Maar die striptease die je daarna uitvoerde was nou ook weer niet nodig hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:07 schreef Bluezz het volgende:
Mijn 61 jarige zussie ziet me voor het eerst op de webcam (zij heeft er geen) zegt ze : doe eens wat
Ja, lekker kleverig en een beetje klef, maar met dat heel luchtige, zachte brood.quote:
Hey daar kom ik ook langs, waar spreken we af broer?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:09 schreef TAV74 het volgende:
Nog even inchecken in dit topic![]()
Morgen Utrecht, dus tot morgenmiddag
Omnomnom.. daar ga ik vast van dromen..quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, lekker kleverig en een beetje klef, maar met dat heel luchtige, zachte brood.
Wat waarschijnlijk vrij snel droog wordt, maar allez
Ze vond het raar, ze hoorde ook dingenquote:
Je kan toch minstens even zingen hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:16 schreef Bluezz het volgende:
Ze vond het raar, ze hoorde ook dingen
Wat verwacht ze dan, dat ik ga zingen, dansen. schelden etc? Ik heb maar gekke bekken getrokkenMorgen ziet ze me live
Zeg...jij ging toch vroeg naar bed?quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:15 schreef Isabeau het volgende:
Ross is triplechocolate brownies aan het maken, maar ik moet eigenlijk naar bed(morgen werken)
Ik lig er al een uur in! ( masterchef gekeken, rondje fok en Dan lekker slapen.)quote:
Slaap lekker DEquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:21 schreef DarkElf het volgende:
Dat gezegd hebbende, ik ga lekker slapen. Trusten allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |