Maar die striptease die je daarna uitvoerde was nou ook weer niet nodig hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:07 schreef Bluezz het volgende:
Mijn 61 jarige zussie ziet me voor het eerst op de webcam (zij heeft er geen) zegt ze : doe eens wat
Ja, lekker kleverig en een beetje klef, maar met dat heel luchtige, zachte brood.quote:
Hey daar kom ik ook langs, waar spreken we af broer?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:09 schreef TAV74 het volgende:
Nog even inchecken in dit topic![]()
Morgen Utrecht, dus tot morgenmiddag
Omnomnom.. daar ga ik vast van dromen..quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, lekker kleverig en een beetje klef, maar met dat heel luchtige, zachte brood.
Wat waarschijnlijk vrij snel droog wordt, maar allez
Ze vond het raar, ze hoorde ook dingenquote:
Je kan toch minstens even zingen hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:16 schreef Bluezz het volgende:
Ze vond het raar, ze hoorde ook dingen
Wat verwacht ze dan, dat ik ga zingen, dansen. schelden etc? Ik heb maar gekke bekken getrokkenMorgen ziet ze me live
Zeg...jij ging toch vroeg naar bed?quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:15 schreef Isabeau het volgende:
Ross is triplechocolate brownies aan het maken, maar ik moet eigenlijk naar bed(morgen werken)
Ik lig er al een uur in! ( masterchef gekeken, rondje fok en Dan lekker slapen.)quote:
Slaap lekker DEquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:21 schreef DarkElf het volgende:
Dat gezegd hebbende, ik ga lekker slapen. Trusten allemaal!
Ik ben maar even mijn zwemspulletjes op gaan hangen, anders ontplofte ik ter plekke denk ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:21 schreef golfer het volgende:
Fleur Agema verklaart de winst van de PVV in Zandvoort uit de overlast van Marokkaanse rotjongens op het strand van Zandvoort.
Nou kom ik vrij regelmatig daar en heb daar nog nooit Marokkanen op het strand gezien.
Dat mens spoort echt niet. Zo dom.
Oh, sjit! Vergeten op te nemen!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:23 schreef golfer het volgende:
We gaan dus maar even Masterchef van vanavond bekijken.
Die mag morgen weer onder het bureau van Geert.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:21 schreef golfer het volgende:
Fleur Agema verklaart de winst van de PVV in Zandvoort uit de overlast van Marokkaanse rotjongens op het strand van Zandvoort.
Nou kom ik vrij regelmatig daar en heb daar nog nooit Marokkanen op het strand gezien.
Dat mens spoort echt niet. Zo dom.
Dit deegrecept maar dan met wat meer zout en minder water (volgende keer doe ik het met melk ipv water en syrup ipv honing). Drie kwartier/uurtje rijzen, dan stukjes van 50 gram maken, in worstjes rollen en door gesmolten boter halen en dan door basterdsuiker-met-kaneel. 20 minuten rijzen onder een theedoek.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:15 schreef DarkElf het volgende:
Sluis t recept eens door een keer CF? Ben benieuwd!
Wat was je reden om ja te zeggen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:23 schreef Vork het volgende:
Oja, kan iemand mij helpen herinneren dat ik de volgende keer niet zomaar meer ja ga zeggen tegen een of ander project dat voornamelijk gewoon tijd kost? Gelukkig ben ik nu eindelijk klaar voor vanavond. Morgen weer een avond. Is het al weekend?
De mijne begint helaas op zaterdagmiddag pas.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:29 schreef Isabeau het volgende:
Wat was je reden om ja te zeggen?
En het is bijna weekend![]()
Waar Bluezz?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie nu pas de foto's van Alicey en haar man op hun trouwdag, ze ziet er goed uit zeg!
Dat sowieso.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:38 schreef Isabeau het volgende:
Helaas dat het nu wat minder uitkomt, Vork, maar als het af is dan geeft dat vast een goed gevoel
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Erg veranderd:0 ik bedoel niet sinds haar geboorte.
Niet slecht. Al had WT na twee albums moeten stoppenquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:12 schreef PdeHoog het volgende:
WauwIk ben verrast
Nieuwe richting. Best tof eigenlijk wel
quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Niet slecht. Al had WT na twee albums moeten stoppen
Are you kidding me?quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:20 schreef Leintjeuh het volgende: wat kan je goed aan A. zien dat ze als man geboren is
Nee.quote:
Ja maar je snapt wat ik bedoelquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ben ik niet met je eens
Ik vind dat ze nu prettiger worden. Hoewel het eerste album toch wel een van de beste is. Alleen...met de laatste albums vond ik dat het meer van hetzelfde werd. En dat doorbreken ze nu wel een beetje vind ik.
En al wist je het niet, dan zie je het wel. Maar dat geeft helemaal niks, 't is een mooie bruidquote:
Moet jij niet naar bed? Je moet morgen toch werken? Ik slaap morgen uit en ga bloed geven. En nu ga ik slapenquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:28 schreef Isabeau het volgende:
Wat ontzettend veel gemeentes hebben VVD als grootste partij zeg
Nopequote:
Het was mij nog niet opgevallen hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En al wist je het niet, dan zie je het wel. Maar dat geeft helemaal niks, 't is een mooie bruid
ik schaam mij diep voor deze provinciequote:Op donderdag 3 maart 2011 00:40 schreef Stereotomy het volgende:
Maastricht 16,6 PVV
Maar tweede kamer waren ze de grootste met 22.9, dus er zit progressie in
Niets nieuws, toch, voor Limburg?quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:50 schreef Memento-Mori het volgende:
ik schaam mij diep voor deze provincie![]()
Volgens mij is het al minder dan bij de Tweede Kamer verkiezingen (Borisz?), maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:54 schreef Memento-Mori het volgende:
neuh maar je mag hoop hebben dat t nu anders zou zijn maar helaas
quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:53 schreef borisz het volgende:
De 38 voor de coalitie is binnen nu. Onder voorbehoud
ja maar nog wss de grootste partij in Limburgquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij is het al minder dan bij de Tweede Kamer verkiezingen (Borisz?), maar dat weet ik niet zeker.
Hmpfquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:53 schreef borisz het volgende:
Wij hebben patatjes met mayo gegetenquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil snacken. Grom.![]()
Denk dat ik een bekertje sojamelk met whey neem en dan naar bed.
Steer, ik ben dat carnaval gezeik nu al zat maar heb jij enig idee of ik zaterdag nog gewoon boodschappen kan doenquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil snacken. Grom.![]()
Denk dat ik een bekertje sojamelk met whey neem en dan naar bed.
Zie carnavalstopicquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Steer, ik ben dat carnaval gezeik nu al zat maar heb jij enig idee of ik zaterdag nog gewoon boodschappen kan doen
quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:53 schreef borisz het volgende:
Gewoon doen alsof je niet lepeltje-lepeltje gelegen hebt met haar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:04 schreef Stereotomy het volgende:
Was een beetje raar om L. te zien vandaag en om met haar te dansen. Maar ik geloof dat we morgen samen eten en naar de Pathé gaan.Business as usual, denk dat dat misschien ook het beste is.
mja de een zegt zaterdag is wel carnaval, ander van niet, ik snap t niet meer. Ik wil weg dit weekendquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zie carnavalstopic
En kom met L., Oostenrijkse vriendin van L. , Edgar (zie Facebook hiphop foto) en mij mee zondag.![]()
En hoe ik haar haar heb geroken en hoe we gelachen hebben om het feit dat haar tandvlees niet symmetrisch is en hoe aanhankelijk ik ben als ik iemand leuk vind en dat we naar een positie zochten dat mijn arm niet zou slapen terwijl ze het plette bij het liggen en...quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je niet lepeltje-lepeltje gelegen hebt met haar.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja de een zegt zaterdag is wel carnaval, ander van niet, ik snap t niet meer. Ik wil weg dit weekendmaar dat zit er niet in dus wie weet ga ik zondag wel mee
Het web sluit zichquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:09 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en Memo je krijgt de groeten van L. terug. Ze zou je binnenkort bellen om iets af te spreken.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:09 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en Memo je krijgt de groeten van L. terug. Ze zou je binnenkort bellen om iets af te spreken.
Neeee DAT heb je niet gezegd! Toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:11 schreef Stereotomy het volgende:
En ik heb er spijt van dat ik tegen haar gezegd had dat de beste manier voor mij om over haar heen te komen is zoveel mogelijk met andere vrouwen flirten.![]()
![]()
![]()
![]()
Wie denk ik wel dat ik ben, 5 seconden nadat ik tegen haar had gezegd dat ik haar echt héél leuk vind.ik ben een idioot
*dum dum duuuuuuum*quote:
We kunnen wel samen gaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]spannend
![]()
maar euhm ik moet dan dus zaterdag -indien er winkels open zijn- wel iets carnavallerigs scoren om mee te kunnen zondag
quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:11 schreef Memento-Mori het volgende:
spannend
![]()
maar euhm ik moet dan dus zaterdag -indien er winkels open zijn- wel iets carnavallerigs scoren om mee te kunnen zondag
quote:
Ik ben een idioot. Kan ik het nog repareren?quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Neeee DAT heb je niet gezegd! Toch?
Je moet gewoon eens je bek houwuh jonguhquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:11 schreef Stereotomy het volgende:
En ik heb er spijt van dat ik tegen haar gezegd had dat de beste manier voor mij om over haar heen te komen is zoveel mogelijk met andere vrouwen flirten.![]()
![]()
![]()
![]()
Wie denk ik wel dat ik ben, 5 seconden nadat ik tegen haar had gezegd dat ik haar echt héél leuk vind.ik ben een idioot
Dat.quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je moet gewoon eens je bek houwuh jonguh
ja euh daaag, ik heb geen zin er geld aan uit te geven,. dus een lelijke hoed in t kanlroze ofzo en een vage zonnebril ofzo en tis me wel heiligquote:
T is echt wel een hele slechte opmerkingquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben een idioot. Kan ik het nog repareren?
Gewoon een MD-tje aan en alleen een boerenkiel eroverheen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:13 schreef Memento-Mori het volgende:
ja euh daaag, ik heb geen zin er geld aan uit te geven,. dus een lelijke hoed in t kanlroze ofzo en een vage zonnebril ofzo en tis me wel heilig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |