Ze vind iemand leuk en iemand anders vind haar leuk die zij minder leuk vind, dus dat is dan de tweede keus. Met andere woorden. De relatie met degene waarmee zij het wil zal er niet van komen maar heeft nog een tweede keus met iemand die ze relatief minder leuk vind.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:21 schreef iwannabehigh het volgende:
Jij vindt iemand heel erg leuk en je wilt niet alleen blijven, dan is het toch prima? Als die persoon jou ook leuk vindt.
Het gaat niet over mezelf. Ik vraag dit me weleens af bij mensen die ik ken. Je ziet soms mensen die helemaal niet bijelkaar passen en dan toch een relatie aan zijn gegaan, maar het gedoemd is te mislukken voor langere duur.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:21 schreef iwannabehigh het volgende:
Jij vindt iemand heel erg leuk en je wilt niet alleen blijven, dan is het toch prima? Als die persoon jou ook leuk vindt.
Ja maar ja maar ja maar. Jouw 'normaal'kan heeeeel anders zijn dan iemand anders 'normaal' Het is geen wiskunde ofzo.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:20 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet.
Iemand moet tegen mij normaal doen, als iemand dat doet, doe ik het ook
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:22 schreef Isambard het volgende:
[..]
Inderdaad. 1+1=2. Ik snap niet wat het probleem is en wat tweede keus daarmee te maken heeft.
JONGENS, het gaat hier even niet over mezelf en jullie moeten dit ook onderelkaar maar even uitvechten. Van mij was het gewoon een vraag en ik moet hier niet de hele tijd de hoofdrol in spelen. Oke? Jullie kunnen het!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze vind iemand leuk en iemand anders vind haar leuk die zij minder leuk vind, dus dat is dan de tweede keus. Met andere woorden. De relatie met degene waarmee zij het wil zal er niet van komen maar heeft nog een tweede keus met iemand die ze relatief minder leuk vind.
Je bedoelt dat je een eerste keus leuk vind, maar je hebt geen kans bij diegene, en omdat je niet alleen wil blijven begin je een relatie met tweede keus.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:23 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Het gaat niet over mezelf. Ik vraag dit me weleens af bij mensen die ik ken. Je ziet soms mensen die helemaal niet bijelkaar passen en dan toch een relatie aan zijn gegaan, maar het gedoemd is te mislukken voor langere duur.
Waarom niet? Als eerste keus heel erg leuk is maar jou totaal niet ziet zitten, en tweede keus is iets minder leuk maar zij ziet jou wel zitten, wat houdt je dan tegen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:26 schreef iwannabehigh het volgende:
Oh. Dan zou ik het niet doen, je wilt toch niet samenwonen met iemand die je eigenlijk niet ziet zitten. Ga dan maar naar een datingsite en schrijf je in als je niet alleen wilt zijn. Er zijn altijd wel mensen die je type zijn.
Even andere vraag: kan je een ban krijgen als je continu topics kaapt?
De eeuwige begeerte naar die onbereikbare eerste keus natuurlijk. Elke keer als ze in de ogen kijkt naar 'tweede keus' sterft haar hart een beetje van de gedachte naar die 'eerste keus'quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:28 schreef Isambard het volgende:
[..]
Waarom niet? Als eerste keus heel erg leuk is en tweede keus ... nouja, iets minder leuk en zij ziet jou ook zitten (essentieel criterium), wat houdt je dan tegen?
Dat is ook een goede.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:30 schreef MalaCocinera het volgende:
Anders neem je tweede keus alleen voor de leuk en de sex! Doe ik nu ook
Wel eerlijk zijn en geen vals hoop geven, he
Ja ik begrijp het.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:28 schreef jogy het volgende:
Maar iwannabehigh is het nu duidelijk? watvoornaammoetikkiezen, heeft een optie voor een leuke jongen maar de leukste jongen is onbereikbaar dus nijmert ze stiekem over die tweede keus en of ze die nou wel of niet een kans moet geven of anders alleen zal sterven op hoogbejaarde en eenzame leeftijd. Zoiets.
Omdat je die persoon dan toch niet heel erg leuk vind. Ik wil iemand waar ik echt helemaal gek op ben, anders is het niet leukquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:28 schreef Isambard het volgende:
[..]
Waarom niet? Als eerste keus heel erg leuk is maar jou totaal niet ziet zitten, en tweede keus is iets minder leuk maar zij ziet jou wel zitten, wat houdt je dan tegen?
Vind ik goedkoop.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:30 schreef MalaCocinera het volgende:
Anders neem je tweede keus alleen voor de leuk en de sex! Doe ik nu ook
Wel eerlijk zijn en geen vals hoop geven, he
Ja.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:32 schreef iwannabehigh het volgende:
Even andere vraag: kan je een ban krijgen als je continu topics kaapt?
Hangt er misschien vanaf hoe snel je iemand leuk vindt?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:32 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Omdat je die persoon dan toch niet heel erg leuk vind. Ik wil iemand waar ik echt helemaal gek op ben, anders is het niet leuk
Kan. Toch vind ik het raar want dan heb je een relatie met iemand terwijl je iemand anders dus eigenlijk leuker vindt. Ook niet echt eerlijk voor je partner vind ik.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:34 schreef Isambard het volgende:
[..]
Hangt er misschien vanaf hoe snel je iemand leuk vindt?
Hoezo goedkoop? Als ik mezelf neem.quote:
Dat hebben we gemeen en dan kan je wel heel lang voor je uit gaan zitten puffen, maar dat schiet ook niet opquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:38 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik word heel moeilijk verliefd en ik ga mezelf niet jaren lang sex en al dat leuks verbieden
Hmm toch vind ik het wel goedkoop. Ik zou iig niet zo'n partner willen hebben, omdat je niet snel verliefd wordt laat je je maar door mensen uitwonen waar je geen relatie mee hebt. Nou bahquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:38 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik word heel moeilijk verliefd en ik ga mezelf niet jaren lang sex en al dat leuks verbieden
Ben je gelovig ofzo? Liever een vrouw met wat ervaring dan een ongeplukt bloemetje die niet weet waar ze mee bezig is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:40 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hmm toch vind ik het wel goedkoop. Ik zou iig niet zo'n partner willen hebben, omdat je niet snel verliefd wordt laat je je maar door mensen uitwonen waar je geen relatie mee hebt. Nou bah
Right!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Ben je gelovig ofzo? Liever een vrouw met wat ervaring dan een ongeplukt bloemetje die niet weet waar ze mee bezig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |