Ze moet wel, met het constant schudden met haar boobsquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet nodig, zit van mezelf al zo vol energie he
Fok voetbalquote:
Waarom?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Water, water en nog eens water. 3de dag van mijn alleen maar water (a)qua drinken
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:29 schreef STING het volgende:
[..]
Ze moet wel, met het constant schudden met haar boobsvoor haar baas
T water hier uit de kraan is niet te zuipen, dus ik zit aan aan sap dieetquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Water, water en nog eens water. 3de dag van mijn alleen maar water (a)qua drinken
quote:
Ik zie een patroonquote:
Dan koop je een fles siroopquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T water hier uit de kraan is niet te zuipen, dus ik zit aan aan sap dieetIn Utrecht kwam Bar-Le-Duc uit de kraan
Ik kijk liever naar een stel kerels in snelle karts die rondjes rijdenquote:
Ik moet het met HW eensch zijn..quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar een stel kerels
Maar je eet toch wel gewoon??quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een maandje doen, even doorspoelen
Wel maar een fractie van wat er in een energy drink zitquote:
Tis maar goed dat daar zoveel suiker in zit. Ik drink dat light spul wel eens, maar daar ga ik helemaal van shaken omdat er niks bij zit dat verbrand kan wordenquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel maar een fractie van wat er in een energy drink zit
jamaar daar ga je dan weer op een andere manier dood aan!quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Sinds jaren bestaat er ook zoiets als suikervrije siroop.
Hij was goed he? Ik was ook trots op mijquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:35 schreef Kreator het volgende:
Selectief quoten. Je begint het te leren, Spruitje82.
Hoeveel suiker zit er in suikervrije energydrink?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:34 schreef PeuRac het volgende:
Wel maar een fractie van wat er in een energy drink zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |