb ik ook.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zet hem gewoon via de radio.
Gewoon omdat het kan
Dit dusquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit is gewoon te mooi voor woorden!
Kippenvelnummer enz
Ja alleen moet ik dan met mn laptop op de grond bij de radio gaan zittenquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow computer op de versterker aangesloten? Heb ik ook.
Klinkt lekker hoor, door actieve speakers van 200 watt met een onbenullige diameter!
Toch is nothing else matters met symphony orkest wel prachtigquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:50 schreef ToT het volgende:
Als ik ergens van kots is het wel dat unplugged / symphony / whatever geneuzel van ze!
staat hier een professionele mengpaneel met een versterker van 500 watt aangesloten op de geluidskaart van mijn pc. Heerlijk geluid komt eruit.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow computer op de versterker aangesloten? Heb ik ook.
Klinkt lekker hoor, door actieve speakers van 200 watt met een onbenullige diameter!
Optische kabel hier!quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja alleen moet ik dan met mn laptop op de grond bij de radio gaan zitten![]()
Is nogal kut. Maar ja. It's worth it
Ik vind dat echt zo fake allemaal, sorry!quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch is nothing else matters met symphony orkest wel prachtig
heb ik ook staan op mijn pcquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch is nothing else matters met symphony orkest wel prachtig
Uhm geen idee wat hier staat. Binnenkort in de ghetto en daar heb ik helemaal geen radio dus nu even misbruik van makenquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Optische kabel hier!PC naast de tv waaronder de versterker staat.
Sweeeeeet!quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:50 schreef Viro het volgende:
[..]
staat hier een professionele mengpaneel met een versterker van 500 watt aangesloten op de geluidskaart van mijn pc. Heerlijk geluid komt eruit.
heb er wel voor moeten sparen, maar is het uit eindelijk allemaal waard.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Sweeeeeet!
5x 175 watt Onkyo hier!(Of was het nou 5x 185?
Weet ik ff niet meer.)
Dat was het plan, maar het lijkt nu de goede kant op te gaan, toch een meerderheid!quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:52 schreef Viro het volgende:
[..]
whahah was jij niet allang al gaan slapen?
Ik vind het op zich wel mooi, past alleen niet bij metallica naar mijn ideequote:Op donderdag 3 maart 2011 00:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo fake allemaal, sorry!
Mag je wat mij betreft overslaanquote:
Lady dana - Scorpiaquote:
Maar die is al zo uitgemolkenquote:
Mag ook, of iets van Technoboy, of Zany of.... of.....quote:
Dat is ook het enige album dat ik van ze hebquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet Metallica zijn? Ja dan idd Nothing else matters!
Het black album is echt top!
Als het goed is heb ik nog ergens And justice for all enzo liggen, maar daar luister ik nooit naar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is ook het enige album dat ik van ze heb
Het plan is om straks een 1TB schijf te gaan halen en die even bij Ezechielk te dumpen zodat hij er muziek op kan zetten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik nog ergens And justice for all enzo liggen, maar daar luister ik nooit naar.
Waarom? Er is betere muziek!quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het plan is om straks een 1TB schijf te gaan halen en die even bij Ezechielk te dumpen zodat hij er muziek op kan zetten.
Vereiste is wel dat ie dan sowieso alles van metallica even op mn schijf gooit
ik doe hierna sad but true om mee af te sluitenquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:55 schreef ToT het volgende:
LOL @ Master of puppets, zat ik ook net aan te denken!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:57 schreef Viro het volgende:
[..]
ik doe hierna sad but true om mee af te sluiten
quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:58 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga kijken of ik mn peuken heb laten slingeren of dat ik echt zonder zit....
Ez heeft heel veel muziek. Lekker divers ook. Hij weet ook min of meer wel wat ik leuk vind/wil hebben dus dat komt wel goedquote:
Bezig zijn met 10 dingen @ once zuigt...quote:
Ik steek net me laatste opquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:58 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga kijken of ik mn peuken heb laten slingeren of dat ik echt zonder zit....
ik vind al hun nummers goed, maar welcome home (sanitarium) is 1 van mijn favorieten netals broken beat & scarredquote:
zei je een half uur geleden ook alquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:01 schreef ToT het volgende:
Okee na Sad but true ga ik echt op één oor.
Strak plan welquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:01 schreef ToT het volgende:
Okee na Sad but true ga ik echt op één oor.
Ze hebben ook best lange nummersquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:03 schreef Viro het volgende:
heb maar 9 nummers van metallica kunnen draaien
idd, komt wel goed, ik doe morgen na koelkast ook een half uurtje metallica draaien, sta namelijk voor 2 uurtjes op het roosterquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Strak plan wel
[..]
Ze hebben ook best lange nummers
Ligt aan jouquote:
Ik zie dat draakje pas om 3 uur gaat dus je kan nog doorquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:05 schreef Viro het volgende:
[..]
idd, komt wel goed, ik doe morgen na koelkast ook een half uurtje metallica draaien, sta namelijk voor 2 uurtjes op het rooster
Slaap lekkerquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:07 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga ook eens een poging ondernemen om te slapen
Tnx voor de heerlijke muziek vanavond
draakje komt erin zodra ik disconnectquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie dat draakje pas om 3 uur gaat dus je kan nog door![]()
Of heb ik dat mis?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:07 schreef ToT het volgende:
Ach ja, goed excuus om nu te gaan slapen. Trusten he!
welterustenquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:07 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga ook eens een poging ondernemen om te slapen
Tnx voor de heerlijke muziek vanavond
Dus je kan gewoon doorgaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:09 schreef Viro het volgende:
[..]
draakje komt erin zodra ik disconnect
Dank je meisquote:
sry hups zag het te laatquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus je kan gewoon doorgaan![]()
Heb je iets van dire straits?
Als het goed is heb ik het via draakje aangevraagdquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:10 schreef Viro het volgende:
[..]
sry hups zag het te laat, heb het wel op mijn pc staan
voor jou hups:quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik het via draakje aangevraagd
Als je me aan het janken wil hebben moet je walk of life of brothers in arms draaienquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:15 schreef Viro het volgende:
[..]
voor jou hups:
[ afbeelding ]
en al mijn muziek:
[ afbeelding ]
dat doe ik je niet aan, ben je veels te lief voorquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je me aan het janken wil hebben moet je walk of life of brothers in arms draaien
ik ook niet, gaat koelkast leuk vindenquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
draakje kapot? kom ook niet op de verzoekpagina
die slaapt... dus geen muziekjes vanachtquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:17 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ook niet, gaat koelkast leuk vinden
ben er ook bang voorquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Er is iets mis bij koelkast ben ik bang
slaap lekkerquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Naja dan maar slapen zonder Dire Straits![]()
welterusten hupsquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:18 schreef Huppelmuts het volgende:
ik draai hem morgen voor speciaal voor jouquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:18 schreef Huppelmuts het volgende:
ff kieken voor het slapen gaanquote:
trustequote:Op donderdag 3 maart 2011 01:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nja.. ik ga ook slapen.. trusten
Mijn zoon zit er niet inquote:
Waarom heb je geen ui? Ik herken je niet eens.quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Fuck verkeerde filmpje. Naja morgen zal mn zoon zn filmpje wel online staan![]()
Nu ga ik slapen
Hoe oud is je zoon?quote:
quote:Top 20 in de ONZ Radio-reeks van vandaag tot en met 01:15 uur
01. 041 Viro
02. 031 Huppelmuts
03. 022 ToT
04. 016 quaas
05. 010 Knetterkrankjorum
06. 009 Carooltje79
07. 009 Zokunen
08. 007 Stokstaart
09. 007 Boterhamzakje
10. 007 Spaghettivreter
11. 003 utopie
12. 003 Snuf.
13. 003 mc-Piel
14. 002 Fireblast
15. 002 Spouwerranger
16. 001 Rockiejj
Hoezo?quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:27 schreef Viro het volgende:
[..]
moet jij niet allang in dromenland zijn?![]()
Lol, nee dank je. Geen negerpenis voor mijquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:32 schreef Viro het volgende:
[..]
maakt niet uit, je bent nog wakker dus: neucken ??
ik geef helemaal niet af, smelt ook niet zoals een chocolade dildo. This is the real thing babyquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:32 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Lol, nee dank je. Geen negerpenis voor mij
Wheheh, mee je kan me echt niet overtuigen hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:33 schreef Viro het volgende:
[..]
ik geef helemaal niet af, smelt ook niet zoals een chocolade dildo. This is the real thing baby
gaan we hard to get spelen, dan doe ik zo mijn broek naar beneden, kijken of je dan nog niet overtuigd benquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:35 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Wheheh, mee je kan me echt niet overtuigen hoor
quote:
pssstquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben niet gewend om vroeg te gaan slapen
![]()
en overal op fok is het dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet even lachen hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:37 schreef Viro het volgende:
[..]
gaan we hard to get spelen, dan doe ik zo mijn broek naar beneden, kijken of je dan nog niet overtuigd ben![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
geen draakje.. ik ben al aan de 538.. het voelt als vreemdgaan![]()
draakje is gecrashed en ik kom de stream ook niet meer opquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:54 schreef Zokunen het volgende:
Hmm is de stream open? Dan kan ik wel random tot koelkast er is doen...
Lijkt idd waar te zijn, net een sesam beschuitje met kaas opquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:55 schreef Viro het volgende:
[..]
draakje is gecrashed en ik kom de stream ook niet meer op
Tot een uur of 2/3 reageert hij nog welquote:
oh ok dan pm ik hem ffquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:58 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Tot een uur of 2/3 reageert hij nog wel
niet dood gaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 02:01 schreef Zokunen het volgende:
Ik ben zo dodelijk moe
Wil muziek tijdens mijn slaap
"gisteren" 14 uur geslapen, en was nog steeds kapot, vraag me af hoe ik dit ga managen, normaal is 4 uur zat....quote:
normaal is 4 uur zat... hmmm eindelijk de inhaal slag? pas je wel op dat je niet beschimmeld en stinkend in je bed gevonden wordt terwijl je wekenlang in coma lag?quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:03 schreef Zokunen het volgende:
[..]
"gisteren" 14 uur geslapen, en was nog steeds kapot, vraag me af hoe ik dit ga managen, normaal is 4 uur zat....
quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:03 schreef Viro het volgende:
[..]
, hoe kom je erop op zo'n late tijdstip
OI! JIJ SLAAPT OOK WEINIG!quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
normaal is 4 uur zat... hmmm eindelijk de inhaal slag? pas je wel op dat je niet beschimmeld en stinkend in je bed gevonden wordt terwijl je wekenlang in coma lag?
ik ben ook elke keer weer blij als ik wakker word en geen schimmel ontdekquote:Op donderdag 3 maart 2011 02:06 schreef Zokunen het volgende:
[..]
OI! JIJ SLAAPT OOK WEINIG!
En ja ik slaap heel soms ook veel, record is 18 uur slapen!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
normaal is 4 uur zat... hmmm eindelijk de inhaal slag? pas je wel op dat je niet beschimmeld en stinkend in je bed gevonden wordt terwijl je wekenlang in coma lag?
geweldig ditquote:Op donderdag 3 maart 2011 02:06 schreef Zokunen het volgende:
[..]
OI! JIJ SLAAPT OOK WEINIG!
En ja ik slaap heel soms ook veel, record is 18 uur slapen!
JIJ... mens?!... /gasp!quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben ook elke keer weer blij als ik wakker word en geen schimmel ontdek![]()
En af en toe heb ik ook een inhaalslag... weekend in coma.. dan meurend onder de douche en daarna ben ik weer mens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:08 schreef Zokunen het volgende:
[..]
JIJ... mens?!... /gasp!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe jij en zokunen elkaar belachlijk makenquote:![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:08 schreef Zokunen het volgende:
[..]
JIJ... mens?!... /gasp!Ik weet het... ik lijk super woman.. maar ben stiekem echt een heul gewoon oke raar meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
is toevallig bloed serieus jochiequote:Op donderdag 3 maart 2011 02:09 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
hoe jij en zokunen elkaar belachlijk maken
quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is toevallig bloed serieus jochie
maar wij zijn gewoon dag en nacht aanwezig. Wij zijn de draaiende hart van onz radio in de nacht.quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:11 schreef Zokunen het volgende:
Er zijn te veel mensen baas in onz, dus ik ga geen namen noemen, maar knetter en viro (en stiekem ik) horen er echt bij
wtf downloaden met je mobielquote:Op donderdag 3 maart 2011 02:13 schreef Zokunen het volgende:
ik hoop zo dat mn mobiel klaar is met downloaden.... het is mijn wekker... maar al TE lang bezig...
Maar Viro is ook meer baas... sorry....quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben heul niet dag en nacht aanwezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |