Mala friend of mine, jij weet toch dat je bij zo onderhand bij mijn meubilair hoort. For outsiders, its positive.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:34 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Mogen Scorpie en ik ook mee? Hij moet mij nog op een biertje trakteren! We gaan alleen niet mee naar de bruidssuite
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:37 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Mala friend of mine, jij weet toch dat je bij zo onderhand bij mijn meubilair hoort. For outsiders, its positive.
Maar ik wil wel zeggen als Scorpie zich misdraagt en dat doet ie nog weleens dan stoppen we hem bij Royco in de kelder. Zit een hele diepe put. Mala neem dus wel je zweep mee
Aha, eindelijk duidelijkheid na de wat verwarrende OP. Antwoord: nee.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:17 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
De clou van het verhaal is
je vindt iemand heel erg leuk, maar wil eigenlijk ook niet alleen blijven. Neem jij dan genoegen met je tweede keus? Veel mensen doen dat wel, maar ik wil het van jullie weten.
Oke dan, thats loud and clear. Kijk, op deze site is voor elk wat wils, dus ..quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Aha, eindelijk duidelijkheid na de wat verwarrende OP. Antwoord: nee.
Je weet wel zeker dat je Scorpie in de hand kan houden, he?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:39 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
![]()
Uiteraard neem ik mijn zweep mee
zo hier heb je rode Spaanse wijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:46 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Een lekker zwaar glaasje rode Spaanse wijn alstublieft
Als jij niet naast me komt liggenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:49 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Schatje, ik had je net al lekker toegedekt, kom je er nu weer uit
nee, ben net thuis van een lange avondwandeling en hoe vermakelijk dit topic vanochtend was , wil ik even een rerunquote:[b] Op woensdag 2 maart 2011 23:46 schreef iwannabehigh het be
[..]
Nee, moet jij niet een keer gaan slapen..
Mag ik er nog een bakje groene griekse olijven, van AH excellence merk erbij? Of ben ik dan te veel eisendquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:48 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
zo hier heb je rode Spaanse wijn
Laat die popcorn maar ff zitten en doe mij ff een driedubbele whiskey. Het cafe is gelukkig bij jou nog open.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:48 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
zo hier heb je rode Spaanse wijn
Heb ik hier wat gemist vanmorgen dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
nee, ben net thuis van een lange avondwandeling en hoe vermakelijk dit topic vanochtend was , wil ik even een rerun
Nou voor uit dan maarquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:50 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Mag ik er nog een bakje groene griekse olijven, van AH excellence merk erbij? Of ben ik dan te veel eisend
Kom zo schat, ff de boel afronden hier. Ik ben slechts 20 meter van je af. Doe je broekkie alvast maar uitquote:
Hier dan een een whisky voor jou en neem ik zelf lekker popcorn met bierquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:51 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Laat die popcorn maar ff zitten en doe mij ff een driedubbele whiskey. Het cafe is gelukkig bij jou nog open.
Mn fles is bijna leeg en als het goed is heb ik hier iemand morgen voor een nieuwe verwarmingsketel voor de deur staan en als het helemaal slecht is de Belastingdienst.
Proost Jelly
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:53 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Kom zo schat, ff de boel afronden hier. Ik ben slechts 20 meter van je af. Doe je broekkie alvast maar uit
Dank je wel, sweethartje. Heb je nou die buurman al KO geslagen, want anders komen Devion en ik binnenkort ff langs en aan. Kijk en of het lor dan nog zoveel praatjes heeft.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hier dan een een whisky voor jou en neem ik zelf lekker popcorn met bier![]()
Proost
Die is al uitquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:53 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Kom zo schat, ff de boel afronden hier. Ik ben slechts 20 meter van je af. Doe je broekkie alvast maar uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |