even luisterenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja mijn hoofd is er niet helemala bij heh![]()
deze is ook zo![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik let met carnaval wel goed opNeeee grapje
Zo ben ik niet
Eigenlijk nog nooit behoefte gehad aan een vriendjequote:Op woensdag 2 maart 2011 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee, en dan zijn ze ook dom verkleed
Ja ja![]()
doet me hieraan denkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja mijn hoofd is er niet helemala bij heh![]()
deze is ook zo![]()
wat een gemenrd zegquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eigenlijk nog nooit behoefte gehad aan een vriendjeMaar hij vroeg het zo vaak, ik vond het zielig worden en hij was wel leuk
![]()
Vraagt ie of ik 'mee ga naar weet ik veel waar na school' en de volgende dag maakt ie het uit
Ach, als het echt een leuke jongen is dan merk je het vanzelf of het wat voor je is toch?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eigenlijk nog nooit behoefte gehad aan een vriendjeMaar hij vroeg het zo vaak, ik vond het zielig worden en hij was wel leuk
![]()
Vraagt ie of ik 'mee ga na school' en de volgende dag maakt ie het uit
kleien lieve leidjes zijn tof en vooral ook liefquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
doet me hieraan denken![]()
klein lief liedje wel
Ja best welquote:
Ook een playerquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, als het echt een leuke jongen is dan merk je het vanzelf of het wat voor je is toch?Je moet niets
En dat is wel stom
Je lichaam is afhankelijk geworden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:55 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, neem vandaag maar 3 Strongbows want kon de afgelopen 2 dagen niet in slaap komen![]()
Een beetje jammer... Je moet het echt treffen met mannenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja best wel
[..]
Ook een playerJe moet er vrienden mee zijn, maar zeker niet meer
ik jupilerquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:55 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, neem vandaag maar 3 Strongbows want kon de afgelopen 2 dagen niet in slaap komen![]()
slaap ze toekquote:
Lekker slapen Toekjequote:
Dat geloof ik ook jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Je lichaam is afhankelijk geworden.
so truequote:Op woensdag 2 maart 2011 22:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
kleien lieve leidjes zijn tof en vooral ook lief
Lekker slapen lieve martquote:
Tot zo dan maarquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben ook weer wegMaar ik zal zo wel weer terug zijn
erg heh zo vlieft zijnquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben ook weer wegMaar ik zal ook zo wel weer terug zijn
hahaquote:
Als je dan nu doorzet dan wordt het snel beterquote:
slaap ze DMquote:
ik wacht wel hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hahajup er is nog zon vreselijk fout liedje, maar zelfs die vind ik nou schattig.. ff zoeken
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hahajup er is nog zon vreselijk fout liedje, maar zelfs die vind ik nou schattig.. ff zoeken
Alsof jij dat doetquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:58 schreef MPG het volgende:
Truste Toek en Mart![]()
Handjes boven de dekens he!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:
ooh dat vind ik nu oook niksquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en zoals ik al zei, vreselijk foutmaar ik vind het ergens nu best leuk
gelukkig is dat over n paar maandjes weer voorbij
Daar kun je ook wakker van liggen jaquote:
of op je ademhaling gaan lettenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar kun je ook wakker van liggen ja
Ik weet niet wat ik moet doen eigenlijk. Ben overdags kapot en herken dat wel van een paar jaar geleden dat ik ook niet in slaap kon komen. Na morgen is het weekend dus dan hou ik mer al sowieso al niet aan. Ik hoop binnenkort weer aan sport te gaan doen en wat meer afleiding te hebben. Misschien dat ik het dan makkelijker vindquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je dan nu doorzet dan wordt het snel beterLijkt me wel verstandig dan namelijk
![]()
oh die vind ik weer barfquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh dat vind ik nu oook niks
dit daarentegen
De laatste tijd wel ja. Vooral in het negatievequote:
quote:
Nou ja, als je inderdaad veel piekert cq nadenkt op een negatieve manier dan is het niet zo vreemd dat slapen niet zo lekker gaatquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet doen eigenlijk. Ben overdags kapot en herken dat wel van een paar jaar geleden dat ik ook niet in slaap kon komen. Na morgen is het weekend dus dan hou ik mer al sowieso al niet aan. Ik hoop binnenkort weer aan sport te gaan doen en wat meer afleiding te hebben. Misschien dat ik het dan makkelijker vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |