abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93567268
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:40 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Hmm toch vind ik het wel goedkoop. Ik zou iig niet zo'n partner willen hebben, omdat je niet snel verliefd wordt laat je je maar door mensen uitwonen waar je geen relatie mee hebt. Nou bah :{w
Hoezo uitwonen? Je geniet toch van de seks, wat is daar bah aan? :P

Ik persoonlijk kan denk ik geen seks hebben met een jongen waar ik geen gevoelens voor heb.
pi_93567400
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:40 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Hmm toch vind ik het wel goedkoop. Ik zou iig niet zo'n partner willen hebben, omdat je niet snel verliefd wordt laat je je maar door mensen uitwonen waar je geen relatie mee hebt. Nou bah :{w
Kijk, Mala en ik zijn geen 19 en je kan wel de hele tijd wachten totdat die "ware" voorbij schuift, maar voor je het weet is het leven voorbij. Wij zijn allebei niet snel verliefd of onder de indruk van iemand en..

Nou ja, spreek je er nog wel over. Paar jaartjes
pi_93567545
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoezo uitwonen? Je geniet toch van de seks, wat is daar bah aan? :P

Ik persoonlijk kan denk ik geen seks hebben met een jongen waar ik geen gevoelens voor heb.
Komt nog wel, maar het ultieme gevoel hebben, dat heb je bij iemand waar je veel voor voelt.

Je kan seks met liefde hebben (warmte), maar ook puur uit lust.
pi_93567656
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:48 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Komt nog wel, maar het ultieme gevoel hebben, dat heb je bij iemand waar je veel voor voelt.

Je kan seks met liefde hebben (warmte), maar ook puur uit lust.
Niet iedereen kan dat laatste. :)
pi_93567661
Jij en mala kennen elkaar?
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:50:00 #56
309868 Isambard
Houdt van dingen
pi_93567671
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:38 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Kan. Toch vind ik het raar want dan heb je een relatie met iemand terwijl je iemand anders dus eigenlijk leuker vindt. Ook niet echt eerlijk voor je partner vind ik.
Volgens die redenering kun je net zo goed je hele leven vrijgezel blijven, want er is altijd wel ergens iemand die leuker is.
Alles ligt op loopafstand als je er de tijd voor neemt.
pi_93567770
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 22:49 schreef Fes1-2 het volgende:
Jij en mala kennen elkaar?
Nee, we zijn zielsverwanten *;
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:52:15 #58
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_93567842
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

True. kan/wil is in dit geval interverwisselbaar uiteraard.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_93567865
quote:
17s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:51 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Nee, we zijn zielsverwanten *;
Idd *;
pi_93567888
Zielsverwanten die elkaar niet kennen.......
pi_93567901
Dit moet echt heel snel kappen.
pi_93567952
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:52 schreef Fes1-2 het volgende:
Zielsverwanten die elkaar niet kennen.......
Ja, omdat je elkaar op duizenden kilometers kan aanvoelen. Bij mij heeft dat nooit verkeerd gezeten Is echt zo.
pi_93567974
Nee ik ben niet gelovig (!!!) Integendeel, maar ik hoef echt geen afgelikte boterham (hoef ook niet perse een maagd) maar ik ben waarschijnlijk wat ouderwets :) En misschien ben ik wel jaloers aangelegd ofzo, ik weet niet wat het is maar zo'n persoon hoeft voor mij iig niet. Kan ik niet mee leven denk ik :P
pi_93567981
ach nee he, het is weer terug, ik dacht dat je verbannen was vanwege trollen?

Hoe moeten we nu weten dat je niet weer loopt te ouwehoeren? Je posts staan nu alweer vol met tegenstrijdigheden....

@ je vraag, natuurlijk doe je dat niet. waarom boeit het je zoveel wat anderen doen? Als jij dat zo wil doen dan doe je dat.

klaar slotje.
pi_93568041
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:53 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ja, omdat je elkaar op duizenden kilometers kan aanvoelen. Bij mij heeft dat nooit verkeerd gezeten Is echt zo.
Mooi verhaal, ik kan dat niet.
pi_93568153
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:54 schreef drunk_on_shadows het volgende:
ach nee he, het is weer terug, ik dacht dat je verbannen was vanwege trollen?

Hoe moeten we nu weten dat je niet weer loopt te ouwehoeren? Je posts staan nu alweer vol met tegenstrijdigheden....

@ je vraag, natuurlijk doe je dat niet. waarom boeit het je zoveel wat anderen doen? Als jij dat zo wil doen dan doe je dat.

klaar slotje.
Voor jou lijkt mijn leven een tegenstrijdigheid, ik weet niet wanneer jij met je ezeltje de berg af bent komen rijden of nog steeds op die berg zit, maar kom hier zelf niet TROLLEN als wij een leuk gesprek met elkaar aan het voeren zijn. Beetje vervelend. Neem gewoon deel en houd anders je bek! :'( dat ben jij
pi_93568156
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:50 schreef Isambard het volgende:

[..]

Volgens die redenering kun je net zo goed je hele leven vrijgezel blijven, want er is altijd wel ergens iemand die leuker is.
Als je echt verliefd bent, vind je niemand leuker (mag ik hopen). Bij mij is dat wel het geval.

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Voor een maagd is dat makkelijk zeggen natuurlijk..... :P

(no offense, ben het zelf ook)
>:)
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:58:30 #68
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_93568277
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:54 schreef iwannabehigh het volgende:
Nee ik ben niet gelovig (!!!) Integendeel, maar ik hoef echt geen afgelikte boterham (hoef ook niet perse een maagd) maar ik ben waarschijnlijk wat ouderwets :) En misschien ben ik wel jaloers aangelegd ofzo, ik weet niet wat het is maar zo'n persoon hoeft voor mij iig niet. Kan ik niet mee leven denk ik :P
Dan moet je dat ook niet doen uiteraard. Maar zou het ook een dealbreaker zijn in het geval dat je er later achter komt terwijl je al helemaal in een geweldige relatie zit? Ga er in ieder geval niet van uit dat je het aantal bedpartners meteen de eerste keer ter sprake brengt. Zou best lomp zijn.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_93568309
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, dat begrijp ik lieverd en ik kan het ook niet en bij twijfel nooit inhalen. Ik kom vaak zelf niet eens met iemand aan het bed toe, omdat ik dan wel weer iets gevonden heb.
pi_93568480
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 22:54 schreef iwannabehigh het volgende:
Het is een vrij land :) Mannen die denken zoals jij, daar knap ik op af.
pi_93568590
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:53 schreef Boudibou het volgende:
Dit moet echt heel snel kappen.
Ga jij je nu een bezighouden met die drunk on swallows. Volgens mij zijn jullie een perfecte match. Dierenartsassistente en jij vooraanstaand politiek leider. Geen slechte batlle, toch?
pi_93568603
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 22:54 schreef iwannabehigh het volgende:
Dat ben je zeker. Jij had toch een vrouw he-le-maal kekkedraait met je gestalk? :')
pi_93568678
Wat een topic.
pi_93568698
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 23:02 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ga jij je nu een bezighouden met die drunk on swallows. Volgens mij zijn jullie een perfecte match. Dierenartsassistente en jij vooraanstaand politiek leider. Geen slechte batlle, toch?
Ik houd me met niemand bezig.

Vooraanstaand politiek leider haha, goeie man.
pi_93568736
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 23:03 schreef Scorpie het volgende:
Wat een topic.
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')