quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:53 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Kom zo schat, ff de boel afronden hier. Ik ben slechts 20 meter van je af. Doe je broekkie alvast maar uit
Dank je wel, sweethartje. Heb je nou die buurman al KO geslagen, want anders komen Devion en ik binnenkort ff langs en aan. Kijk en of het lor dan nog zoveel praatjes heeft.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hier dan een een whisky voor jou en neem ik zelf lekker popcorn met bier![]()
Proost
Die is al uitquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:53 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Kom zo schat, ff de boel afronden hier. Ik ben slechts 20 meter van je af. Doe je broekkie alvast maar uit
Ik heb hem ff belerend toegesproken. Heb hem in die sloot achter bij jullie gedumpt. Hij is idd dood.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:58 schreef formerjellybean het volgende:
Na zoveelste keer politie is het doodstil dus ik denk dat die gevlucht is![]()
Ik heb in 2 jaar tijd nog nooit zoveel stilte gehad als de laatste dagen
Ja, laat dat maar aan mij over. WAt zijn de tarieven? Ik zorg gewoon dat ik het een beetje hoger inschat, oke, komen we straks niks te kortquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:00 schreef formerjellybean het volgende:
gattttttttt ik moet de was ophangen let er even iemand op de bar ???
Heb je wel ff die condooms gepakt of doen we het vannacht zonder? Maar ik moet van Jelly nog ff op de bar passen. Jwz dat je niet iedereen hier bij die drankflessen in de buurt kan laten, voor je het weet is alles weg en dat is vette pechquote:
Heb voor morgen vrij gevraagd, was door al mijn werk heen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:02 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik ga slapen.. morgen vroeg op.. Hebben jullie geen school/werk ofzo..
Slaap lekker, schatje. Niks zeggen tegen Devion, he. I m hisquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:02 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik ga toch geen condoom neuken? Zonder dus!quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:05 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Heb je wel ff die condooms gepakt of doen we het vannacht zonder? Maar ik moet van Jelly nog ff op de bar passen. Jwz dat je niet iedereen hier bij die drankflessen in de buurt kan laten, voor je het weet is alles weg en dat is vette pech
Was net met Dev beland bij AAP-NOOT-MIES, maar hij zegt het elke keer verkeerd. Hij zegt Jaap-op mn Schoot-Vies, maar ik neem het Dev niet kwalijk, hij is in Germany geborenquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:02 schreef iwannabehigh het volgende:
Als het over neuken gaat geile dondersteen, dan begrijp je me ineens weer wel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:08 schreef Devion het volgende:
[..]
Ik ga toch geen condoom neuken? Zonder dus!
De taal van de sex is universeelquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:14 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Als het over neuken gaat geile dondersteen, dan begrijp je me ineens weer wel.
Lig je al gestrekt, dan duik ik zo op je.
Jelly komt ook niet terug, volgens mij onderweg wat met die buurman van nr 51 begonnen. Ja, die vond ze leuk hoor. Kom zo sweettie pie
Ik heb de bar afgesloten en Dev ligt te wachten, dus nu naar hem toe, want anders is ie straks niet geil meer. Ja, jonkie, he. Nu heeft ie zin en over 5 minuten wil ie slapen. De kas is afgesloten en alle kasten zijn dicht.quote:
Daar hebben we het zo over, schatje.quote:
Maar ik ga nu wel op bed liggen, want begin te moe te worden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:27 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Daar hebben we het zo over, schatje.
Maar in bed gaan we niet al te veel praten en zeker niet over de stelling van Pythagoras. Seks is gewoon doen, jwz.
Tot zo. Ben er over een paar minuutjes. Volhouden, he
Blijf ff ON TOPIC, anders heb ik zo ruzie met Re en dat is dan natuurlijk niet mijn schuld en bedoeling. Ja, aangezien ik vandaag zeer vroeg uit bed was en me had vergist in een afspraak die pas morgen is en weet niet meer hoe laat, niks opgeschreven, zal wel s morgens zijn, ga ik zo ook nog ff een fijne nieuwe topic starten. Ja, heb hier wat huishoudelijke karweitje en aangezien dat niet echt mijn ding is, houd ik het zo nu en dan hier maar bij. Enne, moet je nog naar de collegebankkies? Dat kan je ook delegeren, hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:19 schreef Boudibou het volgende:
Je blijft hier nog een poosje? Goh, wat een verrassing..
Da's al de tweede keer dat je dubbel 'k' schrijft in plaats van enkel 'k' .quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:27 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Blijf ff ON TOPIC, anders heb ik zo ruzie met Re en dat is dan natuurlijk niet mijn schuld en bedoeling. Ja, aangezien ik vandaag zeer vroeg uit bed was en me had vergist in een afspraak die pas morgen is en weet niet meer hoe laat, niks opgeschreven, zal wel s morgens zijn, ga ik zo ook nog ff een fijne nieuwe topic starten. Ja, heb hier wat huishoudelijke karweitje en aangezien dat niet echt mijn ding is, houd ik het zo nu en dan hier maar bij. Enne, moet je nog naar de collegebankkies? Dat kan je ook delegeren, hoor.
Weer ff ON TOPIC komen. Zie voorgaand bericht.
Effe serieus hier, he, want anders krijg je van mij een PERMANENTE BANquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:23 schreef Fes1-2 het volgende:
In no time iets met person B krijgen.. Dat is een beetje pubertijd denk ik dan toch of de eierstokken zijn aan het klapperen.
Ik schrijf iets hoe ik dat wil. Mijn TOPIC en als het je niet bevalt "OPZOUTEN"quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Da's al de tweede keer dat je dubbel 'k' schrijft in plaats van enkel 'k' .
En jouw lulverhaal is lekker on topic...
Het is een soort struisvogelpolitiek, in mijn ogen. Aan jezelf bewijzen hoe sterk je wel bent: kijk mij eens over die gebroken relatie heenstappen alsof het niets is, en me helemaal headfirst-into-the-hurricane op die nieuwe liefde storten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 06:38 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ik zie mensen na een jarenlange relatie uitelkaar gaan. Na 3 maanden hebben sommigen dan alweer een nieuwe relatie wat dan als "de ware" wordt gezien. Die oude relatie is nog niet eens verwerkt, maar het is dan dat het meer gaat om het hebben van een relatie en er wordt (m.i.) niet goed over nagedacht wat voor gevolgen dat heeft. Ik zie dit als een soort SECOND CHOICE.
Zolang jij maar doorhebt dat je alleen olie op het vuur gooit, door je manier van reageren. Je bent nog niet zo lang op de Foks, neem maar gewoon aan dat je hier nog wat te leren hebt.quote:Re, als je het niet erg vindt, blijf ik hier nog een poosje, want ik begin hier nu pas mijn draai te vinden. Tja, mensen moeten mij niet aanvallen of beledigen. Geintje maken prima, maar iemand moet niet nodeloos aan de gang blijven met hetzelfde te roepen wat niet klopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |