abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93572116
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 23:53 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Kom zo schat, ff de boel afronden hier. Ik ben slechts 20 meter van je af. Doe je broekkie alvast maar uit :P
_O-
pi_93572156
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:54 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Hier dan een een whisky voor jou en neem ik zelf lekker popcorn met bier *O*
Proost
Dank je wel, sweethartje. Heb je nou die buurman al KO geslagen, want anders komen Devion en ik binnenkort ff langs en aan. Kijk en of het lor dan nog zoveel praatjes heeft.
pi_93572264
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:53 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Kom zo schat, ff de boel afronden hier. Ik ben slechts 20 meter van je af. Doe je broekkie alvast maar uit :P
Die is al uit >:)
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_93572291
Na zoveelste keer politie is het doodstil dus ik denk dat die gevlucht is *O*
Ik heb in 2 jaar tijd nog nooit zoveel stilte gehad als de laatste dagen *O*
pi_93572389
gattttttttt ik moet de was ophangen let er even iemand op de bar ???
pi_93572505
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:58 schreef formerjellybean het volgende:
Na zoveelste keer politie is het doodstil dus ik denk dat die gevlucht is *O*
Ik heb in 2 jaar tijd nog nooit zoveel stilte gehad als de laatste dagen *O*
Ik heb hem ff belerend toegesproken. Heb hem in die sloot achter bij jullie gedumpt. Hij is idd dood.

Maar mooi, toch. Onwijs irri geluidsoverlast. Hier is het ook stil, maar weet niet wat het morgenochtend is, maar moet vroeg beddie uit, tegen een uurtje of 7 dus ..
pi_93572561
Ik ga slapen.. morgen vroeg op.. Hebben jullie geen school/werk ofzo.. *O*
pi_93572579
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 00:00 schreef formerjellybean het volgende:
gattttttttt ik moet de was ophangen let er even iemand op de bar ???
Ja, laat dat maar aan mij over. WAt zijn de tarieven? Ik zorg gewoon dat ik het een beetje hoger inschat, oke, komen we straks niks te kort
pi_93572763
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:58 schreef Devion het volgende:

[..]

Die is al uit >:)
Heb je wel ff die condooms gepakt of doen we het vannacht zonder? Maar ik moet van Jelly nog ff op de bar passen. Jwz dat je niet iedereen hier bij die drankflessen in de buurt kan laten, voor je het weet is alles weg en dat is vette pech
pi_93572818
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 00:02 schreef iwannabehigh het volgende:
Heb voor morgen vrij gevraagd, was door al mijn werk heen. :s)

Nu kan ik me 100% concentreren op dit topic :+

Jammer dat Royco er niet is, hadden we een datum kunnen prikken voor de grote date :Y
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_93572839
quote:
Slaap lekker, schatje. Niks zeggen tegen Devion, he. I m his O-) oO<
pi_93572889
quote:
4s.gif Op donderdag 3 maart 2011 00:05 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Heb je wel ff die condooms gepakt of doen we het vannacht zonder? Maar ik moet van Jelly nog ff op de bar passen. Jwz dat je niet iedereen hier bij die drankflessen in de buurt kan laten, voor je het weet is alles weg en dat is vette pech
Ik ga toch geen condoom neuken? Zonder dus!
- Epicurus
pi_93573059
quote:
Was net met Dev beland bij AAP-NOOT-MIES, maar hij zegt het elke keer verkeerd. Hij zegt Jaap-op mn Schoot-Vies, maar ik neem het Dev niet kwalijk, hij is in Germany geboren
pi_93573250
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 00:08 schreef Devion het volgende:

[..]

Ik ga toch geen condoom neuken? Zonder dus!
Als het over neuken gaat geile dondersteen, dan begrijp je me ineens weer wel.

Lig je al gestrekt, dan duik ik zo op je.

Jelly komt ook niet terug, volgens mij onderweg wat met die buurman van nr 51 begonnen. Ja, die vond ze leuk hoor. Kom zo sweettie pie
pi_93573620
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 00:14 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Als het over neuken gaat geile dondersteen, dan begrijp je me ineens weer wel.

Lig je al gestrekt, dan duik ik zo op je.

Jelly komt ook niet terug, volgens mij onderweg wat met die buurman van nr 51 begonnen. Ja, die vond ze leuk hoor. Kom zo sweettie pie
De taal van de sex is universeel B-)
- Epicurus
pi_93573786
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:45 schreef formerjellybean het volgende:
Iemand nog popcorn ???
Ik heb de bar afgesloten en Dev ligt te wachten, dus nu naar hem toe, want anders is ie straks niet geil meer. Ja, jonkie, he. Nu heeft ie zin en over 5 minuten wil ie slapen. De kas is afgesloten en alle kasten zijn dicht.

Slaap lekker girlie en we spreken elkaar. -x-x-
pi_93573900
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 00:22 schreef Devion het volgende:

[..]

De taal van de sex is universeel B-)
Daar hebben we het zo over, schatje.

Maar in bed gaan we niet al te veel praten en zeker niet over de stelling van Pythagoras. Seks is gewoon doen, jwz.

Tot zo. Ben er over een paar minuutjes. Volhouden, he
pi_93573918
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2011 00:27 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Daar hebben we het zo over, schatje.

Maar in bed gaan we niet al te veel praten en zeker niet over de stelling van Pythagoras. Seks is gewoon doen, jwz.

Tot zo. Ben er over een paar minuutjes. Volhouden, he
Maar ik ga nu wel op bed liggen, want begin te moe te worden. :O
- Epicurus
  donderdag 3 maart 2011 @ 00:35:52 #139
262 Re
Kiss & Swallow
pi_93574336
Zullen we aan beide zijden dit topic eens normaal benaderen? Ja? Top!
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_93579574
Ja, Re, je hebt helemaal gelijk, maar met dit gekladder is er wel een soort staakt-het-vuren opgetreden. Niet onder allen, maar het gaat stukken beter.

Dus de vraag is (even kort ressume, is helaas toch wat langer geworden):

Ik zie mensen na een jarenlange relatie uitelkaar gaan. Na 3 maanden hebben sommigen dan alweer een nieuwe relatie wat dan als "de ware" wordt gezien. Die oude relatie is nog niet eens verwerkt, maar het is dan dat het meer gaat om het hebben van een relatie en er wordt (m.i.) niet goed over nagedacht wat voor gevolgen dat heeft. Ik zie dit als een soort SECOND CHOICE. Ik heb het nu even over serieuze relaties, niet over het losse flodder gebeuren. Ik kan moeilijk bij een bekende aankomen van "Tjeemig, heb je nu alweer een andere relatie", terwijl diegene er ogenschijnlijk zeer gelukkig mee is, dan lijkt het net of ik het diegene misgun en dat is niet zo. Zoals ik erover denk heb je na jarenlang met elkaar te hebben omgegaan en dan spreek ik over als beide partners niet iemand anders zijn tegengekomen, dat je toch wel enige tijd van bezinning nodig hebt, dus er zal een verwerkingsproces op gaan treden. Iets verwerken doe je door met je neus op de feiten te worden gedrukt en dan zal je in die periode wat vaker alleen zijn of je alleen voelen. Dat proces wordt onderdrukt als je weer met een nieuwe partner begint.

Tweede SECOND CHOICE is dat je iemand hoort die zus en zo verliefd is op PERSOON A, die voor die persoon onbereikbaar is en binnen "no time" iets krijgt met PERSOON B. Ik heb het hier niet over 16-jarigen.

In beide gevallen spreek ik niet over mezelf.

Ik zou weleens willen weten hoe weten hoe jullie hier tegenover staan.

(in beide gevallen heb ik het dus niet over een seksrelatie)

Re, als je het niet erg vindt, blijf ik hier nog een poosje, want ik begin hier nu pas mijn draai te vinden. Tja, mensen moeten mij niet aanvallen of beledigen. Geintje maken prima, maar iemand moet niet nodeloos aan de gang blijven met hetzelfde te roepen wat niet klopt

[ Bericht 100% gewijzigd door watvoornaammoetikkiezen op 03-03-2011 07:24:23 ]
pi_93579576
[
pi_93580237
Je blijft hier nog een poosje? Goh, wat een verrassing..
pi_93580281
In no time iets met person B krijgen.. Dat is een beetje pubertijd denk ik dan toch of de eierstokken zijn aan het klapperen.
pi_93580329
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 08:19 schreef Boudibou het volgende:
Je blijft hier nog een poosje? Goh, wat een verrassing..
Blijf ff ON TOPIC, anders heb ik zo ruzie met Re en dat is dan natuurlijk niet mijn schuld en bedoeling. Ja, aangezien ik vandaag zeer vroeg uit bed was en me had vergist in een afspraak die pas morgen is en weet niet meer hoe laat, niks opgeschreven, zal wel s morgens zijn, ga ik zo ook nog ff een fijne nieuwe topic starten. Ja, heb hier wat huishoudelijke karweitje en aangezien dat niet echt mijn ding is, houd ik het zo nu en dan hier maar bij. Enne, moet je nog naar de collegebankkies? Dat kan je ook delegeren, hoor.

Weer ff ON TOPIC komen. Zie voorgaand bericht.
pi_93580413
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 08:27 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Blijf ff ON TOPIC, anders heb ik zo ruzie met Re en dat is dan natuurlijk niet mijn schuld en bedoeling. Ja, aangezien ik vandaag zeer vroeg uit bed was en me had vergist in een afspraak die pas morgen is en weet niet meer hoe laat, niks opgeschreven, zal wel s morgens zijn, ga ik zo ook nog ff een fijne nieuwe topic starten. Ja, heb hier wat huishoudelijke karweitje en aangezien dat niet echt mijn ding is, houd ik het zo nu en dan hier maar bij. Enne, moet je nog naar de collegebankkies? Dat kan je ook delegeren, hoor.

Weer ff ON TOPIC komen. Zie voorgaand bericht.
Da's al de tweede keer dat je dubbel 'k' schrijft in plaats van enkel 'k' .

En jouw lulverhaal is lekker on topic...
pi_93580524
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 08:23 schreef Fes1-2 het volgende:
In no time iets met person B krijgen.. Dat is een beetje pubertijd denk ik dan toch of de eierstokken zijn aan het klapperen.
Effe serieus hier, he, want anders krijg je van mij een PERMANENTE BAN ;) 8)7 ~O> \
Ik zit in mijn tweede pubertijd :O

Terrrrrrrrrrrrug naar TOPIC!!! ;)
pi_93580602
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 08:34 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Da's al de tweede keer dat je dubbel 'k' schrijft in plaats van enkel 'k' .

En jouw lulverhaal is lekker on topic...
Ik schrijf iets hoe ik dat wil. Mijn TOPIC en als het je niet bevalt "OPZOUTEN"
Ruziezoeker o|O Als ik bankkies met dubbel K schrijf dan is dat mijn ding, als jij het doet
en het bevalt me niet dan is het weer mijn ding en dan verbeter ik je effe, oke :P
Maar je bent lief als je slaapt, maar je snurkt wel.

Ff weer terug naar TOPIC w/
pi_93580628
Hoe lang houden de admins dit nog vol?
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:39:19 #149
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_93581529
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 06:38 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ik zie mensen na een jarenlange relatie uitelkaar gaan. Na 3 maanden hebben sommigen dan alweer een nieuwe relatie wat dan als "de ware" wordt gezien. Die oude relatie is nog niet eens verwerkt, maar het is dan dat het meer gaat om het hebben van een relatie en er wordt (m.i.) niet goed over nagedacht wat voor gevolgen dat heeft. Ik zie dit als een soort SECOND CHOICE.
Het is een soort struisvogelpolitiek, in mijn ogen. Aan jezelf bewijzen hoe sterk je wel bent: kijk mij eens over die gebroken relatie heenstappen alsof het niets is, en me helemaal headfirst-into-the-hurricane op die nieuwe liefde storten.

Misschien komen ze zichzelf nog tegen, maar dat hoeft helemaal niet. Bottomline: men moet het allemaal maar zelf weten, vind ik. Iedereen heeft recht op zijn eigen probleem. :+
quote:
Re, als je het niet erg vindt, blijf ik hier nog een poosje, want ik begin hier nu pas mijn draai te vinden. Tja, mensen moeten mij niet aanvallen of beledigen. Geintje maken prima, maar iemand moet niet nodeloos aan de gang blijven met hetzelfde te roepen wat niet klopt
Zolang jij maar doorhebt dat je alleen olie op het vuur gooit, door je manier van reageren. Je bent nog niet zo lang op de Foks, neem maar gewoon aan dat je hier nog wat te leren hebt. :+
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_93581796
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 08:52 schreef Scorpie het volgende:
Hoe lang houden de admins dit nog vol?
_O-

Wat zijn we er weer vroeg bij O+!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')